Jump to content

Podemo ancora farghela!

Recommended Posts

http://sport.sky.it/sport/speciali_sport/miglior_giovane_serie_b.html

Se votemo in massa Brosco, rivemo a farlo rivar ala fase successiva del concorso "Miglior giovane della serie B 2010-2011". Passa i primi 8 e el xe circa 10^! :aaaaaatttillla: :aaaaaatttillla:

:merodolodalrider: :merodolodalrider: :merodolodalrider:

Edited by Maurice

El novo Nesta come se leggi da qualche parte su internet... e pensar che me xe parso un ciodo fin dalla prima partida che go visto, strano ma vero, no me sbagliavo. Comunque su internet gira tante cagada, ad esempio me son andà a leggerme su qualche forum la descriziond e Dettori e i me lod escriveva con le caratteristiche de un Gerrard...

Una roba xe' certa e sicuramente dimostrabile!!!!Quando i giogadori va via de Trieste i diventa tutti decenti.Quando i gioga per l'Unione no li volessi neanche el Gualdo Tadino!!!! :bandieraalabarda:

Questo xe poco ma sicuro, in questa squadra, con questo ambiente, con questa società fossimo stai capaci de brusar anche Messi!

Gavevo due minuti e go guardà el calendario delle partide mancanti ...

alla fine noi gavemo quasi tutti scontri diretti ... portog fuori, sassuolo casa, grosseto fuori, cittadella casa, torino fuori, vicenza casa, ascoli fuori.

Dando per scontado ( :merodolodalrider: ) che dovemo tirar fora i co**ni, dovemo assolutamente vinzer con portog fuori, sassuolo in casa, cittadella in casa e vincenza in casa. Podemo perder a torino ma dovemo pareggiar a grosseto e ascoli.

L'impresa non me sembra impossibile ...... e andassimo a 46 punti (ai play off) !!

Fazendo due conti anche in casa dei altri, chi che xe messo peggio xe el frosinone che ga un calendario durissimo (padova, pescara, ascoli, vicenza, novara, sassuolo e livorno).

Anche l'ascoli la ga garba ... (pescara, varese, frosinone, padova, siena, reggina, e triestina) e anche el Porto ga un calendario difficile ...

per cui una ipotetica classifica finale saria (con partitona finale tipo cardiopalma ad ascoli) ...

cittadella 50

albinoleffe 49

sassuolo 46

piacenza 46

triestina 46

ascoli 43

portogruoaro 43

frosinone 40

mah, speremo ... :bandieraalabarda:

Edited by El Capitano

Sperar se pol sempre..

A dir la verità anche mi son ottimista a meno che questi no gabbi za tirà i remi in barca...

Cmq il fatto xe che ora no se pol sbagliar piu niente, quindi niente alibi della serie "abbiamo fatto di tutto e attaccato tutto il secondo tempo ma la palla non voleva entrare"...

capitano, dame in pvt el nome del tuo pusher ! anche mi voio roba bona !

Non so chi sia il pusher del capitano però nessuno si è accorto che:

1) la discussione era su Brosco miglior giovane serie B sky;

2) sostiene che con 46 punti si va ai playoff.

Me sa che gira un bel po' de roba bona in questi giorni a Trieste...

:merodolodalrider::merodolodalrider:

capitano, dame in pvt el nome del tuo pusher ! anche mi voio roba bona !

... mi digo che se salvemo e ti te ciapi un "+" ... bela questa !!!

Avviso ufficialmente tutti che el nome del mio pusher no ghe lo dago a nessun !!!

Ultimamente el me devi gaver cambià qualcosa nelle dosi, perchè rileggevo el mio post e pensavo ... ma varda che cazzade che ga scritto sto mato, solo dopo me son accorto che iero mi :merodolodalrider::merodolodalrider:

Aventi Unione :bandieraalabarda:

Comunque secondo i tuoi calcoli possiamo anche perdere ad Ascoli per un gol di scarto. Alla pari a 45 punti noi ai playout per differenza reti nella classifica avulsa!

P.S. ma almeno avete votato tutti per Brosco??? :caregaintesta:

Io sì ma è sempre 10° in classifica...

Comunque secondo i tuoi calcoli possiamo anche perdere ad Ascoli per un gol di scarto. Alla pari a 45 punti noi ai playout per differenza reti nella classifica avulsa!

P.S. ma almeno avete votato tutti per Brosco??? :caregaintesta:

Io sì ma è sempre 10° in classifica...

Questo non lo avevo considerato ...

Fazè vita sana muloni...no ste cior certe porcherie come el Cap :merodolodalrider::merodolodalrider:

Se te intivi la tabella però propongo l'insurrezion :aaaaaatttillla: e la salita al potere della Triestina calcio del Cap in qualità de novo Presidente (anche senza portafoglio gnanca pàl cùl) :merodolodalrider:

Fazè vita sana muloni...no ste cior certe porcherie come el Cap :merodolodalrider::merodolodalrider:

Se te intivi la tabella però propongo l'insurrezion :aaaaaatttillla: e la salita al potere della Triestina calcio del Cap in qualità de novo Presidente (anche senza portafoglio gnanca pàl cùl) :merodolodalrider:

El Capitano presidente, sindaco e santo subito...

però dobbiamo anche vincere lo spareggio playout.

El Capitano presidente, sindaco e santo subito...

però dobbiamo anche vincere lo spareggio playout.

Ma si va ben ... senza portafoglio xe perfetto ... tanto Fantinel lo ga e no lo usa ... mi no lo go direttamente, xe la stessa roba !!

Mex, te me ga convinto, me candido alle elezioni de sindaco, e se me votè prometto che porterò l'Unione in Champions !!

No ste domandarme perchè ?

Non lo sò !!

No ste domandarme chi te ga dito ?

Perchè la risposta sarà NISUN

No ste domandarme se son fora

La risposta xe probabile che sia affermativa

No ste dirme che son l'unico illuso

Ve risponderia, NON CREDO

MA MI GHE VOIO ANCORA CREDER, E FINTANTO CHE LA MATE NO DIRA' LA SUA ............. VOIO CREDERGHE FINO ALLA FINE ....

(anche i scarponi a volte ritornano pleasantry.gifpleasantry.gif)

ma perchè no dai, credemoghe forsi che i miracoli esisti ancora, e tanto per farse del mal andemo a Portoguaro :grin::bandieraalabarda: , mi presente perchè go la vocazion della masochista. Speremo però che anche altri se butti in sta avventura, ragazzi con la tessera del tifoso feve avanti, i biglietti li comprè al centro de coordinamento..................andemo e speremo!

tifosa ha tutta la mia ammirazione, veramente andare a porto in una situazione simile è una prova di attaccamento all'unione eccezionale, ho sempre pensato che tifosi migliori non ce ne fossero....ma certo che è anche una forma di masochismo, della serie facciamoci del male, perchè è lampante che i primi a non credere in quella che sarebbe una miracolosa remuntada sono i giocatori, professionisti esperti sanno benissimo che recuperare 6 punti a così poche giornate dalla fine è impensabile, noi e il frosinone siamo spacciati, vincere a porto significherebbe solo designare la 3^ retrocessa direttamente, cosa della quale non ho del resto mai dubitato....dunque ci sarà il solito impegno " d'ordinanza " che, mi raccontano, c'è stato nelle ultime " spiagge " che non ho visto....dopo non so quale flop, ho sentito alla radio le interviste dell'ineffabile rebonati, quello che in diretta dice che salvioni andrebbe esonerato, poi nell'intervista con il diretto interessato dice che la partita l'ha preparata e condotta bene, del resto il pericolo di beccarsi un cartone in te'l muso da quell'esagitato c'è e va evitato....bene, a testini ha detto più o meno mancano tot partite alla fine per salvarsi bisogna vincerne 6 e pareggiarne 2, no ? al che quello, che è un tipo schietto, ha avuto un attimo di esitazione forse pensava che lo stesse prendendo pe'l cul e gli ha detto mah, parlare di 5 o 6 vittorie da parte di una squadra che ne ha vinte 5 in tutto il campionato mi pare un po' azzardato, faremo il possibile, garantiamo il massimo impegno bla bla e così via....della serie evitiamo almeno di prenderci in giro....non posso far a meno di registrare che domani a porto l'isterico schiererà il povero testini a destra, perversione che finora aveva osato partorire solo il mitico somma in un finale di partita l'anno scorso, con il risultato che in quei 15-20 minuti lo sventurato emiliano non ne prese una, perchè per lui che è più che un semplice sinistro, nel senso che il destro non gli serve nemmeno per scendere dal letto, stare dall'altra parte significa pura sofferenza, e per il marcatore significa pomeriggio di assoluta tranquillità....un'idea così perversa poteva provenire da uno dei 3 " inventori " di calcio che abbiamo visto da queste parti, varrella somma o salvioni, che poco inventa quanto a moduli, al supercorso deve aver studiato solo il 4-4-2 e ha avuto il c**o che gliel'hanno chiesto, ma quanto a inventare ruoli per i giocatori è un mago, a testini manca solo che gli faccia fare il portiere....somma e varrella invece erano i maghi del modulo, 4-4-2 4-2-3-1 5-3-2, non c'è problema, non ci sono segreti....bon, se fa per parlar, ogni tanto gò le mie ricadute, come della rocca che xe de novo indisponibile, più che de un fisioterapista quel gà bisogno de un psicoterapeuta....

