80 revival Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Ciao a tutti.Purtoppo se ga abbatudo una tegola sulla Pallacanestro Trieste.Per un mese doveremo far a meno de Ciampi sembra per un infortunio al metacarpo della mano destra .Già el gaveva el problema al mignolo.Proprio sfigado.Al buon Claudio i miei auguri per una pronta guarigione,ma penso che a sto punto un rinforzo sia necessario,considerando anche che adesso gavemo un per de partide che no podemo sbagliar.Anche el pubblico ga de far la sua parte... AVANTI TRIESTE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Go modificado el titolo della discussion cussì mettemo a risalto la notizia de Ciampi infortunado (che nera.....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Uffaaaaaa noooooooooooooo che sfigaaaaaaaaa ma xche rinforzi? e usar mejo quel che gavemo? introdur un novo zogador adeso podesi eser controproducente e no penso che gavemo tuti sti skei.... mi saria piu contento se i valorizasi i nostri muli cusi ne resta anche qcosa x el prox anno... semo sempre la se i giovani no zoga i va via.. quindi me spiasi x ciampi ma xe una ocasion x far veder ai muli quel che i val.. quindi spero che no vegni nisun altro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Sto infortunio xe grave, proprio in sto momento della stagion in cui Claudio ne saria stado a dir poco utilissimo. Ora per la società un bel dilemma: spetar un mese che el torni o provar a cercar un sostituto a getton. Regalar uno come Ciampi agli avversari no xe bruscolini... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted January 16, 2006 Author Report Share Posted January 16, 2006 Sto infortunio xe grave, proprio in sto momento della stagion in cui Claudio ne saria stado a dir poco utilissimo.Ora per la società un bel dilemma: spetar un mese che el torni o provar a cercar un sostituto a getton. Regalar uno come Ciampi agli avversari no xe bruscolini... Concordo con ti,soprattutto adesso che gavemo partide importanti da no poder sbagliar.Xe dura,ma mi ghe credo ancora al quarto posto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Oltretutto uno in quel ruolo xe difficile trovarlo sul mercato a gennaio...ma xe logico che bisogna far de necessità virtù. Spostemo uno dei lunghi da numero 4 e strinzemo le chiappe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Mi inveze un rinforzo bori permetendo lo cioleria... L'identikit saria un zogador che rivi a non far pensar l'asenza del buon Claudio (dove me associo a 80revival per una pronta guarigion), e che se rivi a integrar prima e meio posibile con el resto del grupo sia dal punto de vista cestistico che anche umano. Infati sario pericoloso cior qualchedun che no gabi questi requisiti, perchè al di fuori de tuto i nostri muli ga costruido un bel grupo tra de lori, e se pur profesionisti, no credo che saria facilisimo per lori vederse stravolger i equilibri gavendo un "corpo estraneo" in squadra. Bisognasi valutar quindi prima l'omo, e dopo tute le altre componenti del caso, no dimenticandose specie dela condizion atletica, anche se nonostante tuto la vedo dura a trovar un cusì perchè credo che el mercato in sto momento no ofri grandi robe. E quindi se mi fosi la società, provasi ad iniziar a far una ricerca, perchè anche se lo digo a malincuore, no credo che i nostri giovani sia capaci de no far pesar ecesivamente l'asenza del nostro n.15, specie adeso che la tension se farà sentir ancora de più dopo due sconfite dove tuto somado podevimo portar a casa se no 4 almeno 2 punti e considerando che i prosimi match sarà ancora più importanti, dove la parola d'obligo xè vinzer. Cmq, per concluder, se in caso no se trovi nisun che corispondi all'identikit alora meio continuar cusì per no andar a crear casini inutili, starghe vicin ancora de più ai muli in sto momento dificile, e pregar anche un minimo che dio ne la mandi bona, anche se mi in sta squadra ghe credo. FORZA TRIESTE!!! ENTUSIASMO!