Maurice Posted July 11, 2005 Report Posted July 11, 2005 El mulo invece par un bel zogadorin: ga zogado nella Nazionale dilettanti under 18 con la quale ga vinto el titolo europeo...non devi esser una cippa eh! Se diseva un gran ben anca de Molinari e Gimmelli,speremo ben Sandro Quote
Matt Posted July 11, 2005 Report Posted July 11, 2005 El mulo invece par un bel zogadorin: ga zogado nella Nazionale dilettanti under 18 con la quale ga vinto el titolo europeo...non devi esser una cippa eh! el xe piu picio de mi!!! speremo che no el bevi troppo!!! Quote
Maurice Posted July 11, 2005 Report Posted July 11, 2005 Placido Perricone Quanto de contratto? Se xe davvero un gioiellino lo tenimo stretto stretto Quote
Maurice Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 Muli...stemo trattando o meglio semo interessadi a 3 calciatori esperti punte de peso... Varricchio Bruno Calaiò Questo vol dir Ciao Ciao Denis????? Quote
SandroWeb Posted July 12, 2005 Author Report Posted July 12, 2005 Muli...stemo trattando o meglio semo interessadi a 3 calciatori esperti punte de peso...Varricchio Bruno Calaiò Questo vol dir Ciao Ciao Denis????? Pol anche voler dir completar el reparto degli attaccanti Quote
Maurice Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 Ma chi ne compra Mosca? Inoltre el Tonno ga come preferidi Moscardelli e Ciullo....difficile che parti qualchedun dei due, go paura de godeas,che no xe soddisfatto del contratto offerto...troppo bassa la cifra nol sta fasendo una bella figura....el sembra più tacà ai soldi che alla maia Quote
Maurice Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 Pitich riporta notizie interessanti Un svedese xe za in ritiro,anche se in prova, significa qualcossa,no? El suo compare dovessi raggiungerlo a breve Varricchio xe l'obiettivo numero 1 in attacco visto che costa meno ( ) Segui Bruno e Calaiò in ordine di costo Dino Baggio devi ancora firmar,ma el andarà in ritiro a breve Godeas conferma lo strappo con la società ....mi son fiducioso che se risolverà per el meio (per noi,ovio ) Quote
Jazz Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 El mulo invece par un bel zogadorin: ga zogado nella Nazionale dilettanti under 18 con la quale ga vinto el titolo europeo...non devi esser una cippa eh! Se diseva un gran ben anca de Molinari e Gimmelli,speremo ben Sandro Secondo mi Gimmelli per quel che lo go visto xe un bel giogador, non se pol giudicarlo dopo una partida...per lo più l'esordio in serie B... Quote
Jazz Posted July 12, 2005 Report Posted July 12, 2005 Loria... "Mi aveva chiamato anche la Triestina: quella era la serie B che non volevo" CHE TE RESTASSI SEMPRE IN PANCHINA CON L'ATALANTA... Quote
SandroWeb Posted July 12, 2005 Author Report Posted July 12, 2005 I due svedesi: uno xe Mattias Thylander , difensor, ga zogado nel Silkeborg (serie A svedese), 14 presenze su 33 incontri l'altro xe Martin John Allan Aslund , centrocampista, diverse stagioni nel AIK Solna e nel Norrkoping, prima de sbarcar alla Salernitana: Quote
Maurice Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Mattias Thylander , Che bel nome....el ga de supereroe.... THYLANDEEEEEEER Quote
Born to run Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 El mulo invece par un bel zogadorin: ga zogado nella Nazionale dilettanti under 18 con la quale ga vinto el titolo europeo...non devi esser una cippa eh! Se diseva un gran ben anca de Molinari e Gimmelli,speremo ben Sandro Secondo mi Gimmelli per quel che lo go visto xe un bel giogador, non se pol giudicarlo dopo una partida...per lo più l'esordio in serie B... In amichevole col Belluno el gaveva adirittura fatto doppietta!! Quote
Maurice Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 El mulo invece par un bel zogadorin: ga zogado nella Nazionale dilettanti under 18 con la quale ga vinto el titolo europeo...non devi esser una cippa eh! Se diseva un gran ben anca de Molinari e Gimmelli,speremo ben Sandro Secondo mi Gimmelli per quel che lo go visto xe un bel giogador, non se pol giudicarlo dopo una partida...per lo più l'esordio in serie B... In amichevole col Belluno el gaveva adirittura fatto doppietta!! eheheheh se no ieraq lui perdevimo col BELLUNO..... dovevimo capir che anno saria stado Quote
