Jump to content

Recommended Posts

• Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Xè stado mandado via Pinzan perchè se voleva alzar de grado Agazzi, secondo portier.

Campa doveva esser lui el titolare!

E scusa Sara, dovessi star zitta, ma no rivo proprio, mi capisso che ogni persona ga le sue esperienze, i suoi giri ecc... ma scriver quelle robe su Campa me par sai sbaiado perchè allora per come lo conosso mi posso dir tutto el contrario, cioè PER NIENTE montado, mulo alla man, disponibile, simpatico, che scherza sempre e no cori che continuo...

Posted
E scusa Sara, dovessi star zitta, ma no rivo proprio, mi capisso che ogni persona ga le sue esperienze, i suoi giri ecc... ma scriver quelle robe su Campa me par sai sbaiado perchè allora per come lo conosso mi posso dir tutto el contrario, cioè PER NIENTE montado, mulo alla man, disponibile, simpatico, che scherza sempre e no cori che continuo...

..Ve meterè miga a far baruffa per come xe Campagnolo? No dei... :rolleyes:

Posted
Nel frattempo, anche Daniele Galloppa resta alla Triestina :punk:

... e questo, con Tulli, è uno dei migliori acquisti di tutta la serie B. Sempre che lo facciano giocare (non come Tesser!) e nel suo ruolo (non come Tesser :incazzado: )

d.

Posted

Ale, inutile... ti te lo conosi in una maniera, mi lo go conosudo sotto altre spoglie.... che sia fatto un poco come digo mi e un poco come te disi ti?..

Tutti gavemo una doppia personalità... chi la fa veder e chi no!

Posted

Si,infatti...

Allora però xè meio specificar le robe perchè un che no lo conossi pol pensar sai mal de lui a legger quelle robe!

Mi volevo far capir questo... visto che xè un amico, tutto qua...

Cmq figurite (no me ricordo chi ga dito) se se mettemo a far baruffa per lui... za a far baruffa penso che semo bastanza mature per non perderse drio ste robe, per Campa poi...

:lol:

Posted

:ciacole::ciacole:

Comunque....cambiando discorso, che non diventi un polveron su Campagnolo,

La triestina xe vicina alla firma dell' argentin Luciano De Bruno,ga dito ieri el bon Pitich.....savè qualcossa in più su sto omo????

Posted

Dovessi esser lui:

00002633.jpg

Fecha de Nacimiento: 08/06/1978

Lugar de Nacimiento: Rosario (Santa Fe)

Peso: 77 Kgs.

Altura: 1.81 Mts.

Club Actual: Lanús

Puesto: Volante

Posted
Dovessi esser lui:

Fecha de Nacimiento: 08/06/1978

Lugar de Nacimiento: Rosario (Santa Fe)

Peso: 77 Kgs.

Altura: 1.81 Mts.

Club Actual: Lanús

Puesto: Volante

Quindi un'altra mezza punta... A questo punto direi che abbastanza sicuramente uno tra Ciullo e Baù se ne andrà, magari il secondo per il Treviso in A :pianto: . Oppure daremo via qualcuno di 'sti argentini in prestito, ma mi sembra strano...

Secondo voi con che modulo giocheremo? Magari apro un nuovo thread, va...

Posted
e da dove salta fora questo?

Ma scuseme con anche questo acquisto.... ma quanti giogadori gavemo?

Una trentina :D ma tanti sarà giradi ad altre squadre :ehsi:

Posted
e da dove salta fora questo?

Ma scuseme con anche questo acquisto.... ma quanti giogadori gavemo?

Una trentina :D ma tanti sarà giradi ad altre squadre :ehsi:

Certo...del tipo Gimmelli o Stefanelli....

Posted
penso che con una rosa de sta grandeza rivemo a puntar diretamente in serie A e a vinzer la Coppa Italia :rotfl:

E anche la coppa Trieste za che ghe semo :lol::lol:

Guest Andrea
Posted

Muli VILLA xe sai bravo, considerando l'eta, secondo mi gavemo un campioncin in casa !!!!

Posted
Muli VILLA xe sai bravo, considerando l'eta, secondo mi gavemo un campioncin in casa !!!!

Benon...vedaremo za in Coppa Italia come che el se comporterà :ehsi: