Jump to content

Neve in arrivo?!?! :D :D

tuxav

Recommended Posts

• Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

resoconto del giretto in auto:

ritrovo con un petesson del forum (no fazo nomi, un tale A.V.) alle ore 16.20 la del centro lanza, sosta in baretto eppoi drio el centro lanza se gavemo divertido un pocheto in postegio.. lui xe andado via e mi che son FURBO.. no montar le cadene.. ahahahah.. son andado la dela stazion de prosecco a divertirme avanti, dopo un poco le vie interne e bon.. ore 17.30.. inizia la roba che no dovevo far:

luogo: davanti la caserma de opicina

provemo a frenar! crrrr rumor de ABS impazido controsterzo BUM! finido fora strada incugnado! :lol: bon.. prova a uscir.. niente.. son andado avanti per molto, se ga fermado: un bus per veder se stavo ben (l'auto iera parecchio incugnada in pendenza, le riode de drio toccava a malapena), due auto che con la corda no i me ga tirado fora, un spalaneve ed infine un pickup che el xe andado a cior a casa la corda e me ga tirado fora! no el voleva niente de bever, che cocolo!

l'ACI me saria costado 141euri!!

ore 18.45 a casa sano e salvo

ah si! maledete cadene, i me le ga dade con le istruzioni sbaiade argh!

resoconto del giretto in auto:

ritrovo con un petesson del forum (no fazo nomi, un tale A.V.) alle ore 16.20 la del centro lanza, sosta in baretto eppoi drio el centro lanza se gavemo divertido un pocheto in postegio.. lui xe andado via e mi che son FURBO.. no montar le cadene.. ahahahah..

...due auto che con la corda no i me ga tirado fora, un spalaneve ed infine un pickup che el xe andado a cior a casa la corda e me ga tirado fora! no el voleva niente de bever, che cocolo!

l'ACI me saria costado 141euri!!

ore 18.45 a casa sano e salvo

ah si! maledete cadene, i me le ga dade con le istruzioni sbaiade argh!

ancora un poco e casco dala sedia dal rider...no son cascado solo perchè in camera niente neve e la sedia no xè sbrisada!!! :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

i miei complimenti per questo tour in autooooo :s'ciopado:

stamattina sveglia ore 6...me alzo 6.30...me vien dito de guardar fora dala finestra e....e go el giardin bianco!!! che figoooooooooooooooooooooooooo...poi però penso...azz rischio de rivar tardi sul lavor visto che stando tacado vado fora sempre all'ultimo...e inveze anche stavolta ghe la go fata...

...

che bel uscir de casa e veder la neve :ave: