trert Posted October 28, 2005 Report Posted October 28, 2005 - voia de lavorar saltime dosso - figo caschime in boca questi due li uso sempre.. Quote
Maurice Posted October 29, 2005 Report Posted October 29, 2005 - voia de lavorar saltime dosso - figo caschime in boca questi due li uso sempre.. Li usa anca la mia ex maestra dele elementari.....o meio.....usava el secondo.... Quote
tifone Posted October 29, 2005 Report Posted October 29, 2005 Per il 3 novembre....sciopero con gusto perchè oggi xè San Giusto Quote
Juliet Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 color panza de moniga questo me lo sento dir spesso...sopratuto con la variante "te son bianca come le tete dele monighe" Quote
Maurice Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 - Me fa mal de panza -Daghe el nome Balanza Una monada,ma la prima volta che lo go sentido me ga fatto rider Quote
Maurice Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 son felice son giulivo quando bevo lasko pivo Più famoso el già citado Bevo Lasko finchè casco Bevo Pivo finchè vivo Quote
Kiriranshelo Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 - La sufia de soto la sufia de sora che vadi in malora l'inverno e la bora concordo pienamente Quote
Starlite Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 e... "delicato come le tete dele monighe" ? ecmq sul fato che vadi in malora la bora l'inverno no son d'acordo Quote
Maurice Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 "la madona candelora se la vien con sol e bora del'inverno semo fora, ma se la vien con piova e vento,del'inverno semo dentro" Che profondità Quote
Maurizio72Ts Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 Alcuni detti ciolti dal famoso libreto "Trieste Bestiale" (sperando che qualchidun no gabi za postado... ) -Se fa prima a saltarghe oltre che girarghe intorno -Far come el Podestà de Muja -Scrivi sul jazo e po metilo sul sol -Co la camina la fa falis'che col c.l -Voia de lavorar saltime dosso -Meio in Osmiza che in farmacia (chissà perchè ma questa me ricorda un certo Forum ) Quote
Maurice Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 -Far come el Podestà de Muja Scusa l'ignoranza (parona ) ma cossa vol dir? Quote
trert Posted October 31, 2005 Report Posted October 31, 2005 Alcuni detti ciolti dal famoso libreto "Trieste Bestiale" (sperando che qualchidun no gabi za postado... ) -Se fa prima a saltarghe oltre che girarghe intorno -Far come el Podestà de Muja -Scrivi sul jazo e po metilo sul sol -Co la camina la fa falis'che col c.l -Voia de lavorar saltime dosso -Meio in Osmiza che in farmacia (chissà perchè ma questa me ricorda un certo Forum ) oltre a voia de lavorar saltime indoso i altri proprio no li gavevo mai sentidi e certi no so nianche cossa i voli dir Quote
Maurizio72Ts Posted October 31, 2005 Report Posted October 31, 2005 Scusa l'ignoranza (parona ) ma cossa vol dir? Far come el Podestà de Muja, vol semplicemente dir che te domandi a qualchidun de farte una roba...e dopo te toca farla ti. Quote
saretta Posted November 2, 2005 Report Posted November 2, 2005 Omo de panza omo de sostanza! Così i disi... Quote
Malto Posted November 3, 2005 Report Posted November 3, 2005 OMO DE PANZA OMO DE IMPORTANZA UN OMO SENZA PANZA XE COME UNA CASA SENZA GIARDIN ... parlo mi che la panza no la go Quote
saretta Posted November 7, 2005 Report Posted November 7, 2005 mia nonna me disi spesso che son PISDRUL... ma savè che non so cosa vol dir..? Quote
Kiriranshelo Posted November 7, 2005 Report Posted November 7, 2005 mia nonna me disi spesso che son PISDRUL...ma savè che non so cosa vol dir..? urrca.. sa che non me son mai posto la domanda ?? no go idea de cosa significhi. go sentì anche mi 'sto modo de dir.. credo sia qualcosa de offensivo Quote
trert Posted November 7, 2005 Report Posted November 7, 2005 pisdrul no xe tipo pampele?? anche se a suono me par tipo mingherlin (pisdruleto) Quote
saretta Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 mia nonna me disi spesso che son PISDRUL...ma savè che non so cosa vol dir..? urrca.. sa che non me son mai posto la domanda ?? no go idea de cosa significhi. go sentì anche mi 'sto modo de dir.. credo sia qualcosa de offensivo Ma non penso sia offensivo.... mi go pensa che podessi esser come dir in senso scherzoso "che m che te son" Quote
Maurizio72Ts Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 mia nonna me disi spesso che son PISDRUL... se xe per quel lo diseva anche la mia a mi , ma credo che se volessi dir che te son picio (o picia, nel tuo caso ) de statura o de età ... podessi andar ben questa frase come anche, per esempio, stropolo (che se ghe disi ai fioluzi). Quote
Kiriranshelo Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 bu. mi intendevo dir comunque in tono scherzoso eh.. come diseva saretta chi ne illumina? anche ti mauri non te me sembri convinto però Quote
Recommended Posts