SandroWeb Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 (edited) Egregi, come da tradizione ai primi di dicembre si svolgerà il tradizionale meeting ufficiale del SDS, arrivato a quota 10 La sede designata è la SPAGHETTI HOUSE di Via di Servola 78, la data è fissata a domenica 18 dicembre 2011, ore 20 LISTA PARTECIPANTI: - alvin66 - atleticoiero - CavalloPazzo - Cazzaballe - cucciolina - dez + 1 - dido76 - El Capitano + Paolin Stua - enrico89 - FrangiaOstile + 1 - Frankie - gimmi - giuli - Marino - M4st3r - Mex - miky99 - molly - morodesede - picia_tata - SandroWeb - Santo marotonda - Sergio78 - Starlite - Stefano79 - stipe - tifone TOTALE: 30 Edited December 14, 2011 by SandroWeb Quote
Cazzaballe Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 (edited) Beh mi presente E come luoghi... Boh Edited October 27, 2011 by Cazzaballe Quote
SandroWeb Posted October 27, 2011 Author Report Posted October 27, 2011 E come luoghi... Boh Utile ciò Quote
Cazzaballe Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 Utile ciò :linguaccia: No savesi cosa consigliar... Però go boni ricordo dell'Orient Express de Divaca... O.. befed! Pollettin e via Quote
dido76 Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 mi no go boni ricordi de quel che semo andai fora confin al posto de gianni... befed boh,ala fine no me entusiasma e penso che dopo saria solo scandal + che meeting. in ogni caso... w el meeting Quote
dondon Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 e far in campagna de Gimmi ??? zuchete e carne alla griglia..... Quote
dido76 Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 e far in campagna de Gimmi ??? zuchete e carne alla griglia..... no,no se pol perchè se femo là piovi Quote
Cazzaballe Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 Si no iera malvagio... Ma comunque ovunque andemo faremo scandal Quote
Maurizio72Ts Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 Se se vol roba leziera tipo una pizza e via posso consigliar la Pizzeria "La Tana" a S.Giacomo mentre per robe un poco più stagne (ma gnanca tanto) penso podessi andar ben la "Marea" de Borgo (e me par che i gabi anca un local sule rive ) Quote
SandroWeb Posted October 27, 2011 Author Report Posted October 27, 2011 e far in campagna de Gimmi ??? zuchete e carne alla griglia..... zuchete sai poche, ghe xe tutte morte povere Quote
Cazzaballe Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 Se se vol roba leziera tipo una pizza e via posso consigliar la Pizzeria "La Tana" a S.Giacomo mentre per robe un poco più stagne (ma gnanca tanto) penso podessi andar ben la "Marea" de Borgo (e me par che i gabi anca un local sule rive ) Da quando ga verto sulle rive, go sentido che la qualità a Borgo xe calada brutalmente Quindi tra le due fossi meio sulle rive ma xe picinin e no ghe stemo penso.... Quote
gimmi Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 ahahah, nel mio campo a inizio dicembre no xe el caso, anche se vanzè tutti una grigliata, per ora solo forest e morodesede, oltre a Mex che za frequentava, ga visto de cosa se tratta. Se volemo far trasferte, mi consiglio l'agriturismo "amici della terra" a Tapogliano (con 20 euro se magna e se bevi assai ben), o oltreconfin "pri mulini" a dolenja vas, dove semo anche un po' più sotto come spesa, a 15 km da sesana verso lubiana sulla statale. A Trieste podesi far verzer un local per noi alla sera sulle rive, dove magnar pesse sempre sul ventin cadauno (pasta, fritto e vin), o podemo chieder la sala sotterranea della pizzeria de Padriciano (no me ricordo mai el nome) e farse far un menù fisso per poco. Quote
tifosa Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 la Marea delle rive i la ga chiusa, ma chi pol partecipar, anche i "veci"? No veci de frequentazion del SDS ma veci proprio veci! Quote
tifosa Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 ghe xe un local subito fora del confin de Pese, non me ricordo el nome ma xe un nome proprio de donna, che ga una saletta e produci birra in proprio, se mangia ben e se spendi poco, qualchedun lo conosi? Quote
alvin66 Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 la Marea delle rive i la ga chiusa, ma chi pol partecipar, anche i "veci"? No veci de frequentazion del SDS ma veci proprio veci! se son andado mi..... Quote
alvin66 Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 ghe xe un local subito fora del confin de Pese, non me ricordo el nome ma xe un nome proprio de donna, che ga una saletta e produci birra in proprio, se mangia ben e se spendi poco, qualchedun lo conosi? flora..credo che te se riferissi a flora.. mi posso informarme per un agriturismo vicin Sgonico.. Quote
El Capitano Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 Secondo mi, Pri Mulini come disi Gimmi pol far el caso nostro !!! Quote
Stefano79 Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 Oltre a confermar la mia presenza, posso coonsigliar Scheriani a Muggia, no xe economicissimo ma fa delle fiorentine spettacolari Senò me va ben anche dove ierimo za in Slovenia Quote
El Capitano Posted November 1, 2011 Report Posted November 1, 2011 Egregio Sior Presidente, la ga za una mezza idea sulla data ?? (el posto me xe assolutamente indifferente) Perchè comincio za a gaver troppi inviti a cenoni vari e no voleria restar fora della pignata ... Quote
SandroWeb Posted November 7, 2011 Author Report Posted November 7, 2011 Egregio Sior Presidente, la ga za una mezza idea sulla data ?? (el posto me xe assolutamente indifferente) Perchè comincio za a gaver troppi inviti a cenoni vari e no voleria restar fora della pignata ... Ve fazo saver quanto prima, son in fase de "valutazion" Quote
Stefano79 Posted November 7, 2011 Report Posted November 7, 2011 Se magari se pol evitar de far sabato 17 dicembre te me faria un favor Go za un'altra cena prenatalizia. Grassie Quote
Cazzaballe Posted November 7, 2011 Report Posted November 7, 2011 Alvin xe proprio Flora Ma flora de tlestla :p Quote
alvin66 Posted November 7, 2011 Report Posted November 7, 2011 Alvin xe proprio Flora Ma flora de tlestla :p bona questa...ah aha ha- Quote
El Capitano Posted November 11, 2011 Report Posted November 11, 2011 (edited) Ve fazo saver quanto prima, son in fase de "valutazion" Edited November 11, 2011 by El Capitano Quote
Recommended Posts