Frangia Ostile Sez. Perugino Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 tra poco se porteremo le sedie da casa http://www.ansa.it/web/notizie/rubriche/topnews/2010/07/01/visualizza_new.html_1848551017.html Ryanair annuncia posti in piedi su aerei Solo per voli brevi, i 'sedili verticali' costerebbero 4 euro 01 luglio, 21:51 LONDRA, 1 LUG - Ryanair ha annunciato oggi di voler introdurre i posti in piedi sui suoi voli di breve durata entro i prossimi due anni. Viaggiare nei 'sedili verticali' muniti di appoggia-spalle e cintura di sicurezza, ha affermato il ceo Michael O'Leary, costera' 4 euro. L'obiettivo e' rimuovere le ultime 10 file di sedili per far posto a 15 file di 'sedili verticali'. Scettica l'autorita' britannica dell'aviazione civile, secondo cui i posti in piedi non passeranno i test sulla sicurezza. Quote
Stefano79 Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 Si ah, metemo anche dei longheroni de ferro con le maniglie tipo in corriera. Alla prima virada d'emergenza me vien de rider Quote
picia_tata Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 Assolutamente ridicolo .. vaben che la gente per risparmiar xe pronta a tutto ma questo xe troppo dei non semo miga in coriera Quote
Renè Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 Ghe sarà anca qualche vecio che se incazerà, perché no ghe xè posto. Inoltre i metarà l'obliteratrice e el campanel per prenotar l'aeroporto! Quote
Cazzaballe Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 Prossima mossa: Paracadute per tutti per chi vol scender prima! Quote
picia_tata Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 Me chiedo con i sedili verticali come se fa la : " brace position" ( in caso de atterraggio de emergenza) ? CHe saria questa: http://www.southafrica.to/transport/Airlines/images/brace-position.gif Stando in pie me par impossibile : http://enterprisecollab.files.wordpress.com/2009/07/vertical_seating.jpg Quote
Frangia Ostile Sez. Perugino Posted July 2, 2010 Author Report Posted July 2, 2010 penso che alla fine la posizione sarà questa Quote
arska Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 ma savè che no me par niente mal? Provè a pensar a un volo trieste-milan per 4 euro. meza ora de volo, come un giro in bus. Trieste-Roma, 40min. Trieste-Budapest-30. Trieste-Vienna, 40. Per soli 5/10 euro tutto incluso? Iperbel! Veramente, sta volta ghe dago ragion a lori, rivar a sbasar i prezi rendi certi voli su rotte curte più sensadi. Se poderà far gite de 2/3 giorni pagando veramente poco/niente. Certo, saria anche de ridur a livei decenti le tempistiche e la burocrazia dei aeroporti. che se per un svolo de meza ora go de spender 2 in aeroporto.. Quote
arska Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 Ri-pensandoghe ben, però, ste robe no xe niente ecologiche :-S meio pensar a come migliorar i treni, piutosto. Però in certi casi restassi cocolo gaver la opzion.. Quote
Starlite Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 Piutosto tuti distiradi in letti a castel a 2 - 3 piani ah Quote
Stefano79 Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 ma savè che no me par niente mal? Provè a pensar a un volo trieste-milan per 4 euro. Conosendo Ryanair xe facile che sarà 4 euro per el passeggero, più 50 se te vol el bagaaglio... Quote
picia_tata Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 (edited) Si ma 4 euro con o senza tasse aeroportuali ? Non so quanto xe le tasse .. sarà sui 20 euro forse Cmq Arlon non per metter i puntini sulle i ma ( per adesso) non ghe xe trieste - milano . La Ryanair da Trieste fa Birmingham , Bruxelles, Cagliari , Dusseldorf, Londra, Trapani e Valencia p.s. The cost of adapting the Ryanair's 250 planes would be met by the introduction of a surcharge to use restrooms (...) Il costo dell'adattamento dei 250 aerei della Ryanair sarebbe raggiunto tramite l'introduzione di una sovrattassa per l'utilizzo dei servizi igienici .. Quindi te gaverà de pagar anche per andar a . Ben dei Safety testing for the new vertical seats will begin next year. I test di sicurezza per i nuovi sedili verticali inizieranno l'anno prossimo . Vederemo ah http://www.news.com.au/travel/news/cheaper-airfares-to-stand-on-planes/story-e6frfq80-1225886967787 Edited July 2, 2010 by picia_tata Quote
babatriestina Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 Ri-pensandoghe ben, però, ste robe no xe niente ecologiche :-S meio pensar a come migliorar i treni, piutosto. xe quel che penso mi.. tuto consumo de petrolio.. e tuto perchè a tanti ghe par più figo in aereo.. Quote
Cazzaballe Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 xe quel che penso mi.. tuto consumo de petrolio.. e tuto perchè a tanti ghe par più figo in aereo.. Eh bon... Va ti in America con treno e traghetto Rivar a Roma in 1 ora no la vedo come "fa più figo" ma come un gran vantaggio rispetto alle 8 ore de treno o de auto. Quote
arska Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 Ri-pensandoghe ben, però, ste robe no xe niente ecologiche :-S meio pensar a come migliorar i treni, piutosto. xe quel che penso mi.. tuto consumo de petrolio.. e tuto perchè a tanti ghe par più figo in aereo.. Beh, però se i governi (certi specialmente) no se movi a far lavori sui treni, e se i li fa i costa 5/10 volte de quel che i dovessi.. beh in sto caso l'aereo ciapa senso, come opzion. Per dir: mi tra 2 setimane go de andar a Roma. I treni me costa a/r circa 170€, se svelti anche de più. In aereo, 110 tutto incluso. Desso spiegheme voi per che motivo che dovessi doprar el treno. Quote
zalzi Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 Desso spiegheme voi per che motivo che dovessi doprar el treno. per snoberia Quote
babatriestina Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 Trieste - Parigi tre settimane fa: andata: vedo fora de casa e arivo a pie ala stazion in un quarto de ora, cola mia valigetta a rodele treno delle 9 e mezza, arrivo alle 2 a Milan, smonto trascinandome la valigetta, me remeno un bel poco in stazion, ale 3 ariva el treno per Parigi, el parti ale 4, ale 11 e mezza son in centro alla Gare de Lyon dove che go prenotado el albergo Mercure- son in camera prima de mezzanotte, costo, prima classe, aria condizionata, poltrona comoda, leggio un libro, me movo, me sgranchisso le gambe.. circa 80 euro . Ritorno, aereo low cost circa 90 euro: dormimo a Orly fora centro per no perder tempo coi trasporti, navetta alle 10 e mezza per el aeroporto, check in, ma con tuti i controli, ocio che questo no va in bagaglio a man, questo altro no, za i me varda de brutto perchè stago andado sul aereo con la borsetta in una man e el zainetto dela reflex de l'altra, che no, che xe due colli e mi posso portar un solo: sbatto el zainetto dentro la borsetta, meno mal che no i me rugna per el marsupio, intanto i ne disi ritardo, el aereo parti alle due, rivemo a Venezia alle 4, mezora bona per spetar i bagagli sul nastro, po biglieto per la stazionde Mestre, ale 5 me meto a spetar el bus, ale 5 e tre quarti el ariva, me fazzo boni venti minuti in pie in bus con valigia, borsa e zainetto del aeroporto ala stazion de Mestre, là per rivar al treno devo strassinarme i 20 chili del valigia su per una scala ( meno mal che un siro me ga aiutado, se no no so come che ghe la gavessi fata, cole mie ernie..) ore 18,23 trovo el solito trenin senza aria condizionata e alle 8.30 passai son a Trieste. Go sparagnado un'ora alla mattina e tre alla sera, ma me go stancado assai de più!!! Comunque, una giornata de viaggio in entrambi i casi. E i aerei magna più petrolio e inquina de più. Per mi, xe snob quei che va in aereo.. Quote
zalzi Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 Per mi, xe snob quei che va in aereo.. baba...scherzavo iero anche mi a parigi in aereo e go gavudo disavventure pezo dele tue. son d'accordo che xe meio andar in treno, dove che se pol. Quote
babatriestina Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 son d'accordo che xe meio andar in treno, dove che se pol. ovvio che el discorso casca se se pensa de andar in America, Giappon o Australia.. ma là no credo che nissun proponi el viagio in pie. Anche se devo dir che un viaggio in transatlantico come una volta, a no gaver furia, me piaseria farlo.. e dopo aver fatto le tratte Trieste-Roma ( o Milan - ( magari Francoforte)-e po HongKong/Singapore/Pechino/Bangkok o loghi simili, insomma quei posti che dopo un avvicinamento de Trieste a un aeroporto grande po se devi far 15 ore de aereo con le notte sentai digo che se propio no devo no li rifaria, che rivavo distrutta, e no tanto per la differenza de orario, ma per la notte persa! per mi i posti giusti de ciapar el aereo xe quei che ghe vol circa 8 or de aereo, che via tera xe impossibilie via mar no fa più nissun: India, tanto per dirghene una. po me dà sempre de più fastidio la gestion dei bagali, a diferenza dle treno ,c he te se sc'trassini la tua vailgetta dove che te vol, salvo la maledetta stazion de Mestre se xe de cambiar binario, coi sottopassaggi solo con scale. Ma Milan xe stazion termina e quindi no se passa sotto le sine.. e co te ga finido el viaggio te smonti e te son in centro cola tua vailgetta.. Quote
picia_tata Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 (edited) iero anche mi a parigi in aereo e go gavudo disavventure pezo dele tue. Anche mi iero a Parigi .. tutto a postissimo con l'AirFrance da Trieste a Charles-De-Gaulle Comunque concordo con chi disi che xe meio andar col tren dove che se pol però i devi calar i prezzi :s'ciopado: Go pena visto la pubblicità della Trenitalia . Freccia rossa e freccia argento a 19,90 € ovviamente no ghe xe collegamenti a Trieste Edited July 3, 2010 by picia_tata Quote
arska Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 Muli miei, trieste xe del tutto dimenticada dai treni cossa ve spetè? p.s: mi el volo TS-MI lo go fatto taaanti anni fa e xe veramente ridicolo, te va su e te torni zo. Se costassi realmente poco, lo ciolesi senza problemi. Quote
giuli Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 Comunque da ottobre dovrebbe tornare il Ronchi-Linate..ovviamente Alitalia Quote
picia_tata Posted July 3, 2010 Report Posted July 3, 2010 Comunque da ottobre dovrebbe tornare il Ronchi-Linate..ovviamente Alitalia Il che vol dir che costerà un botto Quote
Recommended Posts