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Ma nooooooooooooooooooo! Adesso sarà sai ma sai dura Concordo cmq con tuxav. Questo xe el momento bon per far esploder Mariani (che ga tutte le carte in regola per farlo). Che sfiga però Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Concordo cmq con tuxav. Questo xe el momento bon per far esploder Mariani (che ga tutte le carte in regola per farlo). Quoto in pieno. Se non lo fa zogar adesso quando mai lo fara' zogar? Andar sul mercato servi poco, anche perche' non xe gente valida in giro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Forsi andarò fora tema , forsi (sicuro) sbaglio, ma me voio in qualche modo riallaciar a quel che disi Cucciolina. Lo so che forsi questa mia considerazion no xe giusta farla qua ma visto e considerado che il Sig.Tosolini ga dimostrà de esser una persona estremamente gentile e disponibile, me piaseria aver una sua risposta , se xe possibile, riguardante un articolo del Piccolo de Lunedì. Probabilmente sbaglio volendo far un processo alle intenzioni, ma ugualmente me piaseria sentir anche l’opinion dei frequentatori e amici del SDS. Sul momento devo dir la verità no avevo fatto attenzion al contenuto dell’articolo ma riprendendolo me son accorto e no xe la prima volta della mancanza de un giogador. Me riferiso a Mariani, el giornalista ghe domanda de valutar i singoli, Steffè nomina i vari giogadori e caso “strano”, nonostante Fabrizio ga segna 6 punti(quindi el iera in campo) el vien “dimenticado”. Premesso che pol esser una svista de Steffè, però go notado altre volte che el tendi comunque a minimizzar l’operato de questo giogador. Son convinto che non esisti un caso Mariani, ma cerco de metterme nei panni de Fabrizio e son convinto che no ghe fazi ben. Nonostante el sia giovane , personalmente lo reputo el più completo dei lunghi de questa squadra e considerado el campionato dell’anno scorso, sinceramente no capiso l’attegiamento dell’allenador anche nel fatto de farlo giogar pochissimo. Attendendo fiducioso, un grazie anticipato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Credo sia palese che un zogador come Mariani, se zoga e se lo fa ben, xe un mulo in grado de spostar gli equilibri de sta squadra: un lungo che se sa mover molto ben bala in man e che xe dotado de un buon tiro dalla distanza non xe facile da trovar in giro. Oltretutto lo gavemo visto l'altro anno nel finale de campionato e nei play-off (oltretutto, qua sul forum, xe stado votado MVP della passata stagion) quindi savemo el valore che el ga. Ora...non credo affatto che ghe sia un caso-Mariani. Fabrizio ga avudo parecchi problemi nella prima metà de sto campionato, il che no ga fatto altro che diminuir il suo minutaggio medio. E savemo anche che in questa squadra l'unità tra allenador e zogadori xe sempre stada molto forte, quindi non vedo problemi. Spero in cuor mio che Steffè lo tegni sempre in considerazion per el zogador che el xe, anzi credo che adesso senza Ciampi el lungo biondo gavarà tanto spazio in più nelle rotazioni e tanti minuti in più sul parquet. Riguardo l'articolo del Piccolo...non savessi cossa dir. Se el xe stado dimenticado, non credo che sia stado fatto volendo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Mariani xè un grande e questo xè el momento giusto de far veder tuto quel che el val, per dimostrar ai altri che in sta B1 pol eser protagonista. Credo e spero vivamente che el gaverà deso un minutagio magior, ma credo anche che sto benedeto rinforzo ghe staghi... Magari per darghe fià allo steso Fabrizio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 mariani no ga bisogno de rifiatar, el ga tutte le energie ch'el vol e che ghe servi. Solo che Steffe' ga paura che'l entri, zoghi un tre partide come sa e pol far e tutti se domandi: "Ma perche' quel de allenador non lo ga fatto zogar prima??" Quella de Steffe' non xe una scelta tecnica, go paura che sia solo coda de paia. Spero