Born to run Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 Oggi xe una bella intervista a Tonellotto sul Piccolo.. El ripeti le sue fissazioni macrobiotiche, del proggetto de far un grande settore giovanile, de far uno stadio stile Barcellona con show-room e bar, de crear una polisportiva e ovviamente del programma quinquennale per andar in A e se el starà ben pol restar quà anche 20 anni ga ditto... Quote
AquilaBiancoRossa Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 El sembra deciso, speremo che el realizzi i suoi (e anche nostri) sogni!! Quote
Jazz Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 Da tre semo za passadi a 5 anni per la A... scuseme ma me par che el novo presidente la caghi un poco troppo, troppi progetti campadi per aria...poche le robe vere...sinceramente son scettico... Quote
Matt Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 per mi i 3 o i 5 anni dipenderà sicuramente da come che fiinrà sto campionato...se scendemo ghe volerà 5; altrimenti 3... i progetti xe interessanti...ma se poderà dir che ga fatto ben, o mal solo co i gaverà una solida base...insomma, co vederemo qualcossa de concreto. per il momento massima fiducia :ok: Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 mah, come se disi... chi vivrà vedrà ! molto dipendi anche da dove saremo el prossimo anno, restar in serie b saria ottimo, anche per attuar i programmi... cmq prima de giudicar bisogna gaver pazienza, e veder se farà quel che disi...magari! Quote
Maurice Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 Sto Tonellotto xe ambizioso e speremo che lo realizzi in meno de 20 anni, sennò quando saremo in serie A mi gaverò 35 anni e Matt 40 e lui el sarà sul letto de morte e abdicherà in favor del fio.... Diventeremo tipo corte medievale Quote
Maurice Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 Per LUI intendevo Tonnellotto, mica Matt Quote
SandroWeb Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Ora son curioso de veder come Tonellotto gestirà questi ultimi, tragici, scampoli de campionato. Se ghe presenta za la prima grande sfida da presidente della triestina.... Quote
Stefano79 Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Speremo ben...qua me sa che tutti prometti rose e fiori, ma de risultati nianche l'ombra Quote
saretta Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Mi ve dirò che credo molto de più in questo presidente che nel precedente. questo almeno ga idee chiare e voia de far, ga intenzioni serie per la Triestina e per la città . secondo mi semo in bone mani Quote
ELVIS Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Speremo ben... Cmq almeno ga boni propositi... speremo che el cacci anche la pila!!! Quote
Guest Andrea Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 ECCO LA PAROLINA MAGICA .... BASTA CHE EL CACCI LA PILA !! Quote
Delio Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Mi inveze go paura che questo xe in cacia de la pila... Cossa volè, son diventà pessimista coi anni... Quote
Born to run Posted June 6, 2005 Author Report Posted June 6, 2005 El ga pena ditto " Decido tutto io! Da mercoledì grosse novità ..." Quote
iaga Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Mi ve dirò che credo molto de più in questo presidente che nel precedente. questo almeno ga idee chiare e voia de far, ga intenzioni serie per la Triestina e per la città . secondo mi semo in bone mani Anche mi volessi esser sicura de questo.. ma xè facile parlar.. bisogna veder i fatti.. speremo ben ah! Quote
Recommended Posts