Jump to content

Recommended Posts

• Replies 510
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

bouh per mi Lima xe anche un scarponaz ma cori come un levro e salta e bastona... semo in C eh... el podeva esser cisto in B (anche se Trezeguet con lui non ga cuccà nisba...) ma in C pol esser anche un toco bon... e po' lu sa de esser scarpon quindi nol se sogna de far palleggini o cagade ma el butta via e se la ciappa ghe la lassa subito al vizin de reparto...

• 1 month later...
Posted

ciston, insomma... Semplicemente un rompibalotas, però no me pareva ciston...

quoto

un che non ga voia de allenarse e sfrutta ogni occasion per tirar la fiacca, ma tecnicamente buon giogador

un giogador xe un blend de molte robe, atleticamente parlando forza velocità resistenza fisica, caratterialmente parlando maturità calma disposizione al confronto ed al dialogo disposizione alla collaborazione disposizione alla disciplina forza de volontà, intellettualmente parlando rapidità decisionale intelligenza nelle decisioni e nelle letture della situazione, tecnicamente parlando ghe podemo chieder a Gimmi se ne leggi l'elenco dei gesti tecnici richiesti che el ga sul libretto dove che disi che D'Ambrosio se vedi un che va in porta no devi andarlo cior, ma scampar perché cussì xe el schema... adesso se su una quindicina de qualità ghe ne manca dodici per mi xe un ciston e non me sa dir niente che el fazzi 500 palleggi o el paiazzo nei dribbling... forte xe quel che capissi come portar i risultati e ga i mezzi per rivarghe... chi no riva a ndar in campo con nessun xe un ciston mi non so perché ma xe cussì...

Posted

ciston, insomma... Semplicemente un rompibalotas, però no me pareva ciston...

quoto

un che non ga voia de allenarse e sfrutta ogni occasion per tirar la fiacca, ma tecnicamente buon giogador

un giogador xe un blend de molte robe, atleticamente parlando forza velocità resistenza fisica, caratterialmente parlando maturità calma disposizione al confronto ed al dialogo disposizione alla collaborazione disposizione alla disciplina forza de volontà, intellettualmente parlando rapidità decisionale intelligenza nelle decisioni e nelle letture della situazione, tecnicamente parlando ghe podemo chieder a Gimmi se ne leggi l'elenco dei gesti tecnici richiesti che el ga sul libretto dove che disi che D'Ambrosio se vedi un che va in porta no devi andarlo cior, ma scampar perché cussì xe el schema... adesso se su una quindicina de qualità ghe ne manca dodici per mi xe un ciston e non me sa dir niente che el fazzi 500 palleggi o el paiazzo nei dribbling... forte xe quel che capissi come portar i risultati e ga i mezzi per rivarghe... chi no riva a ndar in campo con nessun xe un ciston mi non so perché ma xe cussì...

solo che de solito il primo giudizio che te da su un giogador xe basado sulle qualità tecniche

perchè se un non sa correr con la bala tra i pie nè far un passaggio de due metri pol anche gaver rapidità decisionale intelligenza e lettura delle situazioni ma ciodo resta

mentre da un dotado tecnicamente ma fora de testa te pol sempre sperar che cambi

guarda marchini per esempio, quando giogava qua iera in pochi a definirlo cisto

e adesso se ritrova senza squadra