Matt Posted May 7, 2005 Report Posted May 7, 2005 stamattina, al bivio che porta all'autostrada, due macchine (una clio e un mercedes) no se ga ferma a un posto de blocco... ne xe scaturido un inseguimento fra carabinieri e ste due auto, una xe rivadi a fermarla, e ga arrestado due persone, la terza persona la xe rivada a scampar e quindi xe adesso in opera una caccia all'uomo... el luogo del fatto, el xe a meno de un chilometro de casa mia....per darve un idea più precisa, xe praticamente la del Bowling. speremo che i lo ciapi presto, perche da quanto go capido sto omo el xe anca armado Quote
SandroWeb Posted May 7, 2005 Report Posted May 7, 2005 Sticazzi (iera giusto per non usar i smile come ga usado tutti ) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.