rix Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 Par me il piu bello, ma anche l'unico, è stato quello di Vasco l'anno scorso allo stadio olimpico...che emozioni, ciò, nn lo scordferò mai... Adir la verita gia ero andato a vedre un altro però: EDOARDO VIANELLO!!!!!!!che Figata!!!!! Quote
SaRtO Posted July 29, 2005 Report Posted July 29, 2005 Iero ancora picio, ma indubbiamente el concerto più bel che go visto xe stà quel dei Pink Floyd a Venezia!!! Quote
assist Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 Ghe ne go visto uno solo in vita mia: 29-06-04 a Padova.......METALLICA + SLIPKNOT! Disumano!!!!!!!!! Quote
tommy781 Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 I più bei concerti che go visto:Masini,883,Vasco quando el vien,Antonacci e bellissimo quel de Boccelli al Rocco secoli fa. Quote
Stefano79 Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 Iero ancora picio, ma indubbiamente el concerto più bel che go visto xe stà quel dei Pink Floyd a Venezia!!! Purtroppo all'epoca iero un bambinetto e no go podu andarghe , però scoltavo za i Pink anche senza comprender fin in fondo la raffinatezza dei loro testi, per motivi d'età . Cosa che no darìa per averlo podù veder..... Quote
theoreds Posted August 17, 2005 Report Posted August 17, 2005 I MITICI PEARL JAM A LJUBLJANA POI I REM A PADOVA-LJUBLJANA E IMOLA E GLI SVARIATI CONCERTI DI VASCO Quote
melegratti Posted September 5, 2005 Report Posted September 5, 2005 Rolling Stones, Pink Floyd, Genesis, Jethro Tull, Tina Turner, Deep Purple Quote
iguanadan Posted September 5, 2005 Report Posted September 5, 2005 Rolling Stones, Pink Floyd, Genesis, Jethro Tull, Tina Turner, Deep Purple Deep Purple e Jethro Tull li ho visti anch'io, ma con formazioni ignobili - steve morse alla chitarra i deep purple! Cmq dalla prox settimana dovrei vedere un bel po' di belle cose qui a Torino, vi farò sapere! d. Quote
Maurice Posted September 5, 2005 Report Posted September 5, 2005 Primo in assoluto? I nomadi qualche annofa....anca se dovevo andar a un dei pitura freska de picio,ma pioveva Me piasessi sai andar a un de Masini.... Poi concerti no son andà spesso. L'ultimo xe un altro dei Nomadi l'altra estate A Monfalcon Quote
roderick dhu Posted September 5, 2005 Report Posted September 5, 2005 "The Boss" - Born in the U.S.A Tour - Monaco 1984 Ska-P - Planeta escoria Tour - Vienna 2004 Quote
dido76 Posted September 5, 2005 Report Posted September 5, 2005 dai primi concerti in poi: masini,sting,litfiba,timoria,negrita,jovanotti,883,ligabue,vasco,pelù,blink182+limpbizkit,elioelestorietese,vibrazioni,enrico ruggeri,bennato,irene grandi,thc,metallica+slipknot,makakojump... el 99% visti a trieste Quote
Born to run Posted September 5, 2005 Author Report Posted September 5, 2005 "The Boss" - Born in the U.S.A Tour - Monaco 1984Ska-P - Planeta escoria Tour - Vienna 2004 Mamma mia hai visto il bitusa tour..mamma mia!!!!!!!!! Quote
tifone Posted September 7, 2005 Report Posted September 7, 2005 Il più bel concerto che gò visto xè stado quel de Luca Carboni al palazzetto dello sport de Treviso,me par che iera il 1994 d.C. Quote
polpetta Posted September 8, 2005 Report Posted September 8, 2005 Xe troppi... perchè ognun ga avù qualcosa de magico... Quote
miguelsonmi Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 Ghe ne volevo za parlar, adeso go visto sto vecio topic e alora.... El più bel concerto che gabio mai visto xe sta quel de Prince, a Milano. No ricordo l'anno, ma poichè doveva eser in coincidenza con l'abum "Sign of the Times", podeva eser el 1987. Me trovavo a Milano per lavoro e... cosa dir, se vedi che xe Milano. El steso giorno iera un concerto de Peter Gabriel e uno de Prince! Me par che quel de Gabriel iera za "sold out", cusì go ciolto i biglieti per Prince. No gavevo sai simpatia per lui, ma iera sempre un grande artista e cusì no me son lasà scampar l'ocasion. E no me son pentido! GRANDE! SUPER! In versione live xe stà uno spetacolo indimenticabile! Roba mai più vista. Che poi in certi momenti el pensasi de eser Jimi Hendrix, questo xe un altro discorso. Però un sogno. Ala fine tuti coi acendini per Purple Rain... me lo ricordo come ogi.... che atmosfera e, devo dirlo, anche otima musica. Da ricordar anche la presenza de Sheena Easton. Qualche altro concerto che meriti el ricordo (de quei che me vien in mente)? No steme domandar i anni, se no li scrivo: i Ramones a Monfalcon, ma con i volumi tropo alti per la sala (come se ciamava la discoteca? Ippodromus? o qualcosa de simile), roba de scampar fora. Poi i Tuxedomoon (iera uno dei miei gruppi preferidi) a Grado nel 1988, Peter Hammill a Gorizia nel 1988 e a Trieste nel 1992 (go un miglior ricordo per el concerto de Gorizia