SandroWeb Posted July 25, 2005 Author Report Posted July 25, 2005 Nel frattempo, anche Daniele Galloppa resta alla Triestina Quote
iaga Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Ottimo.. sperando che el fazi ancora meio de sto anno! Quote
Ale#11 Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Xè stado mandado via Pinzan perchè se voleva alzar de grado Agazzi, secondo portier. Campa doveva esser lui el titolare! E scusa Sara, dovessi star zitta, ma no rivo proprio, mi capisso che ogni persona ga le sue esperienze, i suoi giri ecc... ma scriver quelle robe su Campa me par sai sbaiado perchè allora per come lo conosso mi posso dir tutto el contrario, cioè PER NIENTE montado, mulo alla man, disponibile, simpatico, che scherza sempre e no cori che continuo... Quote
Jazz Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 E scusa Sara, dovessi star zitta, ma no rivo proprio, mi capisso che ogni persona ga le sue esperienze, i suoi giri ecc... ma scriver quelle robe su Campa me par sai sbaiado perchè allora per come lo conosso mi posso dir tutto el contrario, cioè PER NIENTE montado, mulo alla man, disponibile, simpatico, che scherza sempre e no cori che continuo... ..Ve meterè miga a far baruffa per come xe Campagnolo? No dei... Quote
iguanadan Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Nel frattempo, anche Daniele Galloppa resta alla Triestina ... e questo, con Tulli, è uno dei migliori acquisti di tutta la serie B. Sempre che lo facciano giocare (non come Tesser!) e nel suo ruolo (non come Tesser ) d. Quote
saretta Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Ale, inutile... ti te lo conosi in una maniera, mi lo go conosudo sotto altre spoglie.... che sia fatto un poco come digo mi e un poco come te disi ti?.. Tutti gavemo una doppia personalità ... chi la fa veder e chi no! Quote
Ale#11 Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Si,infatti... Allora però xè meio specificar le robe perchè un che no lo conossi pol pensar sai mal de lui a legger quelle robe! Mi volevo far capir questo... visto che xè un amico, tutto qua... Cmq figurite (no me ricordo chi ga dito) se se mettemo a far baruffa per lui... za a far baruffa penso che semo bastanza mature per non perderse drio ste robe, per Campa poi... Quote
Maurice Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Comunque....cambiando discorso, che non diventi un polveron su Campagnolo, La triestina xe vicina alla firma dell' argentin Luciano De Bruno,ga dito ieri el bon Pitich.....savè qualcossa in più su sto omo???? Quote
Delio Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Dovessi esser lui: Fecha de Nacimiento: 08/06/1978 Lugar de Nacimiento: Rosario (Santa Fe) Peso: 77 Kgs. Altura: 1.81 Mts. Club Actual: Lanús Puesto: Volante Quote
SandroWeb Posted July 26, 2005 Author Report Posted July 26, 2005 Dovessi esser lui: Orpo, ghe somiglia a Salas Quote
iguanadan Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Dovessi esser lui:Fecha de Nacimiento: 08/06/1978 Lugar de Nacimiento: Rosario (Santa Fe) Peso: 77 Kgs. Altura: 1.81 Mts. Club Actual: Lanús Puesto: Volante Quindi un'altra mezza punta... A questo punto direi che abbastanza sicuramente uno tra Ciullo e Baù se ne andrà , magari il secondo per il Treviso in A . Oppure daremo via qualcuno di 'sti argentini in prestito, ma mi sembra strano... Secondo voi con che modulo giocheremo? Magari apro un nuovo thread, va... Quote
Delio Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Orpo, ghe somiglia a Salas Un poco più alto e un poco più magro, se le misure xe giuste... B) Quote
saretta Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 e da dove salta fora questo? Ma scuseme con anche questo acquisto.... ma quanti giogadori gavemo? Quote
Maurice Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Orpo, ghe somiglia a Salas eh, magari ne servissi un così Quote
SandroWeb Posted July 26, 2005 Author Report Posted July 26, 2005 e da dove salta fora questo?Ma scuseme con anche questo acquisto.... ma quanti giogadori gavemo? Una trentina ma tanti sarà giradi ad altre squadre Quote
Maurice Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 e da dove salta fora questo?Ma scuseme con anche questo acquisto.... ma quanti giogadori gavemo? Una trentina ma tanti sarà giradi ad altre squadre Certo...del tipo Gimmelli o Stefanelli.... Quote
Number3 Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 Preso in prestito il giovane attaccante del Milan Roberto Massaro classe 1983(nessuna parentela con il grande Daniele) Quote
Maurizio72Ts Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 penso che con una rosa de sta grandeza rivemo a puntar diretamente in serie A e a vinzer la Coppa Italia Quote
Maurice Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 penso che con una rosa de sta grandeza rivemo a puntar diretamente in serie A e a vinzer la Coppa Italia E anche la coppa Trieste za che ghe semo Quote
Guest Andrea Posted July 29, 2005 Report Posted July 29, 2005 Muli VILLA xe sai bravo, considerando l'eta, secondo mi gavemo un campioncin in casa !!!! Quote
SandroWeb Posted July 29, 2005 Author Report Posted July 29, 2005 Muli VILLA xe sai bravo, considerando l'eta, secondo mi gavemo un campioncin in casa !!!! Benon...vedaremo za in Coppa Italia come che el se comporterà Quote
Maurizio72Ts Posted July 29, 2005 Report Posted July 29, 2005 E anche la coppa Trieste za che ghe semo quela no se conta.....la gavemo za vinta senza neanche zogar Quote
Recommended Posts