Jump to content

Recommended Posts

Posted

Salve, volevo sapere...

Chi ha suonato al vostro matrimonio?

Ovvero... se potete segnalare gruppi e cantanti che suonano a feste, matrimoni, sagre, e, se possibile, anche un recapito al quale contattarli.

Che impressione vi hanno fatto, che musica fanno....ecc

Insomma un po di cosucce in questo campo dove le informazioni sono effettivamente poche.

Grazie

Posted

I Bandomat so che fa e i xe bravi. Solo che a sentir i prezzi piuttosto ciolesi la chitarra in man mi e ghe sonasi la serenata alla mia sposa :D

No me ricordo la cifra, ma se parla de numeri a 3 zeri e el primo numero no xe un 1 :wacko:

Posted

anche mi voio sposarme coi THC che canta... tropa roba :D :D :D

alora me dago de far a trovar morosa presto :p :P :p

e li ciamo che i vegni anche al matrimonio de Dido ma per el suo voio che i animi lori la messa :crylol: :crylol: :crylol:

...se leggi Adriana me copa :baba::caregaintesta: :caregaintesta:

Posted

Lasemo star i Bandomat...

Sai bravi ma per un matrimonio per gaverli tuti go de far un mutuo, anche se deso che xe crisi vien anche solo i fradei e per meno soldi... ma sempre piu del doppio de quel che chiedi i altri!

Ciauuuu

Posted

ciò cio, parlè de sonadori ai matrimoni e finisi che parlè de mi...cmq penso che i thc come musicanti a un matrimonio no ga prezzo...

za me li sento a sonar,finida la messa:

:guitar: "e adessssooooooo arriva lei...." :merodolodalrider:

a parte i scherzi, tempo fa te gavesi anche proposto i makakojump, ma deso no so come i xè, lorenzo no canta + con lori quindi no go idea de come xè el sentirli sonar deso :cherobeara:

Posted
e li ciamo che i vegni anche al matrimonio de Dido ma per el suo voio che i animi lori la messa :crylol: :crylol: :crylol:

...se leggi Adriana me copa :baba::caregaintesta: :caregaintesta:

:rotfl: no se disi/pensa ste robe :caregaintesta::p:D