Jump to content

Recommended Posts

Guest massi
Posted (edited)

Ribadisco quanto ho scritto stamattina. Con un biglietto da visita simile, un esonero increbile e brutto gesto verso un ottimo professionista, non ci possono essere, a parer mio, nessun se e nessun ma! Quindi rimango in totale disaccordo con forest e con chi parla su Facebook di... attendere nei giudizi. Nesssuna fiducia verso chi fa un gesto simile. Solo condanna. Soprattutto per lei er duro. E ridarola... ridi ancora?

Edited by massi
  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

dunque Pontrelli ga parlado sul Piccolo...

- la decision de esonerar Ferazzoli xe sta solo sua.... quindi tutte balle del'imprenditor del Sud che ga imposto el cambio...

- la decision la ga presa perché ghe ga parso che la squadra se ga adagiado... mi veramente go visto una squadra lottar con un Padova nettamente superiore fin l'ultimo minuto... grampar el pareggio con un'altra squadra nettamente superiore come el Clodia e zercar de vinzerla fin l'ultimo.... non iero a Moglian ma fin a due minuti della fine stavimo vinzendo in dieci...

- a proposito del'imprenditor nol xe del Sud ma del Nord.... stemo vedendo... me domando quando salterà fora el nome con che faccia Pontrelli se presenterà al Piccolo...

- se se salvemo, con sto matto se apriria "scenari interessanti"... beh se xe un omo de Lotito sicuramente sì, se non altro gavessimo un occio de riguardo dei arbitri.... cussì Lotito gavessi una squadra in A una in B, la Salernitana, e ghe serviva una in C quindi forsi fin là rivemo...

Posted

interessante però l'intervista del matto... a Matera no i ga nianche l'acqua calda per le docce... Pontrelli ghe gaverà ditto "vien qua che qua i te fa tutti ponti de oro... (specialmente dopo de mi el ga pensado ma no ditto)...." e el matto gaverà abboccado... "te presento mi le persone giuste" ghe gaverà ditto...

Posted

Dunque "pago e cafo! Giusto cussì!" ne spiega Forest.... ma el ga za pagà? ghe xe sta un passaggio de quote? davanti a un notaio? e in che percentuale? e perché no se pol saver dalla Società chi che xe questo che za da ordini e con esecuzione immediata?... sì sì so... troppe domande...

Posted

Piu o meno so chi xe sto Columella... Xe presidente della Tra De Co (smaltimento rifiuti) abbastanza forte nel materano e in alcune zone della puglia, ga portado el matera dall eccellenza alla lega pro investindo un po de soldi... Unico difetto ga una leggerissima considerazion de se stesso... Disemo che xe un che ghe piasi comandar da solo :D Ma a Matera el xe veramente molto amado.

Lui un po de soldini anche li ga (non tanto lui quanto la famiglia sta ben...) tuttavia savevo che el voleva cior (almeno come minoranza...) el Bari... Magari xe proprio lui drio le quinte ma a naso me par strano

Detto questo lui xe nativo de Altamura per la precisione :D

Posted

Mamma mia che desio....boh...certo che darghe una piada nel daur cusi` senza colpo ferir a quel povero disgraziado de Ferazzoli non xe stado molto elegante..me dispiasi veramente per la persona.Comunque per mi no bisogna contestar sto novo allenador,lui fa el suo mestier,piuttosto xe sta gestion societaria che xe diaastrosa..

Posted

HAHAHAH, neanche Badoglio xe rivà a tanto.........

"Il Centro di Coordinamento, appresa la notizia dell'esonero di mister Ferrazzoli, auspica che il cambio della guida tecnica in un momento così delicato per la squadra sia dovuto a una scelta ponderata e non dettato da fattori umorali.
Allo stesso tempo esprime il proprio apprezzamento per l'impegno e la disponibilità dimostrati da Giuseppe Ferrazzoli, nonostante
il "marasma" societario.
A questo punto non ci resta che inviare il nostro in bocca al lupo a mister Gianluca Gagliardi.
Il presidente del C.C.T.C. Sergio Marassi"