La mia massima ammirazion a tifosa, mi un viaggio simile non lo faria manco sotto tortura. Dopo el caso Cottafava finalmente se riparla de calcio zogado, anche se oramai xe sai poco de dir. Lo go ripetudo fin troppe volte ma se a Portogruaro non tornemo a casa con i 3 punti la retrocession sarà sicura al 100% e da alora mi invitassi la società a cazzar via sto fenomeno de Salvioni, de ciamar Pavanel in panca e de far zogar la muleria, almeno forse vederemo qualche elemento che poderà esser utile per el nostro futuro (sì ma quale?). Volessi sottolinear el gran lavoro svolto da Agostinelli sula panchina dei liventini, come traghettator el rosso xe sempre stado ottimo, ricordemose che da noi gaveva centrado la salvezza con Landaida, Lima, Mammarella, Zeoli e compagnia cantante. El Porto xe una squadra simile ala nostra: poca qualità, attacco abbastanza asfittico e difesa abbastanza perforabile (anche se migliorada dopo i innesti de Franceschini e Esposito, un poco come noi da quando xe sta reintegrado Cottafava). L'unico elemento de qualità dei portogruaresi xe un triestin, Scozzarella, scola San Giovanni, cresù a Bergamo con l'Atalanta e esploso calcisticamente parlando proprio con el Porto: xe el classico play-maker davanti alla difesa, poca corsa, baricentro basso ma ottimi pie. No xe un caso che el Porto gabbi cominciado a ingranar con el suo ritorno dopo un infortunio abbastanza longo. Davanti ocio ad Altinier, l'ex Mantova xe za, zito zito, in doppia cifra. Prevedo una gara dove la Triestina attaccherà e el Porto cercherà de sfruttar le ripartenze cercando de coglier impreparada la nostra difesa alta. A proposito, torna in panca Lunadini ma el vate de Gorlago ga dito che "no ga ancora i 90 minuti nele gambe", boh!

