Maximilian Posted May 5, 2010 Report Posted May 5, 2010 http://www.guardian.co.uk/travel/2010/may/...-carso?page=all Quote
Ghost Posted May 5, 2010 Report Posted May 5, 2010 Avevo letto. Altro aneddoto, due miei amici sono adanti in giappone. un giorno accendendo la TV vedono un classico documentario di luoghi del mondo i cui luoghi gli sono familiari. Era uno speciale su Piran. 2 ore di fila su Pirano, hanno praticamente intervistato tutto il paese. Quote
Maximilian Posted May 5, 2010 Author Report Posted May 5, 2010 Il mio obiettivo è vendere la mia casa carsica (carso sloveno) ad un prezzo stratosferico, fra qualche anno, a qualche ricco inglese. Già ne ho visto girare qualcuno... Quote
Stefano79 Posted May 5, 2010 Report Posted May 5, 2010 Da quell'articolo: Outside, children played and twentysomethings drank wine and strummed guitars, singing songs in Slovene and Italian (plus a few bad Beatles covers in English). Hahahahahahahaha, sarà stada "bevi vin" :rotfl: Quote
Nona Picia Posted May 5, 2010 Report Posted May 5, 2010 Il mio obiettivo è vendere la mia casa carsica (carso sloveno) ad un prezzo stratosferico, fra qualche anno, a qualche ricco inglese.Già ne ho visto girare qualcuno... O a qualche tedesco.....sembra che il giovane Schumacher abbia comprato casa a Grisignana...... Quote
Maximilian Posted May 5, 2010 Author Report Posted May 5, 2010 Il mio obiettivo è vendere la mia casa carsica (carso sloveno) ad un prezzo stratosferico, fra qualche anno, a qualche ricco inglese.Già ne ho visto girare qualcuno... O a qualche tedesco.....sembra che il giovane Schumacher abbia comprato casa a Grisignana...... Bè Grisignana xe in Istria, oramai ampiamente colonizzada dai crucchi. Il carso sloveno è ancora quasi vergine da quel punto di vista..solo qualche triestin ga fato la matada, tipo mi. Quote
Zithara Posted May 14, 2010 Report Posted May 14, 2010 Spetemo un articolo sul Guardian anca sula osmiza in rena vecia, quela che ieri xe stada serada dei Nas per la seconda volta per sporcizia e incrostazioni. Quote
arska Posted May 14, 2010 Report Posted May 14, 2010 le croste fa morbin, te scherzi cmq fa piazer leger sti articoli, sì. Come che ghe spiego cossa che xe le osmize a qualchidun de fora, i xe tipo con le bave. El comento medio xe del tipo "però, no se devi viver mal, là".. Quote
Renè Posted May 14, 2010 Report Posted May 14, 2010 Spetemo un articolo sul Guardian anca sula osmiza in rena vecia, quela che ieri xe stada serada dei Nas per la seconda volta per sporcizia e incrostazioni. El Guardian parla dele osmize, el New York Times de Pepi Sciavo e altre guide e riviste internazionali le parla spesso e volentieri de Trieste, dei sui loghi e dela sua storia.. No penso proprio che qualche giornal estero se sprechi a butar via tempo e inchiostro per descriver panocie.. fatene na ragion Zithara. Ciapa l'esempio de l'asessor Stradivari. Vedè, lu no xè mona, perché el sa benisimo che Trieste al'estero tira ssai.. xè per quel che ga etichetà anca casa nostra come Furlan, tipicamente furlan! Cussì tuti i foresti che in Inghilterra, pitosto che in Usa o Canada o Australia i legera qualcossa de bel de qua, saverà che xè roba pretamente furlana.. no xè che dir, el sior Stradivari el ga un grando senso dei afari, questo poco ma sicuro!!! (spero che qualcun no se "ofendi a morte" se saludo sempre metendo la facina che tien l'Alabarda in man ) Quote
Recommended Posts