Kiriranshelo Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 viver ancora a casa con i mii ala mia età ... se no te scrivi da nessuna parte la tua età xe difficile per noi capirla :s'ciopado: Quote
Juliet Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 se no te scrivi da nessuna parte la tua età xe difficile per noi capirla e ghe sarà anke el motivo... Quote
Stefano79 Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 sì e tanti. xkè la facoltà nn la val niente e xkè a sta ora forsi gavevo un lavor decente e continuato e magari iero fora dai fraski inveze de viver ancora a casa con i mii ala mia età ...se tornassi indrio nn credo proprio ke lo rifaria...ma xe anke vero ke ze facile parlar dopo gaver provado l'esperienza...che a tuti cmq sconsiglio caldamente. Beh dai non abbatterte... Xè cusì tanto brutta la tua facoltà ? E poi penso che la offri molto più lavoro de tante altre... Mi inveze me pento de aver molà l'università . Sì bon, lavorando qua e là se risparmia sicuramente più de uno studente, ma el lavoro fisso xè un miraggio per un diplomà . Te vederà che te troverà lavor dopo la laurea, te sta fazendo la scelta migliore Quote
Juliet Posted August 25, 2005 Report Posted August 25, 2005 Xè cusì tanto brutta la tua facoltà ? SI! penso ke la stragrande magioranza de studenti lo confermeria. tecnicamente ofri più possibilità de lavor xe vero...ma nn fisso. i concorsi xe quasi tuti za decisi prima e cmq nn li fa ogni anno, in proprio prima de ingranar (sempre ke te rivi) passa almeno 2 anni, per i studi te trovi per periodi e cmq nn xe dito ke te gabi la paga "canonica" dei architeti...ah nn dismentighemose del tremendo esame de stato... ti (stefano) cossa te fazevi? Quote
rix Posted August 25, 2005 Report Posted August 25, 2005 infatti no se vedi un pifero, e me sa che resteremo con sto dubbio amletico.. el ga ris'ciado la vita o no??? (spero per ti che la risposta sia no ) purtroppo la go ris'ciada eccome... Quote
Stefano79 Posted August 25, 2005 Report Posted August 25, 2005 ti (stefano) cossa te fazevi? A suo tempo go fatto un anno de ingegneria navale. Go lasà per la poca voia de studiar e perchè gavevo l'impression de perder el contatto con la realtà , studiando solo teorie fini a se stesse.....ma deso me pento Almeno gaverìa trovà un lavor fisso...eh, semo ancora in topic, xè stada veramente una grande monada Quote
Giots Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 me son scioca in moto venerdi .....per cul nn n me son fatto quasi niente! Quote
Malto Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Almeno gaverìa trovà un lavor fisso Purtroppo, de questi tempi neanche quel xe più una garanzia Quote
tifone Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Beh una picia monada xè quela de gaver messo in centrifuga la mia gatta (senza acqua però) Quote
cucciolina Posted October 3, 2005 Report Posted October 3, 2005 Beh una picia monada xè quela de gaver messo in centrifuga la mia gatta (senza acqua però) Ma come??????? Povera!!!!!!!!! Per sbaglio spero, altrimenti Quote
trert Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 ahhahah metter el gatto.. go sempre voludo ma mai provado.. cossa xe successo? Quote
Stefano79 Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 Beh una picia monada xè quela de gaver messo in centrifuga la mia gatta (senza acqua però) Beh, ma con l'acqua vien meio però Sa che fuga che el fa quando alla fine te verzi el sportel Quote
SandroWeb Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 Sa che fuga che el fa quando alla fine te verzi el sportel Sempre se la sia in grado de mover una zata, povera bestia Quote
Matt Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 figon..volemo el filmato!!! el gatto xe vignu fora che sembrava el fossi in bala de due mesi me sa... Quote
Giots Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 ahahah ke figo el gatto centrifugà !! Quote
saretta Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 Ma de monade ghe ne go fatte parecchie.... più o meno gravi o stupide che sia Esempi: In seconda media, gavevo un cago tremendo per una integerrogazio de storia (materia che mi odio e no me piasi), go fatto finta de star mal e mia mamma me ga porta al lavor con ela. Dopo però la me ga fatto entrar tardi con giustificazion... ma non ga servi. Rivo e la prof iera pronta x le interrogazioni... ghe go dito che stavo mal, e me son inventada una balla che non so nenache da dove me xè venuda. Insomma go dito che al Burlo i me gaveva tirà via un dente. La prof me ga manda con l'assistente sociale al Burlo e la balla ga tenu duro finchè un dottor intelligente non ga controlla se iero messa nei registri. El dottor ga ciama mia mamma e non gave idea de quante che go ciapa quel giorno! Per poco non me becavo anche una sospension.... Me son pentida tantissimo perchè go fatto veramente una grossa cagada. un'altra cosa de cui me son pentida tantissimo xè sta rinunciar a tutto per un mulo... me son annullada per lui. Risultato son rimasta sola e anche senza amici! Da questo go imparà una grande lezion! Altro non me vien in mente.... casomai scrivo prox Quote
tifone Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 ahhahah metter el gatto.. go sempre voludo ma mai provado.. cossa xe successo? Ma ghe go fatto far solo 10 secondi miga mezz'ora,quando che la xè vegnuda fora la iera insempiada,come noi se giremo su noi stessi per un per de giri, se ribaltemo,dopo de quella esperienza la iera pronta per una mission spaziale Pecca che no xè una lavatrice a misura de omo,un giro lo proveria volentieri magari con l'acqua Quote
cucciolina Posted October 4, 2005 Report Posted October 4, 2005 Ma ghe go fatto far solo 10 secondi miga mezz'ora Ma allora te lo ga fatto apposta... Povera piccola Quote
Maurice Posted December 28, 2005 Report Posted December 28, 2005 Riciapo sta discussion perchè aggiungo la mia pezzor... Diventar arbitro.... me son za pentì Poi invito a legger la storia dela gatta de tifone Quote
Ghost Posted December 28, 2005 Report Posted December 28, 2005 Povero gatto... Caspita saretta. Certo che mentire in modo credibile non è il tuo forte... Meio no xe una bella roba e prima lo si capisce meglio è. Quote
Malto Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 Amare troppo...troppissimo...e non rendersi conto di essere stati presi a pesci in faccia... Ora il mio cuore si chiuderà. Shut Down:Start Quote
cucciolina Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 Amare troppo...troppissimo...e non rendersi conto di essere stati presi a pesci in faccia...Ora il mio cuore si chiuderà. Eh.....dura la xe!!!! Go presente la sensazion... Forza e coraggio, caro! Ghe vol solo che tempo e veri amici su cui contar Quote
Stefano79 Posted December 29, 2005 Report Posted December 29, 2005 Amare troppo...troppissimo... Forza e coraggio Malto...te capiso Quote
Recommended Posts