Calcio74 Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Essendo abbastanza novizio come utente, verzo sta discussion che spero non sia un doppion! Tra le mie passioni ghe xè la raccolta dei funghi. Se qualchedun condividi la stessa passion, se podessi (qua nella discussion o tramite messaggi privati) scambiar opinioni su "come, quando, ecc.." Ognun ovviamente ga i propri "luoghi conosciuti" e questa discussion non xè atta ad individuarli. Però saria bel gaver e dar degli input su quando vien fora qualcosa in bosco nelle nostre zone! Inizio disendo che ieri go avudo modo de apprezzar delle russule (probabilmente heterophylla) e delle amanite rubescens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Inizio disendo che ieri go avudo modo de apprezzar delle russule (probabilmente heterophylla) e delle amanite rubescens. Mi conoso solo l'amanita muscaria e conoso gente che apprezza l'amanita phalloide Scherzi a parte, no so quanti funghisti xe sia sto forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calcio74 Posted June 10, 2012 Author Report Share Posted June 10, 2012 Inizio disendo che ieri go avudo modo de apprezzar delle russule (probabilmente heterophylla) e delle amanite rubescens. Mi conoso solo l'amanita muscaria e conoso gente che apprezza l'amanita phalloide Scherzi a parte, no so quanti funghisti xe sia sto forum Ah, quelle xè senz'altro le prime de conoser se se vol continuar ad andar a funghi! :'derci: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimmi Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Me piasi molto andar a funghi, perlopiù in montagna a dir el vero, anche perchè qua de noi sul carso non conosso posti interessanti, mentre xe gente che conosso che torna sempre coi cesti stracolmi de robe bone.. mi a parte parecchie russole (ghe ne go anche in campo mio) sai poca roba trovo pei nostri boschi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calcio74 Posted June 11, 2012 Author Report Share Posted June 11, 2012 Me piasi molto andar a funghi, perlopiù in montagna a dir el vero, anche perchè qua de noi sul carso non conosso posti interessanti, mentre xe gente che conosso che torna sempre coi cesti stracolmi de robe bone.. mi a parte parecchie russole (ghe ne go anche in campo mio) sai poca roba trovo pei nostri boschi.. Vero, in montagna se trova molto de più! Però anche qua in carso qualcosa se trova...bisogna conosser i posti giusti ovviamente. E soprattutto el momento giusto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Me piasi molto andar a funghi, perlopiù in montagna a dir el vero, anche perchè qua de noi sul carso non conosso posti interessanti, mentre xe gente che conosso che torna sempre coi cesti stracolmi de robe bone.. mi a parte parecchie russole (ghe ne go anche in campo mio) sai poca roba trovo pei nostri boschi.. xe un posto dove,molti anni fa,go dovudo lassar perder kili de mazze de tamburo..percbe' gavevimo za 3 borse strapiene.... :'derci: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimmi Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Si, xe vero.. mazze de tamburo (che bone impanade!) se ghe ne trova.. sul Concusso ghe ne xe non poche. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Si, xe vero.. mazze de tamburo (che bone impanade!) se ghe ne trova.. sul Concusso ghe ne xe non poche. disemo che le go trovade nella zona.anche se piu' verso Draga..iera spettacolare.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts