trert Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 ieri notte go finido de leggerlo.. me ga piasso tantissimo, lo go letto in tre giorni.. el xe un poco monotono per le prime 100 pagine ma dopo resta suspance fin la fine del libro.. cossa ve ga parso? ricordeve el se volè scriver trama e simili Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 Visto che el post riguarda esclusivamente l'ultimo libro, me son permesso de cambiar el titolo della discussion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 Me ga piasso sai, lo go letto in mezza giornata. El libro prima (L'ordine della Fenice) el iera troppo monotono x mi, questo inveze el xè pien de azion, spiega molto dei libri precedenti e in più ga un finale da brivido. El xè al livello del secondo, del terzo e del quarto libro che iera quei che me gaveva piasso de più. Alla fine te resta dei dubbi (almeno due ), bisognerà spetar un altro anno per dipanarli. No vado oltra nei dettagli.. stago silente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 12, 2006 Author Report Share Posted January 12, 2006 silentia ben appunto! @sandroweb: grazie, mi lo gavevo messo come sottotitolo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Grimes Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 El più bel de tuti...ma secondo voi, Silente...? Viva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 El più bel de tuti...ma secondo voi, Silente...? Oltre a questo, ghe xè anche un altro dubbio: chi se nascondi drio la firma R.A.B.? Gavemo almeno un anno (se non due) per meditar su queste due questioni. Ma me son zà fatto delle idee su entrambe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 16, 2006 Author Report Share Posted January 16, 2006 [sPOILEEEEERRRRR] < < < < < < < < < < < x mi silente xe morto veramente, però piton xe bon.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Grimes Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Per mi Silente gà fato l'incantesimo de qualche parte, aprofitando quando gà copado un mangiamorte (ricordemose che jera un Auror...)..perciò Piton (o forsi el stesso Harry se el ragiona un atimo) ghe darà una man a tornar fora (anche secondo mi Piton xè bon) Viva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 [sPOILEEEEERRRRR] Per mi podè anche raccontar per intero la trama del libro. Basta però che me avvertì prima, cusì ghe zonto el tag "recensione" alla discussion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 17, 2006 Author Report Share Posted January 17, 2006 go letto un poco in giro per la rete.. e xe tuti che se metti idee strane.. ma xe tuti che disi che silente no xe morto xke el avadra kedavra iera finto.. xke in verità no el fa laniar le persone ma le fa stramazar in tera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 [MEGA SPOILLEEEER] go letto un poco in giro per la rete.. e xe tuti che se metti idee strane.. ma xe tuti che disi che silente no xe morto xke el avadra kedavra iera finto.. xke in verità no el fa laniar le persone ma le fa stramazar in tera Non gavevo pensado a ciò, ma go i miei dubbi comunque. Se non ricordo mal Silente a fine libro compari (chiaramente come ricordo) anche in un ritratto nel suo studio, assieme a tutti i altri veci presidi, che i xè morti. E poi xè el fatto che H.P. se "scongela" dopo l'avadra kevadra. Siccome el iera invisibile in quel momento, chi lo gavessi altrimenti liberado e perchè motivo poi? Comunque per mi R.A.B. sta per Regulus Black. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 17, 2006 Author Report Share Posted January 17, 2006 RAB si.. però silente xe un grande mago se te pensi.. xe una figura importante del libro.. xe un pecà che el mori.. no ga senso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 [MOD] Allora, solo due robette...visto che se sta parlando abbastanza dettagliatamente della trama, metto el tag "recensione" nel titolo. Per el futuro cerchè de specificar za nel titolo se gavè intenzion de raccontar come va a finir un libro Tutto questo perchè se uno leggi la discussion e no ga ancora letto el libro, el dovesi saltar un post sì e uno no con tutti sti SPOILER....e capirè che xè impossibile Comunque xè tutto già scritto nel regolamento de sezion Grazie per l'attenzion [/MOD] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J3n4 Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 ahhhhhrgggg noooo oscurè sta discusion go zà letto un do vostre risposte... e no dovevo stago leggendo appena l'ordine della fenice, xè na tentazion troppo grande per mi saver cosa nasi.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 17, 2006 Author Report Share Posted January 17, 2006 eheh.. oggi son andado sul sito della rowling.. favoloso.. xe un giogo con tanto de indovinei e simili per rivar a trovar i suggerimenti per HP7.