chompo Posted September 21, 2010 Report Posted September 21, 2010 (edited) Gavesi curiosità se xe qualchedun che usa Opera come navigador e se al caso ghe par de riscontrar qualche leggera difficoltà qua in forum. Ed al boss Sandro se forsi pol esserghe che te sappi qualche piccola "incompatibilità o fastidio" tra questo model de forum e Opera. Assolutamente niente de che, ma me par de riscontrar un po' de lentezza, oltre al fatto che ogni tanto da loggado al forum, verzo qualche pagina e me trovo sloggado (in breve senza che passi tot tempo). Solo un po' de curiosità per veder se fossi riconducibile a qualche situazion, o casuale, o a un probelma lato mio. Edited September 21, 2010 by chompo Quote
arska Posted September 21, 2010 Report Posted September 21, 2010 hahaha dal titolo pensavo che fossi un raduno al Verdi Quote
SandroWeb Posted September 21, 2010 Report Posted September 21, 2010 Anche mi come ti, arlon @chompo: che version de Opera te ga? Xe l'ultima? Quote
chompo Posted September 21, 2010 Author Report Posted September 21, 2010 (edited) Aha ha ha ha già go messo el sottotitolo, ma giustamente in home page no se lo vedi quindi pol esser equivoco @ Sandro: si, 10.62 l'ultima. P.S. ma posso editar el titolo? Son andà in modifica ma no vedo come. No vedo qualcosa mi o no se pol? Edited September 21, 2010 by chompo Quote
SandroWeb Posted September 23, 2010 Report Posted September 23, 2010 In teoria i nuovi browser no dovessi dar problemi de visualizzazion...semmai el contrario (es. Internet Explorer 6). Proverò a documentarme su forum tecnici e appena so qualcosa te fazo saver, Chompo P.S. in realtà l'edit del titolo pol farlo solo i mod Quote
Stefano79 Posted September 23, 2010 Report Posted September 23, 2010 @Chompo Dime come te vol el titolo e te lo cambio mi Quote
chompo Posted September 23, 2010 Author Report Posted September 23, 2010 @ Sandro: no sta bazilar, come disevo no xe niente de che. Grazie. @ Stefano: zontando browser dopo Opera. Cussì de no ingenerar pensieri lirici . Grassie. Quote
Recommended Posts