faliska12 Posted November 14, 2009 Report Posted November 14, 2009 Salve, volevo sapere... Chi ha suonato al vostro matrimonio? Ovvero... se potete segnalare gruppi e cantanti che suonano a feste, matrimoni, sagre, e, se possibile, anche un recapito al quale contattarli. Che impressione vi hanno fatto, che musica fanno....ecc Insomma un po di cosucce in questo campo dove le informazioni sono effettivamente poche. Grazie Quote
Damia Posted November 14, 2009 Report Posted November 14, 2009 Ecco bravo, utilissimoooooooooooooooooooooooooooo Quote
Stefano79 Posted November 14, 2009 Report Posted November 14, 2009 I Bandomat so che fa e i xe bravi. Solo che a sentir i prezzi piuttosto ciolesi la chitarra in man mi e ghe sonasi la serenata alla mia sposa No me ricordo la cifra, ma se parla de numeri a 3 zeri e el primo numero no xe un 1 Quote
silviottola Posted November 14, 2009 Report Posted November 14, 2009 I Bandomat se fa pagar sazio. La mia amica invece al suo matrimonio la gaveva i THC, grandissimi E me par che no la ga nianche pagà tanto... Quote
basketteam Posted November 14, 2009 Report Posted November 14, 2009 anche mi voio sposarme coi THC che canta... tropa roba :D alora me dago de far a trovar morosa presto :P e li ciamo che i vegni anche al matrimonio de Dido ma per el suo voio che i animi lori la messa :crylol: ...se leggi Adriana me copa :caregaintesta: Quote
_titti_ Posted November 14, 2009 Report Posted November 14, 2009 ...se leggi Adriana me copa :caregaintesta: Quote
faliska12 Posted November 15, 2009 Author Report Posted November 15, 2009 Lasemo star i Bandomat... Sai bravi ma per un matrimonio per gaverli tuti go de far un mutuo, anche se deso che xe crisi vien anche solo i fradei e per meno soldi... ma sempre piu del doppio de quel che chiedi i altri! Ciauuuu Quote
dido76 Posted November 15, 2009 Report Posted November 15, 2009 ciò cio, parlè de sonadori ai matrimoni e finisi che parlè de mi...cmq penso che i thc come musicanti a un matrimonio no ga prezzo... za me li sento a sonar,finida la messa: "e adessssooooooo arriva lei...." a parte i scherzi, tempo fa te gavesi anche proposto i makakojump, ma deso no so come i xè, lorenzo no canta + con lori quindi no go idea de come xè el sentirli sonar deso Quote
dido76 Posted November 15, 2009 Report Posted November 15, 2009 e li ciamo che i vegni anche al matrimonio de Dido ma per el suo voio che i animi lori la messa :crylol: ...se leggi Adriana me copa :caregaintesta: no se disi/pensa ste robe Quote
Malto Posted November 17, 2009 Report Posted November 17, 2009 Al mio matrimonio go sonado mi canzoni triestine con el testimone e altra muleria Quote
Renè Posted November 17, 2009 Report Posted November 17, 2009 Mi co' me sposerò, ciamerò Stevie Wonder e David Gilmour. I me ga dito che i xè bastanza bravi. Quote
Recommended Posts