ovviamente de sbagliarme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Mi faria giogar Mariani e usassi Godina come ricambio. Magari se podessi chieder a Iannilli o a Corvo qualche minuto da ala forte. Corvo a Gorizia se iera sacrificado, se ben me ricordo. Ovviamente saria meio gaver un rinforzo, ma non xè ditto che lo trovemo sul mercato e poi el ne servissi solo per un mese. Tocchemose tutti el naso, ma nel momento cruciale della stagion Ciampi dovessi esserse pienamente rimesso e a quel punto el rinforzo non servissi più. Xè anche una question de principio: se l'obiettivo della stagion fossi andar su a ogni costo el rinforzo bisognassi ciorlo, siccome se punta ai play off magari ghe la femo comunque. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 www.basketnet.it: 17.01.2006. 14:38 Il Direttore Sportivo Tosolini: nessun sostituto per Ciampi! Pronta smentita alle voci che davano la Pallacanestro Trieste 2004 sul mercato in cerca di un ala, per la precisione un numero 4, da sostituire all’infortunato Claudio Ciampi; il Direttore Sportivo Maurizio Tosolini interviene deciso sull’argomento: “escludo nella maniera più assoluta che l’infortunio di Ciampi ci porti ad operare sul mercato; finalmente Fabrizio Mariani avrà lo spazio che si aspettava e che merita, vista anche la presenza di quattro lunghi; non dimentichiamo poi che anche Godina è un numero 4, anche se sta tentando di riciclarsi da numero 3. Sicuramente l’infortunio di Claudio non ci voleva, soprattutto di tale portata, ma confido nel morale e nella compattezza del gruppo, basi per cui mi lasciano fiducioso per il futuro”. Sibillino messaggio subliminale riferito sempre al mercato: “se proprio dovessimo andare sul mercato, opteremmo per un giocatore non di quel ruolo sicuramente”. Non è difficile interpretare che la società propenderebbe per una guardia, magari tiratrice, in caso di necessità. Raffaele Baldini Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Concordo in pien, per far el salto de qualità ne servissi una guardia tiratrice, ma che la gabi anche un certo atletismo e che la sappi difender ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Mi faria giogar Mariani e usassi Godina come ricambio. Magari se podessi chieder a Iannilli o a Corvo qualche minuto da ala forte Quoto, quoto e straquoto. Ottima chance sia per Mariani che per Godina. Andate che siete forti.... evvvaiii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Spero che non esisti un caso Mariani. Cioè, secondo mi, non devi esister un caso Mariani, non gavessi sai senso. Fabrizio xe bravo! Lo ga dimostrado più e più volte. El devi solo cresser e garantir quella continuità che garantissi Ciampi. Ma come el fa a cresser se gioga pochissimo? Questa xe la domanda de porse! El suo minutaggio dovessi esser molto superiore a quel attuale. A Gorizia, quando i altri xe stadi buttadi fora per falli, ga tenudo lui sù la baracca e non rivo a capir perchè non ga la fiducia che el meritassi. Adesso xe el momento bon per farlo esploder visto che, come go za scritto, el ga tutte le carte in regola per farlo Speremo de esser ascoltadi ah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 La società ga fatto una scelta giusta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 L'unica roba sicura xe che no semo fortunadi. Comunque mi no ciolessi nissun rinforzo. Mejo risparmiar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted January 17, 2006 Author Report Share Posted January 17, 2006 Vabbè muli,ognun ga le sue idee e la società farà le scelte più opportune.Adesso semo in un periodo particolare della stagion.e i due punti comincierà a valer doppio,perciò vedemo de starghe vicin alla squadra e incorraggiarla come la ga bisogno.Lo go dito tante volte adesso el pubblico ga de far la sua parte,no solo i 15 della tribunetta.Oltre la squadra anche la trbunetta necessita de rinforzi .Veni a darne una man,e dopo insieme ghe la demo a quei che