Jump to content

Recommended Posts

Posted
Dal Piccolo de oggi leggio che Sabata, personaggio storico della nostra città xe morto el 4 luglio.

"No xe amor."

Gravissima perdita :pianto::pianto: Un personaggio che ga fatto storia...

Posted

Me uniso al dolore per la morte de questo storico personagio. "Eh no xe amor" lo digo anche mi.

Tululù ga un per de foto sue. Vederò se se riva postar una.

Posted
Me dispiaxi UN CASIN, iera un pezzo de storia della nostra città...chi no ga mai sentido "...e ciò..e mi...e son...el Sabata...." :pianto:

Povereto......me dispiasi :pianto:

• 1 year later...
Posted

a star via de trieste no riva certe notizie..menomal che ghe se voi.....anche se in super mega ritardo sta notizia me ga toccà assai...

come me lo ricordo....UN GRANDE PERSONAGGIO DE TRIESTE

Posted
mi me ricordo co ndava in giro per piazza Oberdan con la radio sulla spalla scoltando i Led Zeppelin :D

proprio lui...sempre con la radio.... :fiuclap::fiuclap::fiuclap::fiuclap:

Posted

e me ricordo che una volta el xe vegnu a chiederme un do lire... e el ghe fa al mio ex: ara che cocola mula che te ga... non sarà bella come quella (indicando una figona mai vista) ma te vedi la vera bellezza xe all'interno e non come quella str*** la (da notar che ela lo gaveva manda via disgustada :D )... mi non savevo se quel iera un complimento o se dovevo eser indispetida perchè praticamente me gaveva dà della bruttona ma go comunque ridu un casin :lol:

Posted

A parte la foto ma se te vien in mente un che girava sempre in Piazza Oberdan con i ociai da sol, cavei in disordine e sporchi, vesti non proprio ben, che bestemmiava ma no rompeva mai le bale, che ndava in giro con la radio sulla spalla e scoltava i Led Zeppelin iera lui.

A volte se lo vedeva in coppia con un altro tipo, più alto, con pochi cavei che a volte dormiva sui scalini la dove xe la Banca in angolo dalla parte del Tram

Posted

Me ricordo de lui 10 anni fa in piazza Oberdan, con la municipale che lo braccava.. el voleva cior un dei fiori rossi del giardin per dargheli a una mula sai bella e alla fine ghe la ga spuntada. Dopo che ghe li ga dadi i puliotti chiaramente non ghe ga ditto niente.

Alla fine el me ga dito:"E.. e no sta mai.. e finir.. e in canon!".

E mi ghe go chiesto: "Ma perchè, ti te ghe son finido?".

E lui me ga risposto:"Si, e xè per quel.. e che te digo!".

Che idolo! :ave:

Posted

ma quel in foto xè sabata???

mi me par un'altra persona diria..o le xè sai vecie e lui sai giovine e ben tegnudo o xè qualcosa che no quadra