Jump to content

Recommended Posts

Posted

Personalmente vado matto per la minestra de zivole, fin da picio! :punk:

Secondo mi xe el pasto che no dovessi mai mancar in una dieta sana e bilanciata assieme ai capuzzi, le verze, i cavoli, fasoi, pistaci, fiepe, e luganighe de cragno. :ave:

In ogni caso, dai dialoghi intercorsi la sera del 3 (tre) maggio 2004 (duemilaquattro) d.C. nella chat del suddetto sito internet si è dedotto che, ai sensi dell' art. 19 (diciannove) e dell' art. 10 (dieci) della Costituzione italiana, sulla libertà d'opinione e d'espressione, è di fondamentale importanza sapere quale xe l'indice de gradimento de questo particolare cibo.

:batti:

VOTATE, VOTATE, VOTATE !

:puntini::down::up::oleeeee:

Posted

Questa xe una discussion che ghe piaserà sicuramente a iaga :rotfl::rotfl:

Cmq benvenuto nel forum Tululù, se no te ghe fossi saria de inventarte (o de sofigarte, dipendi dai punti de vista dei utenti del forum :D )

Bon divertimento e no far troppo casin con le zivole (za me lagrima i oci)

:bye:

Posted
Cmq benvenuto nel forum Tululù, se no te ghe fossi saria de inventarte (o de sofigarte, dipendi dai punti de vista dei utenti del forum  :D )

Penso che tutti gabbi capido el mio punto de vista.. :incazzado:

Cmq dopo spero de rivar a metter la ricetta.. :clap::rotfl::clap:

Posted

Come scritto sora.. ecco la ricetta della famosa zuppa de zivole..

INGREDIENTI: 500 gr. de zivole - 40 gr. de burro - 2 cuciari de de farina bianca - 1 lt e 1/2 de brodo - 75 gr. de formajo gratà - sal - pevere - fete biscotade.

PREPARAZION:

Rosolar leggermente la zivola col burro, dopo gaverla tajada a fette, coverzer con la farina e co comincia a scurirse metter dentro el brodo. Dopo un poco mixar el tutto e metterghe dentro el pevere e cusinar in totale per 20 minuti...

COME SERVIR: metter nella zuppiera.. o nel piatto che se fa prima.. le fete biscotade.. mi metto 4.. anche 3 va ben.. e grattar sora el formajo...lasar riposar 10 minuti e magnar..

• 2 weeks later...
Posted

Alora, xe facile....

ghe vol un pochi de tocheti de polenta del giorno prima

se scalda un poco de buro in una farsora e se lo fa squaiar

se zonta la polenta che la se scaldi un poco

se la rigira ben nel buro fuso

se cava del fogo se meti in piato e se scola el buro de sora

se cospargi de zuchero semolato e de cannella a piacere, mete' cmq bastanza se no no se senti el gusto...

:bye: