Jump to content

Conosè la parola CAGANOVIC?  

10 members have voted

1. 1. Conosè la parola CAGANOVIC?

• Si
      2
    • Caga-chi?
      7
    • Za sentida de qlc parte ma no so cosa voli dir...
      1
    • Mi son sempre cussì...
      0

Recommended Posts

Posted

alora l'altro giorno ciacolavo con dei miei amici e xe vignù fora che quasi nissun sa el significato della parola CAGANOVIC che mi fin de quando iero picio go sempre usà nella mia famiglia e con tutti i miei parenti...

mi no ve digo qual che xe el significato per non alterar el mio sondaggio ma savè cosa vol dir?

a voi la parola

Posted
alora l'altro giorno ciacolavo con dei miei amici e xe vignù fora che quasi nissun sa el significato della parola CAGANOVIC che mi fin de quando iero picio go sempre usà nella mia famiglia e con tutti i miei parenti...

mi no ve digo qual che xe el significato per non alterar el mio sondaggio ma savè cosa vol dir?

a voi la parola

Mai sentì

Me ricordo invece quando se fantasticava su fortissimi giocatori slavi che podeva vegnir a Trieste e se menzionava spesso Merdanovic

:D

Posted (edited)

Comunque se prosimamente dovessi incontrar per strada l'esimio dott. ing. Kaganovich, no mancherò asolutamente de saludervelo, oviamente senza scordar i gentili omagi a su moglie e i dò fioi pici, Miss Kagariola e le dò caghete cagainbraghe.

:muto:

Edited by Renè
Posted

SOLUZIONE:

CAGANOVIC vol dir star mal, ma no tanto mal de andar del dotor o de meterse cior pirole.

ex: stanco morto no te rivi neanche alzarte del leto e te par de gaver febre... eco se usa dir son CAGANOVIC...

mai sentido par bon?