mi no credo propio che la trie atacherà, caro atletico, lori se stà zogando la salveza con scians de guantar i play-out e un punto in casa contro l'ultima e zà spaciada ghe servi giusto a un klinz, xe un'ocasion tropo bona per ciapar i 3 punti e rivar a 40....ricordemose come gavevimo acolto nei ani scorsi i paregi in casa con treviso o spezia che iera nela situazion che semo noi adesso, un drama, do punti butadi via....per mi da adesso in poi no ghe romperemo più le bale a nissun per par condicio, almeno cussì se usa far....me dirè voi ma el padova l'ano scorso gaveva 42 punti a 3 zornade dala fine e iera cagà e dopo el gà fato 9 punti e'l se gà salvà....alora, a parte el fato che per gaver 42 punti a 3 dala fine dovessimo vinzer sempre, e per far quel che gà fato el padova dovessimo propio vinzerle praticamente tute 7, a parte questo l'organico del padova no se pol paragonar a 'sta compagnia de guiti che gavemo noi 'sto ano, e come se no bastassi questo lori gà fato un'unica impresa contro el brescia ma le altre 2 i le gà vinte contro squadre super-tranquile che no gaveva nissuna intenzion de romper i maroni, tanto più a cestaro che xe un pien de bori....noi de tranquilo podessimo trovar solo el vicenza, che però xe a 1 punto dai play-off e dunque tanto rilassà no sarà, e come se no bastassi questo no penso che maran ghe dispiaserà darghe una bela piada in te'l cul a 'sto ambiente che ghe gà roto i maroni anche quando la squadra iera dentro i play-off, no ve andava ben el difensivista co'i sui maran-boys ?, bon becheve questa in te'i denti....po' dovemo andar a torino che finalmente gà ingranà e per mi 'nderà in A, e gavemo tute partide con squadre che xe infognade e loterà per salvarse fin ala fine, dunque de biscoti qua no se parla....come se pol veder e ribadendo l'amirazion per tifosa e i altri encomiabili tifosisimi che anderà a porto, i va far la gita e a pasar una bela zornada de sol in bona compagnia, ma no de sicuro a veder un scontro decisivo per la salveza....quei li gavemo zà zogadi, senza vinzer gnanche un....

mi no credo propio che la trie atacherà, caro atletico, lori se stà zogando la salveza con scians de guantar i play-out e un punto in casa contro l'ultima e zà spaciada ghe servi giusto a un klinz, xe un'ocasion tropo bona per ciapar i 3 punti e rivar a 40....ricordemose come gavevimo acolto nei ani scorsi i paregi in casa con treviso o spezia che iera nela situazion che semo noi adesso, un drama, do punti butadi via....

Caro pinot, ormai tutti quanti conossi el nostro modo de zogar, no occori manco far pretattica perché xe ciaro e tondo come zoga questa Triestina targada Salvioni. El Porto xe una squadra che xe temibile nelle ripartenze, quindi mi credo che almeno nei primi minuti, sul 0 a 0 i speterà che noi se scoverzemo con la nostra solita difesa alta e dopo i speterà de coglierne impreparai per cazarne el pero e dopo se semo sotto 0 a 1 te ga voia che recuperemo... Questa xe la mia opinion sula partida de domani, per quanto opinabilissima. Volessi risponderte sul fatto che Salvioni sa usar solo el 4-4-2 e stop. Son d'accordo con ti sul fatto che el 4-4-2 se sta rivelando un modulo inadatto a questa Triestina, ma più che un discorso de numeri mi fazo un discorso de omini a disposizion. Go letto qualche tempo fa un'intervista ad Osvaldo Bagnoli (forse l'alenador italian più sottovalutado, forseperché poco telegenico?) che el diseva che "Il calcio è un gioco semplice, basta averegli uomini giusti a disposizione e saperli disporre nei posti giusti". El limite grossissimo de questa Triestina xe che ga zogadori oltre che scarsi soprattutto mal assortidi. Gavemo una coppia centrale decente sulla carta ma mal integrada: troppo lenta e macchinosa, lenta nel recuperar posizion (e xe el secondo anno de seguito che xe cussì), do terzini che fa pianzer, un centrocampo che no te digo e un attacco che xe el nulla più assoluto. Se salva solo i esterni, dove effettivamente gavemo un poco de qualità ma stop. E con che modulo te vol zogar con questi interpreti? Con el modulo "farfalla" de Oronzo Canà? E po' non concordo su una roba: no xe vero che un alenador che conossi un solo modulo xe un mus, anche mi come ti preferisso i alenadori che conossi più moduli, che se sa adattar ai zogadori a disposizion, però se vardemo el panorama calcistico nazionale e internazionale scoprimo che i alenadori più quotadi utilizza o ga utilizzà nella loro carriera un solo modulo senza troppi machivellismi tattici. Ferguson? conossi solo el 4-4-2 canonico canonico made in England, zogo sulle ali, centrocampisti centrali super-dinamici, forte centravanti. Guardiola? 4-4-3 e stop. Wenger? 4-2-3-1 e zogo spumeggiante. Capello? 4-4-2 canonico, scolastico, compatto e quadrato. Del Neri? 4-4-2 che in fase difensiva diventa 4-2-4. Spalletti? 4-2-3-1 e niente altro. Mazzarri? 3-5-2, tanta corsa, sudor e grinta. Quindi non credo che questi alenadori citadi al supercorso de Coverciano i ghe gabbi solo chiesto solo el modulo prediletto e basta, secondo mi un alenador devi darghe anche un marchio de fabbrica alla squadra che sappi certificar la propria impronta tattica, no so, el zogar "ala Guardiola", "ala Zeman", "ala Sacchi", sempre restando el fatto che un alenador devi anche saverse adattar ai propri omini a disposizion, te devi esser bravo a cusir un abito decente con el material che te ga a disposizion, ma, tornemo a prima, con sta Triestina a che omini te pol adattar el zogo?

