Jump to content

Recommended Posts

Posted

Carissimi,

stago valutando seriamente la possibilità de metterme in proprio, questo ovviamente con i suoi pro (nissun che me rompi) ed i suoi contro (spese e previsioni de guadagani dopo 1 anno de attività).

Come savemo ben tuti, la cosa xe alquanto onerosa.

Affitto de un ufficio, spese per l'acquisto attrezzatura e mobilio, spese generali, el stato che te ciucia el 40% del fatturato ecc ecc.

Volevo saver, se qualchedun sa, se esisti contributi e/o agevolazioni per inizio attività, come funziona e quali xe le realtà!!

Saria in un settor alquanto particolare, che a TS non esisti, e per el quale prevedo mooooolti problemi nel trovar clienti. Ma come funziona se te vedi una bela mula, se non te provi non te saverà mai.

Guest Andrea
Posted

certo che esisti contributi e agevolazioni, se no ricordo mal in camera de commercio xe un ufficio fatto a posta per dar informazioni a chi vol aprir ditta.

me par che i tipi de agevolazion xe diversi :

Comunitari

Nazionali

Regionali e Locali

Internazionalizzazione

me par, mano volesi dir monade che sto ufficio se ciami Aries o qualcosa del genere

Posted

per prima roba va in camera de commercio ed in comun, so che ghe xe incentivi ed agevolazioni fiscali per giovani che apri una attività ma bisogna veder i limiti d'età previsti e se ghe xe limitazioni. comunque te digo subito che se sai dura, mio papà gaveva ditta e dopo anni de lavor e sei dipendenti el ga mollado per passar come dipendente, sai spese, sai casini con le tasse, poche certezze per il futuro specialmente con famiglia a carico e futura pension da fame, per queste ragioni el ga chiuso baraca e burattini ed il xe andado a lavorar per un suo amico, paga sicura e pension migliore. un mio amico serramentista gaveva verto ditta, ga durado un anno e poi anche lui xe passà come dipendente, te saverà de sicuro come funziona con le tasse, che te guadagni o meno non importa, te ga un tetto minimo annuo basado su studi de settor, della serie se non te lavori comunque te paghi le tasse per quel che secondo lori te gaveria dovudo guadagnar, ocio quindi a far ben i conti e le spese. Tutto questo non per disincentivarte ma per metterte in guardia, verzer un'attività in proprio dà sicuramente soddisfazion e libertà ma anche tanti pensieri che un dipendente non ga.

Posted

Pienamente d'accordo tommy, ma purtroppo per el settore in cui voleria intortarme se volessi farlo come dipendente, tanto per cambiar, doveria andar fora region - oppur continuar a far el dipendente dove che son e metterme come freelancer ma anche qua i te bastona de tasse coi 730.

Guest Andrea
Posted

infatti infatti, proprio oggi sul giornal locale se parla de una perdita imprenditoriale a Trieste abbastanza forte.

Oramai nissun ga piu voia de risciar per tirarse su un attività propria, e no ghe dago tutti i torti.

La xe veramente dura, sopratutto quando te cominci a gaver famiglia.

Trovo pero giusto che i giovani gabi i stimoli per farlo, se no se lo fa a 20 anni quando se lo fa ?

Posted

spero che te rivi, magari se il settor xe de nicchia e te ga poca concorrenza te gaverà maggiori possibilità, un solo consiglio, non limitarte a Trieste come zona, ormai le ditte che funziona xe quelle che xe pronte a moverse e ad aver un raggio d'azion quantomeno regionale. Fane saver cosa te scopri per le agevolazioni e per le procedure de avvio de una attività in proprio, poderia servir anche ad altri.

Guest Andrea
Posted

Insisto a dir muli che all'Aries i ve conta tutto e credo sia un ottimo punto de partenza.

Posted
Insisto a dir muli che all'Aries i ve conta tutto e credo sia un ottimo punto de partenza.

Visto che son in Aries da un poco de tempo, confermo quel che ga dito Andrea....i xe tutti molto cocoli e disponibili, troverè tutte le spiegazioni che ve servi :ehsi:

Posted

Tutto ciò che xe concernente l'ambito 3D. Dalle rappresentazioni architettonice, all'arredo di interni, nonchè grafica pubblicitaria ed animazione.

Questi alcuni lavoretti:

Staccionata.jpg

casetta10lavoroperstefano7bz.th.jpg

giardino2yn.th.jpg

render17nj.th.jpg

render24jx.th.jpg

render33dy.th.jpg

Guest Andrea
Posted

Ustia, che bravo, me podessi servir per l'associazion sta roba.

Tegnero de conto la tua mail.

Posted

Caro Sarto, te rispondo per esperienza praticamente diretta. Nel 2001 mio moroso, dopo aver lavorado per quasi dieci anni, ga deciso de metterse in proprio, specializzandose nella stampa digitale. Le spese iniziali xe stade spaventose: gavemo dovu trovar un capannon (affittado dall'EZIT per 1500 euri al mese, che poi aumentano proporzionalmente dopo tre anni), arredarlo (due uffici, totale 8 milioni), comprar i macchinari (ossia due stampanti, cinque computer, uno scanner, tre plotter digitali, un plotter da taglio, una calandra per plastificar più tavoli vari... per farte un'idea te digo che solo el scanner costava 28 milioni) e cominciar. In un lavor del genere, in cui per intenderse se fa striscioni, poster, pannelli, adesivi, copertura de furgoni etc, i materiali costa una follia.

Per fortuna se pol rientrar in diverse graduatorie de contributi a fondo perduto tipo Obiettivo 2, Obiettivo 3 etc. Tutte le info, come già dito, in camera de commercio. Però tien conto che i soldi TE LI DEVI ANTICIPAR TI... dopo i te li torna, ma con calma (dopo minimo due anni, per capirse). Nel frattempo te devi far uno o più mutui in banca, dove ghe xe altre agevolazioni per l'imprenditoria giovanile (ma te sconsiglio vivamente l'Unicredit).

No voio deprimerte, quel che conta in fondo xe la passion che se metti nel proprio lavor e se mio moroso ga ancora la ditta verta, nonostante la recession, xe proprio grazie a questo!!!

Posted

Indubbiamente Giada.

Certo non gaveria le spese da ti indicade, in quanto so cosa vol dir le spese per el lavor de tuo moroso, in quanto conoso un per de lori che fa el stesso lavor ;)

Beh, savemo ben che anticipar i soldi non xe roba de poco, ma gnanca così ecclatanti visti i Fidi & c. che se pol domandar in banca.

Disemo che per la mia tipologia serviria più che altro uno o due computer sazi con DualProcessor, quindi c.a. 1.500,00 l'un. POi metti un bon scanner ed una stampate disemo altre 600 alla grande! (anche se sti ultimi, useria quei che go za per el momento). La scrivania la compreria al mercatone per un bianco ed un nero :rotfl:

Quel che te maza xe i programmi!!

c.a. 15.000,00 Euri. So che de questi te rivi a scarigar qualcosa tramite le agevolazioni fiscali, ma non so quanto.

Tirando le somme a GRANDI linee semo sui 20.000,00 Euri.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×