ELVIS Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Sembra che gli acquisti staghi migliorando (qualitativamente)... una roba però no me va zo... 2 anni fa in eccellenza go giogà contro alessandro orlando e adesso quando andarò in stadio dovrò incitarlo... no ghe credo... Quote
Stefano79 Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Sembra che gli acquisti staghi migliorando (qualitativamente)... una roba però no me va zo... 2 anni fa in eccellenza go giogà contro alessandro orlando e adesso quando andarò in stadio dovrò incitarlo... no ghe credo... Te zogavi in eccellenza? Acc... Quote
cenerentola82 Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 No per gnente xe Soccer Pong Champion! Quote
ELVIS Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Sembra che gli acquisti staghi migliorando (qualitativamente)... una roba però no me va zo... 2 anni fa in eccellenza go giogà contro alessandro orlando e adesso quando andarò in stadio dovrò incitarlo... no ghe credo... Te zogavi in eccellenza? Acc... Si anche se no xè stada una stagion quella entusiasmante, però contro la squadra in cui giogava lui, el pordenon, gavemo pareggià e go fatto gol! in difesa oltre a Orlando iera anche un'altra vecchia conoscenza alabardata, Pavanel! Quote
Maurice Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Sembra che gli acquisti staghi migliorando (qualitativamente)... una roba però no me va zo... 2 anni fa in eccellenza go giogà contro alessandro orlando e adesso quando andarò in stadio dovrò incitarlo... no ghe credo... No i podeva comprarte a ti e noi delForum fasevimo l' ELVIS FAN CLUB Quote
ELVIS Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Sembra che gli acquisti staghi migliorando (qualitativamente)... una roba però no me va zo... 2 anni fa in eccellenza go giogà contro alessandro orlando e adesso quando andarò in stadio dovrò incitarlo... no ghe credo... No i podeva comprarte a ti e noi delForum fasevimo l' ELVIS FAN CLUB no penso sia proprio el caso... anche se come secondo de moscardelli magari.............. l'unica roba che me faria impazzir xè la dieta macrobiotica de tonnellone...penso che me nascondessi gnocchi col gulash e birra de litro in camera prima de tutte le partide!! Quote
Maurice Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Comunque da una tv de Messina xe segnado Yanagisawa come partente verso una squadra de serie B in cerca de attaccanti. No xe ancora stadi interessamenti,ma i ga parlà della Triestina....anche se go vardà sulsito e no go visto niente de simile Ne mancassi solo el giapponese che magna risi macrobiotici Quote
Matt Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 i svedesi, a vardarli i fa paura!!! specie el secondo!!! el primo quoto maurice, el ga un nome da supereroe!!! speremo ben!!! Quote
SandroWeb Posted July 13, 2005 Author Report Posted July 13, 2005 Allora...sarà de far un poco de ordine, almeno per la gente che partirà al ritiro de Tarvisio. Cercherò man mano de inserir tutti i zogadori novi che parti sabato, anche se i xe solo in prova. Provvederò a cavarli via non appena i sarà lasadi andar da qualche altra parte. Metto nella lista del primo post - i due svedesi ( Aslund e Thylander ) - el portier Tomei dell'Itala S. Marco - el centrocampista Giordano (classe '82, l'altro anno con la Nocerina...27 presenze e 5 gol) - el centrocampista lateral Di Fausto del '78, ultime stagioni a Taranto e Prato - el difensor Perricone che gavevo za nominado qualche giorno fa - l'attaccante diciottenne Da Dalt proveniente dal Venezia Uhm dovessi bastar...se go lasado indrio qualchedun, feme saver Quote
cenerentola82 Posted July 14, 2005 Report Posted July 14, 2005 Ieri Pitich no ga parlà anche de un polaco? Quote
SandroWeb Posted July 14, 2005 Author Report Posted July 14, 2005 Ieri Pitich no ga parlà anche de un polaco? Vero, ma no me ricordo el nome Quote
Recommended Posts