Disastro ambientale Golfo del Messico
Scritto il 24 July 2010 - 16:05
Bp perforerà nel mare libico. I pozzi a 500 km dalla Sicilia
http://www.repubblic...80/?ref=HRER2-1
4 aprile 2008: primo sciopero nazionale, a Roma, degli operatori delle cooperative sociali: IO C'ERO !!!
12 aprile 2008: frozen in trieste...iazado
11° Comandamento: Fare la danza! (Cit. da Un'impresa da Dio)
le mie foto: http://community.web...vhost=community
Scritto il 24 July 2010 - 16:23
«Due cose sono infinite: l'universo e la stupidità umana, ma riguardo l'universo ho ancora dei dubbi.» A. Einstein

Scritto il 30 July 2010 - 15:28
arlon, su 26 July 2010 - 09:15, ha detto:
La BP ha ora un precedente pericoloso. Non per il disastro ma per il fatto che è stato causato dall'aver ignorato volontariamente norme di sicurezza. Non è proprio "una qualsiasi".
Non generalizziamo sempre tutto. Abbiamo una sicuramente colpevole in mezzo a tante potenziali colpevoli.
Scritto il 31 July 2010 - 11:10
Ghost, su 30 July 2010 - 15:28, ha detto:
Non generalizziamo sempre tutto. Abbiamo una sicuramente colpevole in mezzo a tante potenziali colpevoli.
No credo. Anzi, per probabilità desso che la BP ga avudo un incidente xe de gran lunga meno probabile che lori stessi ghe ne gabi altri.
(xe el nostro zervel che xe se ga svilupado per pensar altrimenti quando ierimo ne la savana.. e questo spesso ne frega)
(el mio no xe menefreghismo, eh, per niente. Fossi per mi cominciassi a coverzer l'italia de panei solari e mezi publici.. e dopo vedemo quanto petrolio che ne 'coreria ancora..)
Questo messaggio è stato modificato da arlon: 31 July 2010 - 11:13
Scritto il 31 July 2010 - 12:04
Te son sicuro ?
Allora quando una persona ga avudo un incidente de auto, "xe de gran lunga meno probabile che la stessa persona ghe ne gabi altri" e quindi,
dal punto de vista assicurativo, questa persona doveria pagar un premio d'assicurazion inferiore per l'auto ?
Adesso ciamo el mio assicurator e ghe spartisso quattro !
Fabio
Questo messaggio è stato modificato da AFABIO: 31 July 2010 - 12:05
Scritto il 31 July 2010 - 14:42
Se un automobilista se schianta contro un altra auto perchè coreva (= pochissime variabili), oviamente le probabilità future no cambia sai, o almeno no podemo saverlo con certezza se el ciaperò spago e el guiderà pian, o se xe sonado e basta. Nel dubbio la compagnia chiedi più soldi, oviamente
--
Se parlemo de "possibili incidenti a piataforme petrolifere mondiali", dovemo paragonarlo a "possibili malfunzionamenti in serie de auto nel mondo".
Se (a caso) la Toyota ga avudo un megadisguido che fazeva uscir deu sui auti senza freni, e la vose se ga sparso tanto che i affari ga iniziado a andarghe mal.. l'anno dopo, chi xe più probabile che gabi un incidente simile? La toyota che ga apena ricontrolado tuti i impianti per rassicurar i azionisti, o la (a caso) Volkswagen che no ga mai fato un controllo serio del genere, perchè no ga mai gavudo problemi?
--
Altro esempio, un poco banalizzado:
Con i fatti del ultima love parade, quante possibilità xe che in Germania nei prossimi 4/5 anni se verifichi qualcossa de simile, con la memoria ben fresca?
Quante nel resto del mondo?
--
Sti modi de veder el mondo no li tiro fora mi per primo
Questo perchè spesso i fatti e quel che noi percepimo dei fatti pol eser sai divergenti.. e no fa mai piazer sentirselo dir, tra l'altro.. quindi (come società) più xe complesso un campo, più se chiudemo a riccio ne le ns. convinzioni.
(podesi detagliar, ma fazessi doman matina
Questo messaggio è stato modificato da arlon: 31 July 2010 - 14:44
Scritto il 31 July 2010 - 17:53
Nel calcolo delle probabilita' de un evento, el concetto de 'memoria' de cio' che xe gia' successo...non esiste (per buona pace di tante persone che si ostinano a crederlo).
Esempio banale : Lancio di una monetina per vedere se registra l'evento 'testa' o 'croce', con probabilita' uguale per i due eventi (50%). Se su 20 volte che la lanci viene 20 volte l'evento 'testa' (bassa probabilita' ma...possibile), la 21ma volta che la lanci la probabilita' che esca l'evento 'testa' NON CAMBIA : rimane al 50%. Non e' che la 'siora' Probabilita' , alla 21ma volta, ghe pensa e disi : cavolo, go fatto uscir 'testa' 20 volte forsi xe ora che fazo uscir 'croce'
Quindi, tornando alla BP, la probabilita' che i fazi de novo un altro casin rimani uguale a quella che iera el giorno prima del ultimo casin che i ga combinado.
(Non stemo invocar la legge dei grandi numeri...che quel xe un altro per de manighe)
Cordialmente,
Fabio
Scritto il 01 August 2010 - 08:24
Xe un eror che i statistici & co ga fato (e sta fazendo), più o meno in bona fede, da un casin de tempo, quel de tratar ugualmente le 2 robe.. e i fatti ne disi che no xe cussì, regolarmente
So che fa fastidio sentirselo dir, specialmente se un lavora nel campo.. ma su come trattar la complessità ghe xe stadi dei errori macroscopici nel passato, e tanti altri ghe sarà a causa de un modo de pensar che serviva a salvarne el dedrio millenni fa, e che desso che la scala de eventi con cui gavemo a che far xe aumentada enormemente.. xe longhi ridur.
(posso sbaiar qualche termine tecnico, ma i conceti logici de base li go ben presenti
p.s: No me par sai OT, visto che sti discorsi se applica a tutti i disastri de una certa scala..
Questo messaggio è stato modificato da arlon: 01 August 2010 - 08:36

Connettiti
Registrati
Aiuto
Bookmark
Del.icio.us
Digg
Email
Facebook
Google
Mixx
Reddit