Stefano79 Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 Ecco alcune foto del Marocco, un paese che pur essendo vizin ga dei usi e costumi totalmente diversi dai nostri, sembra veramente de esser fora dal mondo. Comincio con una foto de Casablanca...qua podè veder un dei tanti minareti sparsi un po' ovunque nella città . Quando xè l'ora della preghiera e el muezzin taca a cantar, la gente per strada se ferma nel punto in cui se trova e se inginocia per pregar....anche in mezzo alla strada! Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 Questa xè una delle tante bancarelle del bazar...i vendi de tutto, e el prezzo se contratta sempre....anche co ciolè el taxi là xè de contrattar el prezzo, all'inizio i ve spara cifre astronomiche perchè i sa che semo stranieri, ma se brontolè un poco alla fine i ve porta in giro per una s'cinca e un boton Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 Uno dei vicoli della città , ve assicuro che xè tutti cusì...gente butada per terra che vendi de tutto e de più....xè molto suggestivo de veder Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 Qua inveze son a qualche centinaio de chilometri de distanza, dopo no so quante ore sentà su un pulman medievale senza climatizzator in mezzo al deserto . La città se ciama Marrakech. Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 Xè tantissimi che se sposta ancora coi careti zucai da animali... Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 Questa xè la piazza principale de Marrakech.....vardè cosa che no riva esser per strada...e noi se lamentemo del nostro traffico In Marocco anche nel centro de Casablanca i semafori xè come se non esistessi! Se sè a pìe rischiè la vita sempre, anche se attraversè col verde i automobilisti no ghe frega niente e i passa l'incrocio sonando el clacson ......xè de star sai attenti. Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 In mezzo a una de ste piazze iera anche sto incantator de serpenti (se osservè sul tapedo ghe ne xè altri)...per pochi spiccioli te podevi farte la foto col cobra attorno al collo. Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 ...e qua son mi che voio rischiar la vita. Volevo far el figo e farme la foto col cobra, ma la bestia iera un po' "irrequieta" e anche se el mato ghe fazeva firulì firulà col piffero, el voleva morsigarme....e quindi go scelta sto qua... Da notar che per sicurezza lo stavo quasi strangolando con la man.... Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 E per finir...el deserto del Sahara. Go provà ad avventurarme a pìè fin là de quella collinetta là zo in fondo. Da là podevo veder una distesa infinita de dune, ma iero za morto de caldo e per di più gavevo finì la pellicola.....cusì me ga tocà tornar indrio Quote
trert Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 cio.. sai bel.. xe i omini che camina discalzi.. pazzesco.. no xe caldo x tera? za a barcola se ustionemo noi.. Quote
AquilaBiancoRossa Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 Che belle foto! anche mi vojo farme la foto coi serpenti!!!!!! Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 cio.. sai bel.. xe i omini che camina discalzi.. pazzesco.. no xe caldo x tera? za a barcola se ustionemo noi.. Eh so...lori xè abituadi, mi no go volù provar Quote
Number3 Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 belle belle le foto. Anche io ero in marocco ma avevo 9 anni e... come se non ci fossi mai stato Quote
babatriestina Posted September 25, 2006 Report Posted September 25, 2006 Go trovado sto topic cola storia del serpente al collo, ecome mi che me son fidada Coem che go avudo el coraggio? ben, un per de anni prima gavevo visto in Cambogia un muleto picio che zogava col suo "pet" che iera un serpente. Se li ciol i fioi, posso far anca mi, e spero che a quei dei turisti i ghe gaverà cavado el velen! e po ecome in piazza de Marrakesh coi sonadori, sempre Marocco 2000, mi me domando chi che me la ga fatta far de far Ferragosto nel sahara! xe che mi credevo che andavimo sul Atlante e che saria stada arietta de montagna... ( tute foto scanside de una compattina automatica) Quote
Stefano79 Posted September 25, 2006 Author Report Posted September 25, 2006 Ah che bel Mi iero nello stesso anno, ma verso fine settembre.....che combinazion Quote
babatriestina Posted September 25, 2006 Report Posted September 25, 2006 Mi iero nello stesso anno, ma verso fine settembre.....che combinazion ben, in quel viaggio me xe nata una combinazion: trovo una coppia de fiorentini in viaggio, lu se ciamava Giovanni e po legio sui loro bagagli un cognome de un medico triestin: a un certo punto anca lu el me fa Mio padre aveva un collega col tuo stesso cognome a Trieste... Ciò, iera Gianni G.!!! andavimo nela stessa scola, gavevimo balado insieme a 15 anni!! po el se gaveva laureado e sposado a Firenze No se vedevimo de oltre 30 anni.. Quote
Recommended Posts