gioga.AVANTI TRIESTE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Me par sensado... un giogador a geton per un mese, per una squadra che no ga ambizioni de salita immediata, credo sia un lusso eccessivo, el sostituto lo gavemo za in casa e xe una bona ocasione per darghe qualche minuto in più al giovane, in fondo no stemo lotando per la promozion, tuta l'esperienza che'l fa sto anno xe importante pel futuro, e permeteria anche una valutazion più credibile su quele che xe le sue posibilità Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Ma nooooooooooooooooooo! Adesso sarà sai ma sai dura Concordo cmq con tuxav. Questo xe el momento bon per far esploder Mariani (che ga tutte le carte in regola per farlo). Che sfiga però Far esploder Mariani e dare fiducia a Godina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 Per mi se pol andar avanti così......cmq per questo anno no gavesi ambizioni de far el salto de categoria........in questo modo anche chi no gioga tanto pol creser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 da www.basketnet.it: 19.01.2006. 00:42 Tanta carne al fuoco in casa Pallacanestro Trieste 2004, la sconfitta a Osimo e l’eredità infausta di un Ciampi con la mano fratturata, il futuro che vedrà gli uomini di coach Steffè giocare una doppia sfida interna contro Matera e Treviglio, l’amichevole odierna contro Gorizia per ritrovare nuovi equilibri dalle vecchie caratteristiche, per capirci riprendere il filo conduttore che ha portato Trieste a vincere 5 partite di fila. Chiaramente ciò che tiene più banco nelle fredde giornate giuliane è l’ amletico interrogativo sulla scelta di trovare un sostituto per Ciampi oppure no; il DS Tosolini, come rappresentante della società, smentisce qualsiasi operazione in tal senso, la piazza si divide, propendendo però la scelta fatta. Diciamo che, senza entrare nel merito di questa scelta, gli scenari plausibili e sottoscrivibili sono due: andare sul mercato nel caso si presentasse un occasione d’oro per programmare con lungimiranza; allora diventa utile tale operazione per lavorare su un componente da inserire nel roster 2006/07 (non per forza nel ruolo di Ciampi, anche se il libero Infante e Pilat farebbero gola) e ottimizzare il suo arrivo in assenza di Claudio. In quest’ottica si accelererebbe il processo di cementificazione con il gruppo o parte di esso. La seconda ipotesi, e sembrerebbe quella intrapresa dalla società, fa leva sulla grande sinergia insita nel gruppo costruito; da questo presupposto, come già capitato, tutti potrebbero responsabilizzarsi e dare quel quid in più per sopperire all’assenza di un compagno. Il futuro sarà giudice di tale scelta…. La Pallacanestro Trieste 2004 in amichevole contro Gorizia Sul fronte del basket giocato e dei lavori in corso, non propriamente spumeggiante l’amichevole di questo pomeriggio dell’Acegas Trieste, e usiamo l’eufemismo più spinto. La squadra, dopo due quarti giocati decentemente, mettendo in luce un ottima condizione del duo Barbieri-Iannilli, l’estro di capitan Corvo anche nel liberare i compagni, sprofonda nel più fastidioso dei difetti: la pigrizia da amichevole; l’emblema potrebbe essere rappresentato nel “quartus horribilis”, l’ultimo, una fiera dell’errore: il 27-43 di parziale potrebbe bastare, difesa molle e lenta, attacco con palle perse e poca convinzione; non bastasse, a scatenare l’ira di coach Steffè, anche l’ultimo cordiale confezionato per Gorizia, la bomba da metà campo per la vittoria di un punto. Matera e Treviglio sono vicine, urge un cambio di rotta…..e veloce! Pallacanestro Trieste 2004 – Nuova Pallacanestro Gorizia 85-86 Pallacanestro Trieste 2004: Muzio 4, Moruzzi 11, Laezza 12, Corvo 9, Barbieri 22, Iannilli 13, Mariani 9, Godina 3, Lorenzi 2,Oeser. Nuova Pallacanestro Gorizia: Buratti 11, Confente3, Graziani 2, Vecchiet 25, Meleo 5, Vendramin 10, Grobberio 11, Tisato 8, Pettarin 11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts