Jump to content

Recommended Posts

Posted

E che caz...quel de Allegretti no me lo spetavo miga...evidentemente tra lui (che xe za una testa matta) e el Tonno Insuperabile no se xe giunti a un accordo :uhm:

Restano a Trieste:

-Princivalli (contratto annuale)

-Baù (idem)

-Rigoni (triennale)

E infine...arriva Oscar Brevi

ruolo: difensore

nazionalità: Italiana

posizione: centrale

piede di calcio: destro

nato il: 15/12/1967

a: Roma

altezza: 184 cm

peso forma: 80 Kg

Un poco vecioto eh? Cmq me ricordo che xe sempre stado un sanguigno. Ecco una foto del pupo:

post-2-1120673446_thumb.jpg

• Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Coss che me dispiasi per Allegretti....xe un vero boccon amaro... sto Brevi giogava nel Palermo nella stagion 2002/2003 e durante un Palermo-Triestina el ga sbaruffà con Parisi....espulsi tutti e due

Posted

Orpo,ma lo gavemo proprio ciolto.... Metemo in difesa

Tarantino

Brevi

Orlando

Dino Baggio

e gavemo la casa de riposo davanti de campagnolo....sempre se no riva Zenga.....

Ciò e se fasessimo giocar De falco al fianco de Godeas?

Posted

Tarantino

Brevi

Orlando

Dino Baggio

e gavemo la casa de riposo davanti de campagnolo....sempre se no riva Zenga.....

:ihihihhi: :ihihihhi: :ihihihhi: :ihihihhi: :ihihihhi:

Posted

Saria un affar via Tarntino e riva Loria.... sempre parlando come zogador,perchè Tarantino come persona me par un a posto,mica come Cassano....

Comunque se Tonnellotto ghe fa un pensierin a Cassano,magari lo scambiemo con Denis!

Posted

Atalanta: acquistato il difensore Loria

Ven 08 Lug, 1:29 PM

A Bergamo arriva a titolo definitivo dalla Sardegna il difensore Simone Loria, classe 1976. Il giocatore era da 3 anni in forze al club rossoblù, dove ha totalizzato 87 presenze tra Serie A e B, condite da 11 gol.

Da: Yahoosport

Posted

Tarantino

Brevi

Orlando

Dino Baggio

Secondo mi Totò De Falco la dieta macrobiotica anche la gradiria, cusì el rivassi a tirar zo un po' de panza! :D

Posted

ma...quei che se volevmo comprar i ne li porta via...anche se xe veci....

propongo l'acquisto di un attacante del Milan, visto che i ne ga tanti, magari desso , con vieri ghe servi un de meno (no chiedo sheva...me bastassi anche tomasson) :rolleyes:

Posted
Tomasson me par che xè za andà via o xè za in trattative..

:bye:

Comunque no i lo ciolessi mai.

Xe del 76, ga 29 anni. Tropo giovine, no ga esperienza. :angry:

Però Costacurta e Maldini (Cesare) podessi 'ndar ben.

Posted
Tomasson me par che xè za andà via o xè za in trattative..

:bye:

Un attaccante del Milan? Ottimo! Magari il mio eroe Massaro ce lo danno! E magari per completare la rosa anche Eranio e Angelo Colombo... :down:

che brutta ragassuoli, che nera...

d.

Posted

Dei finimola con ste batude.... che magari Baresi no vien se legi el forum

Comunque dovessimo esser sul livello del Piacenza ed ogi go visto che acquisti che vol far un esempio? Floro Flores, xe un bon attaccante

Posted

Com metronomo del centrocampo propongo er principe Giannini. E poi un extracomunitario non lo vogliamo? Non so, Careca... in fondo è del '66 come Maldini... Già mi vedo i cori: 'uè carè carè carè! tira la bomba tira la bomba!' :down:

d.

mamma mia... mamma mia... non mi fanno paura i vecieti, su quello si può scherzare. Mi fa paura tutta la gente che sta cambiando idea, che è moooooolto peggio...