Stefano79 Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 Voio un metro de neve ovunque Alla faccia delle sudade estive...cos'che le odio i gomiti che ioza anche stando fermi Adesso xè la mia rivincita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 Gavè ciamado neve e infatti...la xe rivada. Poca (x fortuna) Miga tanto poca!!!! mio moroso da Vicolo delle Rose ga dovu venir a lavorar a pie (e el iera veramente SAI contento dopo aver passa tre giorni distrutto in divan!!! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 ciò veramente la gavè ciamada... bon che se ga sciolto un poco qua... Cmq xè bel veder i monti spruzzadi de neve... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 qua ZERO.. uffi.. in carso xe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 Ecco la neve xe rivada come i ga dito, perfetto nn vedevo l'ora, anche se xe de anni che spero nevighi per nadal, ma meio de niente..... , oggi se va in carso a camminar tra la neve..... e stasera ghe volesi ancora un poca... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 qua ZERO.. uffi.. in carso xe? si si xè.. poca ma xè... se sta sciogliendo però... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted December 27, 2005 Author Report Share Posted December 27, 2005 In carso xe un 20 cm praticamente ovunque, belisimo.... le strade xe nete a parte le strade interne tipo quela che va dentro sagrado verso rupingrande/monrupin che co son pasa' mi iera ancora neve fresca praticamente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 mio moroso da Vicolo delle Rose ga dovu venir a lavorar a pie ara un altro che vivi nel monopoli go un'amica che abita la.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 fra 20min inizia la mia session invernale con l'auto no vedo l'ora.. ciauuuu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 Woww, che bel anche sto anno neve, stasera vado a farme un bel giretto in macchina sulla neve, visto che deso su la stà vengindo zo che dio la manda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 resoconto del giretto in auto: ritrovo con un petesson del forum (no fazo nomi, un tale A.V.) alle ore 16.20 la del centro lanza, sosta in baretto eppoi drio el centro lanza se gavemo divertido un pocheto in postegio.. lui xe andado via e mi che son FURBO.. no montar le cadene.. ahahahah.. son andado la dela stazion de prosecco a divertirme avanti, dopo un poco le vie interne e bon.. ore 17.30.. inizia la roba che no dovevo far: luogo: davanti la caserma de opicina provemo a frenar! crrrr rumor de ABS impazido controsterzo BUM! finido fora strada incugnado! bon.. prova a uscir.. niente.. son andado avanti per molto, se ga fermado: un bus per veder se stavo ben (l'auto iera parecchio incugnada in pendenza, le riode de drio toccava a malapena), due auto che con la corda no i me ga tirado fora, un spalaneve ed infine un pickup che el xe andado a cior a casa la corda e me ga tirado fora! no el voleva niente de bever, che cocolo! l'ACI me saria costado 141euri!! ore 18.45 a casa sano e salvo ah si! maledete cadene, i me le ga dade con le istruzioni sbaiade argh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted December 27, 2005 Author Report Share Posted December 27, 2005 ahahahahahahahahah :D menomal che el ga bevu' solo un cafe'.. figuremose se el gavesi bevu' bira :D cmq come fa a eser le cadene co le istruzioni sbagliade !??!?! peca' che no go visto la scena.... saria ancora la che rido probabilmente :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 ma ti ti sa, trert mio, che ti ti xe tuto sonado vero???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 Che numeri trert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 No go parole Trert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 resoconto del giretto in auto:ritrovo con un petesson del forum (no fazo nomi, un tale A.V.) alle ore 16.20 la del centro lanza, sosta in baretto eppoi drio el centro lanza se gavemo divertido un pocheto in postegio.. lui xe andado via e mi che son FURBO.. no montar le cadene.. ahahahah.. ...due auto che con la corda no i me ga tirado fora, un spalaneve ed infine un pickup che el xe andado a cior a casa la corda e me ga tirado fora! no el voleva niente de bever, che cocolo! l'ACI me saria costado 141euri!! ore 18.45 a casa sano e salvo ah si! maledete cadene, i me le ga dade con le istruzioni sbaiade argh! ancora un poco e casco dala sedia dal rider...no son cascado solo perchè in camera niente neve e la sedia no xè sbrisada!!! i miei complimenti per questo tour in autooooo :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 Per el momento in città fa troppo "caldo" perchè vegni neve...confidemo nelle ore notturne nostradamus del sds!?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 stamattina sveglia ore 6...me alzo 6.30...me vien dito de guardar fora dala finestra e....e go el giardin bianco!!! che figoooooooooooooooooooooooooo...poi però penso...azz rischio de rivar tardi sul lavor visto che stando tacado vado fora sempre all'ultimo...e inveze anche stavolta ghe la go fata... ... che bel uscir de casa e veder la neve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 speremo doman che sia tuto bianco cussi vado farme un giro in bisiacaria che xe tuto pianura e no xe busi ahahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 mi spero che non iaz stanotte... me dispiasi per voi ma ragazzi mi go de moverme domani matt... se me se iaza la discesa xè c***i... e se iaza qua non passa nianche i bus e far tutto a pie la vedo dura... Quindi... per piacer ste boni e non ste ciamarla de novo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 in discesa? slitin e via! tanto auti no passa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 ciò trert...no te cambierà mai... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 Ok Saretta...allora me auguro una giornata con neve abbondante, niente vento e temperatura leggermente sora lo zero, in modo che fazi mucio ma che no iazi...te va ben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 El problema xè che se neviga qua xè facile che iazi.. sta tento.. che se iaza te ciamo e te me fa da taxi per tutta la mattina sa!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted December 27, 2005 Report Share Posted December 27, 2005 Pararia che a Opicina gabi ripreso a fioccar ben che mai...30 cm de neve al suolo Per stanotte dubito che in città rivi neve, forse domani con l'arrivo (presunto) de un ondata agghiacciante de zima se dovessi veder qualcossa de interessante anche sulla costa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts