Jump to content

Recommended Posts

Posted

stamattina, al bivio che porta all'autostrada, due macchine (una clio e un mercedes) no se ga ferma a un posto de blocco...

ne xe scaturido un inseguimento fra carabinieri e ste due auto, una xe rivadi a fermarla, e ga arrestado due persone, la terza persona la xe rivada a scampar e quindi xe adesso in opera una caccia all'uomo...

el luogo del fatto, el xe a meno de un chilometro de casa mia....per darve un idea più precisa, xe praticamente la del Bowling.

speremo che i lo ciapi presto, perche da quanto go capido sto omo el xe anca armado :pauraaaa:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×