Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da domani, e fino al 18 agosto, mi, Starlite, Cucc e Tifone saremo via a cercar martore e pony irlandesi. Pertanto, nonostante me porterò drio el Mac, no credo proprio che riverò/riveremo a moderar :) Rimani Stefano79 a disposizion, ad ogni modo cerchè de no far troppo scandal, specie in shout (messaggio rivolto a chi che sa :D)

Best regards :bye:

Posted

Da domani, e fino al 18 agosto, mi, Starlite, Cucc e Tifone saremo via a cercar martore e pony irlandesi. Pertanto, nonostante me porterò drio el Mac, no credo proprio che riverò/riveremo a moderar :) Rimani Stefano79 a disposizion, ad ogni modo cerchè de no far troppo scandal, specie in shout (messaggio rivolto a chi che sa :D)

Best regards :bye:

Allora un 'Buon Viaggio' a tutti !

Me raccomando, a Dublino, de saludarme Molly Malone (...la ze sempre vizin de Grafton Street) !

"Slainte",

Fabio :bandieraalabarda:

Posted

Go capì ben? Desso se pol far casin per un per de giorni? :)

Alèèèè Alga! :foracolcul:

Scherzo! :D

P.s.: saludeme anca a mi Molly Malone e tutti gli altri Dubliners.. e andè, se xè nei vostri itinerari, ala Rocca de Cashel che la merida. Spero che inoltre, ve sie portadi drio n'ombrela!!!!

E no desmentegheve de 'ndar fin ala fin de l'arcobalen, per cior la pentola de oro.

Qua a Trieste, gavemo la Madonina de oro.. e ne basta cussì !

E gavemo vudo anca Joyce, meo de cussì!

:bye::bandieraalabarda:

• 2 weeks later...