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 go zà letto un do vostre risposte... e no dovevo stago leggendo appena l'ordine della fenice Eh, me dispiasi Per quel disevo...... Non succederà più tranquilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted January 30, 2006 Report Share Posted January 30, 2006 ---premessa--- Allora...fin a dicembre gavevo reputà harry potter un fenomeno de massa, el fatto che vegnissi scritti tanti libri e fatti i film, lo vedevo esclusivamente come el massimo della speculazion che se podessi far su un qualcossa che gaveva fatto troppo successo all'inizio, cussi no gavevo mai letto un libro ne visto un film... A inizio gennaio però mia morosa me ga convinto a legger el primo...e oggi go fini l'ultimo li go letti tutti in massimo 3 giorni e me xe piasudi veramente! ---fine premessa--- Quel che xe più bel del modo de scriver, xe sicuramente el fatto che la trama la xe proporzionada con la crescità de Harry, el scopri pian pianin i suoi poteri, el diventa sempre meio cressendo non solo come mago, ma anche come ragazzo... Non go quindi ordini de preferenza sui libri, perchè li considero appunto un unico libro, diviso in capitoli. va detto però che ad ogni capitolo aumenta el carico de adrenalina e le difficoltà che un se pol trovar davanti, quindi rendi la storia sai piu intrigante! El 6° xe veramente bel, colpi de scena , novità, conferme...fa tutto in modo che un volessi legger già el prossimo! Anche secondo mi EL buon Silente ga fatto el suo..ma podessi esser che el tornerà, in altro modo però! Piton no pol esser bono...no pol! Harry el xe pronto a far quel che devi far e credo che lo farà da solo, senza amici sto giro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 30, 2006 Author Report Share Posted January 30, 2006 senza amici te disi?? no.. non credo, la sua forza xe l'amor che voldemort no la ga.. per mi centrerà ginny, ron ed hermione (che se legi Ermiooni in originale) e nasserà sai casini.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted January 30, 2006 Report Share Posted January 30, 2006 senza amici te disi?? no.. non credo, la sua forza xe l'amor che voldemort no la ga..per mi centrerà ginny, ron ed hermione (che se legi Ermiooni in originale) e nasserà sai casini.. beh..si, non digo che no sarà più el terzetto che xe sta sempre unido per sei libri, però me spetto una parte più de protagonista solitario de HP! Voio dir..secondo mi se se troverà a combatter contro l'omo cativo ( ) el sarà solo e riverà anca a tirar fora la rabbia repressa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted January 30, 2006 Report Share Posted January 30, 2006 Anche secondo mi EL buon Silente ga fatto el suo..ma podessi esser che el tornerà, in altro modo però!Piton no pol esser bono...no pol! Condivido, per mi Silente xè morto, Piton xè un traditor. Se ve interessa novità sul settimo libro, vardè in particolare una delle discussioni de questo forum. http://www.forumcommunity.net/index.php?f=43949 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Grimes Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 Per mi Piton gà seguì ALLA LETTERA le istruzioni de Silente. Xè la Spada dei Grifondoro in giro, e anche una Fenice. A prescinder dal ritratto. Ciò.....Silente xè SILENTE!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Grimes Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 E, tra l'altro...Silente gà un FRADEL (IV LIbro) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 Silente, Pitér, Ormone... ma come se ciama sti qua po'? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 E, tra l'altro...Silente gà un FRADEL (IV LIbro) Xè el proprietario della locanda Testa di Porco. Per mi Piton gà seguì ALLA LETTERA le istruzioni de Silente. In realtà podessi anche darse.. saveremo de preciso fra uno, due anni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Finalmente son rivado a legger anche mi l'ultimo episodio del maghetto...che dir: una trama abbastanza tranquilla e pacata fino alle ultime 80 pagine dove sicuramente non se scatena el finimondo (morte [apparente??] de Silente a parte). Personalmente "Il calice di fuoco" xe el migliore de tutti i libri della Rowling sulla saga, gli ultimi due non me ga entusiasmado come quel là. Tuttavia i dubbi amletici che rimani alla fine del "Principe Mezzosangue" xe tanti: -Silente gavarà veramente el cappotto de legno? (secondo mi no) -Piton xe veramente un traditor? (secondo mi no) -Harry morirà alla fine della saga contro Voldemort? (buh ) -Hermione e Ron se metterà assieme? (secondo mi sì ) In definitiva: non el miglior libro della saga, senza dubbio però la Rowling se ga preparado la strada per el capitolo final. Non ne resta altro che spetar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts