SandroWeb Posted August 10, 2010 Report Posted August 10, 2010 Da domani, e fino al 18 agosto, mi, Starlite, Cucc e Tifone saremo via a cercar martore e pony irlandesi. Pertanto, nonostante me porterò drio el Mac, no credo proprio che riverò/riveremo a moderar Rimani Stefano79 a disposizion, ad ogni modo cerchè de no far troppo scandal, specie in shout (messaggio rivolto a chi che sa ) Best regards Quote
Stefano79 Posted August 10, 2010 Report Posted August 10, 2010 Resto mi, andè tranquilli In cambio de una cassa de Guinness originale modero da solo anche per un mese :grin: Quote
Starlite Posted August 10, 2010 Report Posted August 10, 2010 Saluti a chi resta e fè i bravi me raccomando Se no tiro fora el ratapalz co tornemo Quote
AFABIO Posted August 10, 2010 Report Posted August 10, 2010 Da domani, e fino al 18 agosto, mi, Starlite, Cucc e Tifone saremo via a cercar martore e pony irlandesi. Pertanto, nonostante me porterò drio el Mac, no credo proprio che riverò/riveremo a moderar Rimani Stefano79 a disposizion, ad ogni modo cerchè de no far troppo scandal, specie in shout (messaggio rivolto a chi che sa ) Best regards Allora un 'Buon Viaggio' a tutti ! Me raccomando, a Dublino, de saludarme Molly Malone (...la ze sempre vizin de Grafton Street) ! "Slainte", Fabio Quote
picia_tata Posted August 10, 2010 Report Posted August 10, 2010 (edited) bone ferie famigliola deso son solaaaaaaaa :pianto: steme ben bellissimi e bellissima Edited August 10, 2010 by picia_tata Quote
cucciolina Posted August 11, 2010 Report Posted August 11, 2010 Signori e signorine fe i bravi e steme ben Se leggemo, spero, la prossima settimana Quote
basketteam Posted August 11, 2010 Report Posted August 11, 2010 fe buone e meritate vacanze!!!!!! se vedemo al vostro ritorno... mi intanto sulla lavagna scriverò i boni e i cattivi 'denje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
SandroWeb Posted August 11, 2010 Author Report Posted August 11, 2010 Giusto per farve saver che semo rivadi sani e salvi dopo una sfacchinada assurda Quote
AFABIO Posted August 11, 2010 Report Posted August 11, 2010 ... dopo una sfacchinada assurda ...la prossima volta ciape' l'aereo ! DIVERTIVE ! Fabio Quote
Renè Posted August 12, 2010 Report Posted August 12, 2010 Go capì ben? Desso se pol far casin per un per de giorni? Alèèèè Alga! Scherzo! P.s.: saludeme anca a mi Molly Malone e tutti gli altri Dubliners.. e andè, se xè nei vostri itinerari, ala Rocca de Cashel che la merida. Spero che inoltre, ve sie portadi drio n'ombrela!!!! E no desmentegheve de 'ndar fin ala fin de l'arcobalen, per cior la pentola de oro. Qua a Trieste, gavemo la Madonina de oro.. e ne basta cussì ! E gavemo vudo anca Joyce, meo de cussì! Quote
Starlite Posted August 22, 2010 Report Posted August 22, 2010 me par d'obbligo dir: bentornadi Grazie mi saria sta via ancora Quote
Recommended Posts