tuxav Posted April 25, 2006 Report Posted April 25, 2006 alora... go fato sta foto ma vignindo a casa son resta sai deluso xche' mi la vedo sai impastada, poco a fogo e no capiso dove go capela'. I dati xe F22, 0.5sec, cavaleto, filtro polar Mi ipotizo che o el filtro pola porta via un casin de nitideza, o el cavaleto tocia nel torente gaveva microvibrazioni, o no so.. diseme voi !!! Quote
polpetta Posted April 25, 2006 Report Posted April 25, 2006 eh.. in effetti quel delle microvibrazioni pol esser un valido motivo sa.. bella foto comunque per quanto riguarda el pola...non savessi dirte.. lo go usa troppo poche volte per saverghene qualcosa de piu Quote
trert Posted April 25, 2006 Report Posted April 25, 2006 intanto... OTIMA foto.. me piasi molto e sia per i colori che per l'inquadratura! beh, mezzo secondo nel torrente forsi ga aiutado un poco, ma no credo sia quela l'unica causa.. mi penso sia el polarizator.. ad ISO100 come in sta foto, la nitidezza dovessi esser più elevata.. ma me fa strano che el pola el costi tanto e el ga cussi una perdita de qualità! prova magari a far esperimenti con e senza.. son curioso Quote
cocal Posted April 25, 2006 Report Posted April 25, 2006 me vigniva de dirte che forsi no la iera a fogo giusto... ma co un f22 la vedo dura... no so, forsi el filtro... no xe che magari gaveva le crodighe de sora? anche perchè nonostante el tempo lento, no me par un tele stratosferico de moverla... Buh, co te capissi cosa iera fanne saver... son curioso... Quote
tuxav Posted April 25, 2006 Author Report Posted April 25, 2006 grasie mule/i beh el filtro iera neto.... la machina iera stagna sul cavaleto ma forsi el cavaleto podesi eser che pozava su teren un poco limacioso.... cmq provero a far altre foto con e senza polar xche vojo capir! la foto xe fata con un 17-85 a 24mm quindi no iera un tele.... vabeh zerchero de imparar x la prox volta agiungo anche che la prox volta metero a fogo dove VOJO MI e no dove vol el sensor .. me iero fida de far meter a fogo a lui x evitar danni inveze forsi iera mejo se selezionavo el punto... cmq con un f22 no dovesi eser cusi tragico... buh Quote
trert Posted April 26, 2006 Report Posted April 26, 2006 svelado l'arcano! chiedendo ad un mio amico che ga zata me ga dito che gli obietivi a f22 ga una difrazion enorme e quindi.. perdi in qualità e nitidezza.. meio non andar oltre f11! ah si, forsi podeva anche far el suo el pola! Quote
tuxav Posted April 26, 2006 Author Report Posted April 26, 2006 Grandeeee!!!! grasie Trert! adeso se spiega tuto, in efeti forsi el pola podeva anche no eser pulitisimo visto che iera pien de schifeze che svolava in torno Quote
Recommended Posts