SandroWeb Posted August 15, 2005 Report Posted August 15, 2005 Xe in programma sabato prossimo un'amichevole a Muja contro la Muggesana, in occasion dei festeggiamenti per la promozion de quest'ultima in Eccellenza. La partita dovessi cominciar alle 18, l'ingresso xe gratuito! Quote
Cor^ Posted August 15, 2005 Report Posted August 15, 2005 Dopo la roma la muggesana dalle stelle alle stalle... ma zoghemo in trasfgerta? i la da x tv? Quote
iaga Posted August 15, 2005 Report Posted August 15, 2005 Se podessi organizzar una giterella a muja in occasion della partitella.. no? Cusì la vardemo tutti insieme.. Quote
SandroWeb Posted August 15, 2005 Author Report Posted August 15, 2005 Ah i ga anche dito che dopo ghe sarà un brindisi tutti assieme...petes gratis, come se pol mancar? Quote
Maurizio72Ts Posted August 15, 2005 Report Posted August 15, 2005 Questa xe una de quele partide che gaverà molto risalto sul giornal (forsi più de Triestina - Roma) visto che xe un derby. Il mio pronostico xe muggesana 2 - triestina 0 Quote
iaga Posted August 15, 2005 Report Posted August 15, 2005 Ecco..mi propongo uscite e dopo me dimentico de gaver altri impegni.. sabato non son disponibile! me raccomando, resoconto dettagliado della partida! Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted August 16, 2005 Report Posted August 16, 2005 ps: xe el "Muggia" , non la muggesana... ela purtroppo no esisti più, come no esisti più la fortitudo... mamma mia che derby ragazzi! Quote
SandroWeb Posted August 16, 2005 Author Report Posted August 16, 2005 Azz go usado el nome vecio...pardon Correggo subito Quote
Matt Posted August 16, 2005 Report Posted August 16, 2005 i la da in mondovisione però...se i butta de bever...me sa che sarà pien de gente Quote
SandroWeb Posted August 17, 2005 Author Report Posted August 17, 2005 Prima de sabato xe un'altra amichevole: giovedì 18 alle 19.30 a S.Croce ghe sarà Vesna-Triestina Quote
iaga Posted August 20, 2005 Report Posted August 20, 2005 Ehm.. cambio de programmi.. sto pomeriggio me infilo anche mi tra i spettatori della partitona! :D Quote
SandroWeb Posted August 20, 2005 Author Report Posted August 20, 2005 Me sorprendo che nisun gabi scritto niente a riguardo....cmq xe finida 3-1 per la Triestina (Godeas rete de ottima fattura in angolino da posizion centrale, Munari su punizion con deviazione de un difensor del Muja, terzo gol da parte de uno della formazion del terzo tempo che no go purtroppo riconosudo). Da sottolinear i vari coro "Tonellotto barbon", "Tonellotto vaffan..." ecc da parte de diversi ultras. Brutto clima de contestazion, non so quanto gabi servido far una roba del genere: sto omo pol star sule balle per le sue sparade, però sta simil-violenza gratuita no me va molto a genio. Se rischia de far del mal anche alla squadra, non solo al Tonno. Quote
Born to run Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 concordo: contestazion patetica!!!! Quote
iaga Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Anche mi la penso cusì.. anche perchè me par che la campagna acquisti non stia andando malissimo.. Godeas poi xè ancora tra noi.. Per cosa i rugna allora? i vol Gilardino al posto de Volpato? Quote
Cor^ Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 Vergognoso...il scopo della partida iera x festeggiar el muggia no x contestar Tonnellotto., le contestazioni va fatte a fine campionato nn adesso! Quote
Matt Posted August 21, 2005 Report Posted August 21, 2005 quoto el discorso contestazioni. E poi...mettemo che sto anno sta squadra ne stupissi in maniera incredibile...voio veder cossa i farà alla fine del campionato...o meio, coss ai dirà ... xe un peccà mostrar sta antipatia gratuita a inizio anno, no savemo ancora cossa succederà , quidni zitti e boni. Quote
Recommended Posts