siamo d'accordo atletico, con questa banda di cazzoppe il modulo passa in secondo piano, nessun allenatore, nemmeno il più bravo, avrebbe probabilmente potuto fare più di quello che hanno fatto gli ultimi 4

le mie erano delle battute, sai che talvolta mi piace esagerare

resta il fatto che qualche mese fa io avrei provato a giocare con un difensore in più

il ragionamento era semplice

davanti eravamo nulli, invertendo l'ordine dei fattori il prodotto non cambia, dunque sia che mettessimo in campo 1, 2, 3 o 4 attaccanti non vedevamo la porta

l'unica chance per provare a rimanere aggrappati al treno salvezza era quella di blindare la difesa, cercando l'1-0 sporco, il gol in mischia, su palla inattiva e così via, ma conditio sine qua non era quella di riuscire a non beccare il pero

fino a gennaio avevamo la soluzione in mano, con il rientro di cottafava lui in mezzo, malagò alla sua destra, sabato a sinistra, longhi e d'ambrosio, che sono più bravi a spingere che a marcare, sulle fasce, 3 centrocampisti di cui uno testini o antonelli in posizione di interno destro o sinistro, una mezza punta di raccordo, un centravanti

proprio quello che aveva provato somma l'anno scorso, e che era fallito perchè non aveva gli uomini per farlo, poi quando sono arrivati pit e colombo, 2 degni interpreti di questo schema di difesa a 3 o 5 che dir si voglia, lo hanno esonerato

avremmo preso meno gol, avremmo più punti in classifica ? buh, che ne so, il bello di queste discussioni da bar sport è che non c'è mai la controprova, mica la fa pinot la formazione che va in campo

quello che so per certo è che giocando come abbiamo giocato siamo retrocessi già a marzo

Continuo ad esser convinto che semo tecnicamente superiori al Porto, anche se la classifica non lo dimostra. In più lori doverà attacar, e questo podessi giogar a nostro favor. Anche vinzendo le nostre speranze xe ridotte al lumicino,ma certo non esisti alternative. Quindi, forza unione!

resta il fatto che qualche mese fa io avrei provato a giocare con un difensore in più

il ragionamento era semplice

davanti eravamo nulli, invertendo l'ordine dei fattori il prodotto non cambia, dunque sia che mettessimo in campo 1, 2, 3 o 4 attaccanti non vedevamo la porta

l'unica chance per provare a rimanere aggrappati al treno salvezza era quella di blindare la difesa, cercando l'1-0 sporco, il gol in mischia, su palla inattiva e così via, ma conditio sine qua non era quella di riuscire a non beccare il pero

Su questo son perfettamente d'accordo, anche per mi el 3-5-2 (o 5-3-2, che per mi xe la stessa roba visto che in entrambi i moduli i esterni de difesa devi spinger molto) iera el modulo "ideale" per questa squadra. Resta el fatto che ben 5 alenadori su 5 (compreso el quotatissimo Arrigoni, te sa quanta gente me ga dito apena gavemo ciolto Arrigoni, dopo le prime vittorie "con questo se salveremo perché el ga un qualcossa in più dei altri"?) Resta el fatto che anche Somma, con questo modulo ga fallido miseramente e per cui no gaveremomai la controprova...