Posted

Piu o meno so chi xe sto Columella... Xe presidente della Tra De Co (smaltimento rifiuti)

smaltimento rifiuti? el conosserà Cergol!!... o forsi Pontrelli, col sotile umorismo che lo contradistingui, el ga trova dove molarne!... dovemo capir qualcossa?...
Posted (edited)

Femo un ragionamento a maniga un poco più larga, se questo vien, vien per vinzer, questo xe sicuro, de pila poi ne ga parecchia e la sua famiglia ancora de più. Quel che me lassa perplesso xe perché dovessi lasar el Matera e come podessi conviver con Pontrelli. I reati mi lasciano ovviamente timoroso, ma go paura che de veramente pulido nel calcio non xe più nessun...

Edited by guiz
Posted (edited)

Se a qualcuno interessa, questo dice Gagliardi, che per la cronaca ha firmato un contratto che prevede un'opzione da parte della Triestina anche per l'anno prossimo.

http://ilpiccolo.gelocal.it/sport/2015/04/08/news/gagliardi-voglio-la-salvezza-dell-unione-ad-ogni-costo-1.11197407

X Morodesede: sono andato a controllare, ma non ho mai scritto che è giusto il pago e cago, nè lo penso.
Ho scritto già quindici volte che non condivido l'esonero di Ferazzoli, e se serve lo scrivo la sedicesima.
Tuttavia, resto convintissimo del fatto che se un tipo investe i suoi soldi in un progetto ha il sacrosanto diritto di fare le scelte che ritiene opportune, e il pago e cago secondo me è tutt'altra cosa.
Se tali scelte saranno state opportune lo dirà evidentemente il campo, ferma restando la mia stima totale per Ferazzoli (diciassette...) che credo di aver sempre dimostrato (i miei post sono là a testimoniarlo).
Quanto a Columella non lo conosco minimamente, ammesso e non concesso naturalmente che di lui si tratti.

Leggo di accuse di usura (accuse, non condanne) che se provate non sarebbero evidentemente un gran biglietto da visita, questo mi pare assodato.

Ma leggo anche che a Matera nessuno si lagna di lui, e che al contrario è amatissimo dai tifosi per aver investito e ottenuto due promozioni.

Naturalmente però possiamo sempre iniziare a lagnarci noi prima ancora che dica buongiorno.

Edited by forest
Posted

Femo un ragionamento a maniga un poco più larga, se questo vien, vien per vinzer, questo xe sicuro, de pila poi ne ga parecchia e la sua famiglia ancora de più. Quel che me lassa perplesso xe perché dovessi lasar el Matera e come podessi conviver con Pontrelli. I reati mi lasciano ovviamente timoroso, ma go paura che de veramente pulido nel calcio non xe più nessun...

esatto, xe la stessa cosa che pensavo... anche perchè:

- a Matera el sta ben, non solo a livello calcistico ma anche "lavorativo" (la sua azienda appunto lavora molto ben a Matera... a Trieste?)

- se el devi cior una "big" el se butteria su Bari (lui non lo confesserà mai ma...per mi el licheto lo gavessi)

- se el devi cior una squadra "satellite" basta e avanza l'Altamura Calcio

- con Pontrelli i rapporti saria de rider :) lui xe un che comanda, devi esser al centro de tutto... la convivenza saria impossibile

e allora... porque?

Posted

ma l'azienda xe della fameja, miga xe lu el deus ex machina...magara xe solo el fio mona e discolo al quale el pare ghe gira do lire per zogarse col zogattolo balon. E conosendo un pochi de presidenti de balon xe altamente.probabile che sia cussì.

Posted

Secondo mi el ghe ga prestà do zentoni a Pontrelli che devi tornarghe 300 entro giugno..... ihihi

ah ah ah, ma io al suo posto mi facevo dare gli appartamenti non la Triestina....
Posted

ma l'azienda xe della fameja, miga xe lu el deus ex machina...magara xe solo el fio mona e discolo al quale el pare ghe gira do lire per zogarse col zogattolo balon. E conosendo un pochi de presidenti de balon xe altamente.probabile che sia cussì.

Ghe ne gavenmo za visto un con un profilo del genere de ste parti..