e la registrazion de tuti e due i concerti), John Renbourn a Trieste nel 1992 (registrado) e sempre a Trieste el steso anno gli Screaming Trees (registrado). Me dispiasi inveze tanto de eserme perso i Nirvana, che iera stadi a Muggia no me ricordo in che anno (prima de diventar famosi). Del Banco gavevo za parlado, podesi ricordar anche le Orme, ma con un concerto che iera più sula clasica. Una vera delusion inveze Sting, a Udine nel 1988 (registrado). Bruta acustica, senza voxe... Decisamente meio su disco. Molti altri, pur decenti, no merita la citazion, opur el ricordo xe tropo confuso, come quel concerto tignudo a Gradisca, no so in che anno, de un noto grupo folk. Ma no me ricordo chi iera... forsi i Pentangle ma no son sicuro. Quote
dido76 Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 me go dimenticado nela mia lista che go visto e che me ga sai piasso anche i Slash's Snakepit in una discoteca de milan...insoma...cosa dir: a pochi metri da un certo Slash... :punk: :punk: Quote
mula alabardata Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 uh! no gavevo ancora risposto! el mio più bel? Ramazzotti st'estate a Grado! un concerto veramente da ricordare... (anche xkè lo ga fatto 2 volte! ) e poi me ricordo anche con piacere i lunapop che son andada a veder un paio de anni fa.. i iera super de moda e me son divertida un casin! Quote
tinuviel Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 mi adoro i concerti, soprattutto quei grandi Per principio, digo quei dei U2, quel de Torino xè sta el più aprezzado perchè iera el primo, quel de Milano iera fighissimo perchè ga fatto tutte le canzoni vece. Bellissimo anche quel dei Coldplay all'Arena de Verona estate 2005. Ottima musica in un'atmosfera particolare.... Quote
molly Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 oddio ne xe tanti... quel che me ga piasso in assoluto più de tutti xe un dei Dream Theater sul lago de Garda (e me pento de no esserme porta la macchina fotografica)... iera stupendo el paesaggio, iera una bellissima giornata e le luci de tutti i colori e le stelle che rischiarava el ciel (la luna no iera) iera un vero e proprio spettacolo... in più go visto James LaBrie (el cantante dei Dream) a un metro de distanza ... bellissimo!!! poi me ga piasso sai quel dei Europe (no iera sai gente ma iera gente de tutte le età) ma iera lo spirito coinvolgente de Joy Tempest che me ga fatto emozionar... el xe addirittura sceso tra i fan... e co ga canta Carrie solo con la chitarra classica me ga fatto venir le lagrime ai oci... o quando ga canta The final Countdown iera tutti che cantava e iera meraviglioso... tantovero che il 26/01 vado rivederli poi me ga sai piasso anche quei degli Eagles (anche se iera brutto dover star sentai... iera nell'arena de Verona) e quel de George Michael (ga una vose stupenda, potente, cristallina, bellissima) ed anche se se disperdeva bastanza el suono no iera mal neanche quel dei Duran Duran in piazza Unità... anche qua gente de tutte le età che se moveva al ritmo de musica... sai coinvolgente Quote
arska Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 Mi per i concerti poso elencar quei che gavesi voludo eserghe ma no go rivà /iero picio quel dei DT per esempio me gaveria piasso sai eserghe.. come a un dei Guns'n'Roses de metà anni 90, o un qualsiasi dei Depeche Mode (mitico quel de MIlan con 38000 biglieti che svola in poche ore su internet.. grrr) ..Rivero mai a rifarme? (no credo) Quote
arska Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 dimenticavo i Pink Floyd a Venezia (1989? No ricordo..) oi, demo veder i pin floi! oi demo veeeder i pin floi! Quote
molly Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 eh i Guns me gavesi piaso vederli anche mi... speravo che dopo l'ultimo album Chinese Democracy (che comunque non me piasi) i fazesi un altro concerto in Italia ma me sa che podemo scordarselo... mi inveze volesi tanto veder i kiss... se non sbaio i iera nel 2000 a Roma ma no go riva ndarli veder... a costo de ndar a Las Vegas voio vederli... ghe tegno sul serio un casin... Quote
saretta Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 non saveria dir qual che xè el concerto che me ga piasso de più.... sicuramente tutti quei de Liga! Quote
giuli Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 non saveria dir qual che xè el concerto che me ga piasso de più.... sicuramente tutti quei de Liga! non avevo dubbi Quote
saretta Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 non saveria dir qual che xè el concerto che me ga piasso de più.... sicuramente tutti quei de Liga! non avevo dubbi anche eprchè xè quei che go visto.... oltre a Vasco .. Elisa, Biagio Antonacci e Zucchero.... Quote
Recommended Posts