Stefano79 Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 Eccoci qua. Mi dirìa che ognidun pol scriver i giorni in cui ghe andasi ben e dopo se vedi Accorrete numerosi Quote
Forum_Bot Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 2 Utenti hanno già detto GRAZIE! Kiriranshelo, cucciolina Quote
iaga Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 Per mi adesso come adesso me andassi ben qualsiasi giorno..solo che evitassi questo we visto che xè el Tim tour. Quote
tommy781 Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 mi go el solito problema dei turni , per adesso so che doveria lavorar el m27 agosto come sabato e basta,comunque solo el lavor me farà saltar sto giro,collo o non collo me imbottirò de aulin nel caso! Quote
trert Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 mi el 15 vado via.. cussi se rive a far prima me fe un piazer enorme.. disemo che saria ottimo o sto w.e. oppur el venerdi o sabato de quel dopo! 12-13 Quote
Malto Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Se xe dopo el 15 ghe poderia esser anche mi Quote
Stefano79 Posted August 2, 2005 Author Report Posted August 2, 2005 A sto punto femo ven 12 o sab 13? Anche mi pensavo un de quei 2 giorni là . Però al momento ga scritto ancora poca gente per dirne quando ghe andarìa ben.....Cossa spete!? No ve magna nisun, alo parlè! Quote
trert Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 mmm ven?? mi son in ferie e quindi no go problemi a far spesa pome! (e stefano no lavora ven pome..) Quote
Stefano79 Posted August 2, 2005 Author Report Posted August 2, 2005 Venerdì me va benissimo anche per far la spesa B) Per mi sarìa l'ideale Quote
tommy781 Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 lunedì torno a lavorar e vedo i turni poi ve so dir, go diverse possibilità : pomeriggio a Gorizia e finiso alle 21 pomeriggio a Campo Marzio e finiso alle 22 mattina da qualunque parte e me ne frego.... libero ma me sembreria un semi-miracolo quindi neanche non lo penso... Quote
trert Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 speremo de mattina dei.. no te pol mancar!! ps: @polpetta: ma te pol o no?? Quote
tommy781 Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 sto giro mal che vadi ve raggiungo per conoser quei che me manca e bon ma son fiducioso, venerdì ghe porto una bottiglia de vin all'omino dei turni Quote
Ghost Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Mi non so cosa fazo sta sera figuremose sto Sabato. Ve darò la conferma quanto prima possibile. Quote
Stefano79 Posted August 2, 2005 Author Report Posted August 2, 2005 Bon, mi la butto de novo A chi ghe va ben VENERDI 12 AGOSTO per una seconda grigliata in spiaggia? Quote
Kiriranshelo Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 qua se non ve mettè daccordo per ben riscè de: caso1: comprar poco de magnar e metà dei partecipanti resterà senza cibo caso2: i pochi che va alla grigliata magnerà come porzei per finir tutto comunque ehm.. per non parlar del bever.. manca 10 giorni ^^ Quote
Kiki Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Me va ben sia venerdì che sabato sera. Decidè voi a seconda dei vostri impegni! Quote
trert Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 @Kiriranshelo: gavemo za fatto una grigliata sabato sera.. ed il modo de organizzarla xe andado tutto alla perfezion.. xe avanzade solo un per de birre xke iera poca voia de impetessarse!! Quote
Kiki Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Per Kiriranshelo: ma ti te vignissi alla prossima grigliata?! Daiiiiiiiiiiiiii!!!! No esser el solito tirapacchi! Tanto lo so che no te ga mai niente cosa far nei weekend! Quote
trert Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 bon.. quota solita 8euro diria.. forsi riveremo a sparagnar un poco che gavemo za piatti e posate.. (anzi.. posate no..) partecipanti: Stefano79trert Kiki la data xe venerdi 12 (se no ve va ben.. disene!!) chi se aggiungi? Quote
iaga Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Xè sai probabile che per quel we vado a lignan.. xè problemi de turni dei miei amici.. e sembra che i unici giorni possibili prima de settembre sia proprio questi! Penso che per le grigliate passerò al prossimo anno Quote
Stefano79 Posted August 2, 2005 Author Report Posted August 2, 2005 Xè sai probabile che per quel we vado a lignan.. xè problemi de turni dei miei amici.. e sembra che i unici giorni possibili prima de settembre sia proprio questi! Penso che per le grigliate passerò al prossimo anno Ma come, te disevi che al 12 o al 13 te andava ben? Me dispiasi, no so cosa dir... Quote
iaga Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Eh..so che disevo cusì.. go parlado poco fa con i muli.. Quote
Recommended Posts