Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ciao a tutti

E' urgente l'aiuto di un esperto in html.. è da oggi che tutte le lettere accentate che scrivo su Facebook, vengono sostituite da quel cacchio di entità  

Cioè se scrivo una cosa tipo già, su facebook mi esce gi&nsbp!!!!

Come fò?? HELP ME please :(

Posted

Ciao Sandrin grazie dela risposta.

Dunque mi uso Firefox Mozilla.. fin al 2006 usavo Ie, ma come ben te sa, Ie xè roba ssai skifez e lora go adotà la magica volpe de fogo. Mai dado problemi e penso nianca stavolta, perché subito el giorno dopo sto problema, xè tornà a funzionar de novo e i post che gavevo scrito su Facebook con le parole acentade "trasformade", iera ritornadi normali. A questo punto no savessi dir se xè sta el mio browser che ga fato el mona opur la piataforma de Facebook (che no la xè ecelente, anzi, basta vardar tuti i altri che i ga sempre problemi vari a livel tecnico).

Per desso funzia de novo, speremo che duri ah.. senò sarò de novo qui ! :DDDD

Grazie ancora a Sandrin e a chi poderà fornirme ancora ulteriori delucidazioni.

:bye::bandieraalabarda:

Posted (edited)

o xè un problema de codice loro (charset "sbaiado") oppur del tuo browser...

nel caso sia el primo, xè un problema che ga de risolver lori... nel caso del secondo, bona fortuna nel smanettar :D

el comando   xè quel che corrispondi a un spazio svodo (come fracar la barra del spazio, per intenderse), e se el va in incompatibilità con le lettere accentade significa che ghe xè un problema de charset... bisogna veder se magari el tuo browser xè scappottà e el se ga impostà su un'altra lingua, se te xè scappottada la tastiera o se xè scappottà Facebook (probabile visto che ultimamente me da de novo problemi)

Edited by Ikeya
Posted

te gà forsi agiornà mozila? se si, torna in daur, anca mi l'ultimo agiornamento de firefox (nò me ricordo ben el numero de version) mè gà tirà pupoli.... :incazzado: .....

cmq, sè nò xè cusì.......... :rolleyes: ....prova a digitar "jota"............. se compari la scrita "tipicamente giuliana"... te son a posto ti e dunque xe musolibro che gà problemi...... :D ..... sè vien fora "tipicamente friulano".... ricarica la version vecia de mozila :aracheroba: ...xe qualcossa che nò quadra

Alè Olga! :aaaaaatttillla:

ps saludime Marina :punk:

Posted

Ueeee El Falisca.. go provà a digitar Jota.. e xè vignù fora n'Alabarda incazada nera, che la urlava cussì: "Lo sonerò ben mi el violin!!!!"

Xè poco de dir, soto l'Austria ste robe no sucedeva.. l'Austria era un software ordinato!!!!

Alèèè Alga!!!! (Marina Alga, la mia amica studentessa del Nautico in tel la sezion informatica) :aaaaaatttillla:

Grazie ancora a tuti! :muto:

:bye::bandieraalabarda:

Posted
Xè poco de dir, soto l'Austria ste robe no sucedeva.. l'Austria era un software ordinato!!!!

DA INCORNICIAR !

Finche' ghe xe muli cussi' , Trieste pol ben sperar ! :clap::clap::clap:

Fabio (Stony Brook,N.Y.)