Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ormai l'estate xè alle porte, e go pensà de verzer sta discussion per parlar de cosa gavemo in programma de far. Gavè za in mente dove e con chi andar? Restè in Italia o andè all'estero? Amè Trieste e no la lasserè nianche per un giorno?......insomma, un po' de tutto.

Mi personalmente volesi farme una vacanza seria verso fine settembre (prima lavoro), ma no go ancora deciso el logo esatto e soprattutto la compagnia...

Adesso toca a voi.....scrivè i vostri progetti e contè come ve piasi passar l'estate...

:bye:

Posted

mi vado un weekend con amici in campeggio in croazia e poi in germania in agosto..

ma no me interessa tanto viaggiar perché risparmio x el capodanno a praga :petesoni: B) .. voio far una roba come dio comanda..

el fegato ne risentirà :D

Posted
ma no me interessa tanto viaggiar perché risparmio x el capodanno a praga :petesoni: B) .. voio far una roba come dio comanda..

Anni fa go fatto anche mi un capodanno a Praga e ga proprio merità...(anche se el mio fegato no xè dello stesso parere) :petesoni:

Posted

Mi invece pensavo de andar in Grecia!! Kos iera la mia prima scelta, ma per problemi de vario genere prob andarò a Mykonos con la morosa e altra gente... spero che sia bel!! se qualcun xè già andà de quelle parti me podessi dir come che iera e se se ga divertì!!!

Posted
Mi invece pensavo de andar in Grecia!! Kos iera la mia prima scelta, ma per problemi de vario genere prob andarò a Mykonos con la morosa e altra gente... spero che sia bel!! se qualcun xè già andà de quelle parti me podessi dir come che iera e se se ga divertì!!!

In Grecia son sta parecchie volte, ma mai a Mykonos. Mi te consigliasi de girar sul continente piuttosto che restar su una singola isola. Se te va con la morosa te consiglio de farte el giro costiero del Peloponneso, xè favoloso! Natura incontaminata, spiagge, scogliere, paesetti dove el tempo sembra esserse fermà...e i prezzi xè molto più bassi che su isole da turismo de massa come Mykonos o Creta.

Posted

alloraaaa.. il primo weekend di luglio vado a Roma per 4 giorni e l'ultima settimana di luglio a Palma de Mallorca 0007041.gif... poi datosi che a luglio viene mia sorella con due dei miei nipoti in Svizzera, può essere che farò delle gite di un giorno in giro per Heidi-Landia ma l'opzione nummero uno sarebbe quella a Parigi per un weekend 0001130.gif... vedremo :rolleyes:

poi vorrei prendere una settimana a settembre... destinazione innota (si dice "innota" o semplicemente "non nota"?) :puntini:

Posted

Son tornado sabato che ieri 5 giorni a New York e 3 a Portland, forsi a Luglio vado a far un giro in bici con un mio amico e ad agosto in Svizzera un 3-4 giorni.

AloHa

Vico

Posted

allora.... essendo mi una appassionata de parchi de divertimento (come pode veder dalla mia firma), e essendo gioco forza senza sai dindini sto anno, me fazo una sei giorni low cost in giro per i parchi europei in macchina... coi amici, in modo de divider el più possibile i costi! El programma prevedi 3 giorni a Strasburgo con visita all'annesso Europa Park (considerado dai più el più bel parco europeo dopo el colosso Disneyland paris), e 2 giorni appunto a Disneyland Paris, mia seconda casa (ghe son già stada 4 volte e ghe go scritto la tesi de laurea)... prevedo inoltre poche dormide e puntatine notturne nella Ville Lumière (che conosso anche sai ben)...

Costo totale dell'operazion (senza extra) circa 400 euri a testa...

Posted

Ferie poche o punte...cercherò di approfittare dei fine settimana per un po' di mare in Versilia/Maremma, forse qualche visita a Trieste e una puntata a Canevaworld. Programma tristanzuolo, ma mi sa che quest'anno va così per forza.

PS Chiara... ignoto :)

Posted

mi go cominciado lunedì scorso, quando preso un giorno de ferie son andada a Gardaland. La nuova attrattiva Sequoia no xe un granchè e la mia preferita resta il Blu Tornado (soprattutto in prima fila). :clap:

Ad agosto invece me prenderò una settimana per andar a Barcellona (come Moruzzi & Co :D ) Speremo che l'ETA in quei giorni dormi! :p

Posted
Ferie poche o punte...cercherò di approfittare dei fine settimana per un po' di mare in Versilia/Maremma, forse qualche visita a Trieste e una puntata a Canevaworld. Programma tristanzuolo, ma mi sa che quest'anno va così per forza.

naturalmente avvisa.. che se becchemo tutti!

Posted

ancora una sta settimana e poi un mese de ferie...progetti vari,due giorni a Roma con una amica de sicuro, una settimana al mare ed una in montagna con il camper per continuar e poi non sò, gaveria in mente de ciapa el treno e farme una due giorni a Parigi. tutto questo famiglia permettendo...chissà come i problemi e gli imprevisti salta sempre fora co uno xe in ferie....

Posted

Appunto, avvisa che se trovemo!

Posted

ehm.. desso go due settimane de vacanza :ok: che nn so ancora cossa farò. Dopo da luglio al 99.99% vado a lavorar 2 mesi :disgust: ad asiago in una specie de paninoteca. e dopo un paio de giorni a setembre de vacanza e dopo ... denovo tutti a scola :down:

Voi dirè ... belle vacanze de mer.. :disgust:, eh sì sto anno xè cussì

Posted

Appunto, avvisa che se trovemo!

:offtopic: Grazie, xè sai cocoli! :baba:

Cmq iero su sto fine setimana...nianca do zorni pieni, però... e po' xè sta pegio de "un tranquiillo weekend di paura", facevo un'affare se restavo a casa ( :caregaintesta::baston::ciapitestopese::noghesemo::incazzado::down::angry::testadamuro::monaetandul::vafora::doh::censura::pianto: )

Speremo la prosima :offtopic:

Posted
due giorni a Parigi

paris :DDDD !!!

2 giorni a parigi xe veramente poki anke solo per veder le "classike mete" (sopratuto se nn te ghe ieri mai)...

quanto la me manca...

lo sò....intanto andarò e poi vederò quanto riverò a star, 2 gg i xe sicuri poi vederò sul posto, mi son un che de solito fa visite brevi tipo due giorni ma ripetude nel tempo, andar a Parigi col treno me costa 100euro andata e ritorno quindi la mia intenzion saria de andarghe tipo due volte al mese nei fine settimana, questo per almeno un tre viaggi e poi cambiar capitale e rifar lo stesso lavor. Tempo go, la mula la manca :testadamuro::testadamuro: quindi non go vincoli. L'anno scorso me son fatto le principali città italiane cusì e iera ancora meio perchè andavo gratis :D

Posted
lo sò....intanto andarò e poi vederò quanto riverò a star, 2 gg i xe sicuri poi vederò sul posto, mi son un che de solito fa visite brevi tipo due giorni ma ripetude nel tempo, andar a Parigi col treno me costa 100euro andata e ritorno quindi la mia intenzion saria de andarghe tipo due volte al mese nei fine settimana, questo per almeno un tre viaggi e poi cambiar capitale e rifar lo stesso lavor. Tempo go, la mula la manca :testadamuro::testadamuro: quindi non go vincoli. L'anno scorso me son fatto le principali città italiane cusì e iera ancora meio perchè andavo gratis :D

Cosa posso dir...beato ti :rolleyes:

Posted

se te fossi una mula te chiederia de sposarme cusì te gaveria gli stessi benefici :D:D , manca solo un dettaglio...anzi te me ga dà un'idea, lancio un annuncio: Offresi ragazzo per matrimonio per ragazza interessata a viaggiare gratis in treno :lol: magari qualcheduna me rispondi.

Posted

Lo farò, Trert...me piaseria conosser qualcuno! :)

Tommy... si te vol ghe son mi... fija de ferovieri e nipote, anca... gavevo gratis fin 25 ani e desso me manca...anca altre robe me manca...Trieste xè una.