Jump to content

Recommended Posts

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

dopo aver vendudo l'auto per prender la moto el mio voto xe scontado. disemo comunque che se go de andar in una città e visitarla prendo el treno che me porta in centro e durante il viaggio me rilasso, se prevedo anche minimo spostamento o itinerario errante allora mezzo mio.

Posted

Abitando a roma, de sti tempi i mezzi pubblici e meio lasciarli perdere...secondo mi xe mille volte meio cior la macchina, e d'estate xe ancora meio un bel scooter che te riva l'aria in faccia e se trova subito posteggio...

Posted

Mi go messo l'auto.. ovviamente se quela dei altri.. Resta cmq la mia paura de star in strada.. che sia auto moto o motorin xè uguale. El bus xè comodo co no te ga i orari che go mi.. quindi.. boh..

in verità xè una parità tra auto e bus.

:bye:

Posted

Mi in città vado a piedi e no me vergogno. Go votà 6. El scooter però xè sicuramente comodissimo e lo metto in cima alla lista dei mezzi de trasporto per una città come Trieste. De sicuro l'auto xè l'ultima scelta per la città. Traffico spietato, parcheggi inesistenti, benzina carissima (visto che i buoni ga le ore contade) e vigili tipo Gestapo :D

Posted

mi da quando non go più el scooter per andar in città parcheggio a san giusto e poi scendo a piedi.

se sta 5 minuti a scender :)

in macchina son stado anche a milano e a bologna.

che macchina go? una 600 sporting nera :ave:

Posted

mi l'auto per adesso.. la moto no la go ancora, ma vedermo se el mio voto cambierà..

in città me movo in scooter e me piasi ssai, solo che co piovi.. :down:

i bus xe quei che odio de più, preferisso de gran lunga farme la passeggiata e vardar i negozi..

quel che invece me piasi xe ciapar el treno (fin monfy) se conossi ssai gente cocola.. però costa 2.25€, no convien.. eppoi rivado monfy come rivo fin staranzan.. :p

Posted

vedo che non son l'unica che preferissi le gambette sante!

dopotutto xe la mejo cosa..

te fa ginnastica..no te spendi che per un poco de bever e de magnar (roba che comunque se faria anche se non se camina :p) e te va dappertutto.. con calma ma se riva :D

:punk:

:bye:

Posted

mi son del parer che l'auto xe comoda per portarte nei dintorni della zona.

son del parer che el scooter xe comodissimo se te ga fretta e non ghe xe nessun mezzo + pratico de un scooter (non quei grossi grossi che xe difficili da parcheggiar e poco manovrabili)

le moto le classifico come casi a parte. uno devi gaver la passion per la moto.

secondo mi la moto non xe comoda in città.. sicuramente non quanto un scooter ^^

comunque el scooter lo go vendudo quando go ciolto l'auto e per forza maggior son in auto.

i bus li considero solo come ultima opzion se devo andar proprio lontan..

i taxi per mi non esisti.. troppo cari..

Posted
beh.. no dapertuto.. se mi te digo.. andemo a monte grisa.. ti come te ghe rivi a pie?? :p

moooolta calma!!

PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

xe scrito soltanto el mezzo che te preferissi e non quel che xe mejo per andar in giro

ovvio che dipendi da dove te devi andar...

per 100 metri te usassi el scooter o la macchina percaso?

questa saria pigrizia :lol:

(senza offese a nisun ovviamente)

Posted

Mi difendo Polpetta :D

Xè certa gente che movi l'auto anche per far el giro dell'isolato quando se podesi far una sana caminada :down: El risultato xè che gavemo una delle città col maggior traffico, e anche come inquinamento no xè mal.

Ma secondo mi sto problema vegnerà presto risolto, quando i ne caverà i buoni penso che ghe sarà una drastica riduzion de auti...almeno in centro città.

Posted

mi in cita' (= da s.giovani a rive per intenderse) me movo a piedi, se go de 'ndar de qche parte pero' (periferia) vado in auto, a lavorar andasi volentieri in autobus se la zona dove lavoro fusi decentemente coverta...

mi penso cmq che el trafico restera' anche quando no sara' i buoni, forsi al inizio no ma dopo la gente se abituera al prezo pien e girera lo steso ... no xe col prezo dela benza che te risolvi el prob del trafico ...

Posted

i doveria vietar l'entrata in centro alle macchine con meno de tre persone a bordo, come i fa in altre città come Pescara quando chiudi il traffico, cusì la gente xe incentivada a mover meno mezzi e a riempirli, oltretutto cusì i dividi el prezzo della benzina. ve assicuro che il costo della benzina incidi poco sui chilometri, i miei parenti i fa i miei stessi chilometri pagandola in pien, semplicemente i risparmia su altre robe, niente caffè al bar e qualche bevuda in meno nei locai...sa che trauma per certi de voi :rotfl::rotfl:

Posted

ovviamente la mia pasion xe la moto e go vota de conseguenza, anche se purtroppo non la go più, la xe ovviamente più comoda de un auto per el parcheggio la ga più spunto de un scoote e la xe agile "ovviamente se te ga polso"

vantagio in piu del scooter te ga chilometraggi illimitati come in machina e co piovi me dire basta avver l'abbigliamento adatto e non te ga differenza tra piova o suto o freddo che sia piccolo problema co xe neve ma del solito dura poco e la allora se va a pie e se se diverti uguale :bandieraalabarda: