SandroWeb Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 Immancabile el sondaggion sul basket premetto che li ho visti una volta sola e in formazione rimaneggiata, però non dovremmo essere così malaccio...anche se non penso che andremo direttamente su quest'anno Quote
puromalto Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 Mi spero tanto che almeno se rivi a divertirse anche se el livello tecnico credo sarà un po aprossimativo. P.S. qualchedun sa qualcosa su biglietti, abbonamenti costi ecc ecc?? Spero, vista la B2, in prezzi popolari!! Quote
SandroWeb Posted September 2, 2004 Author Report Posted September 2, 2004 Dunque, a riguardo dei prezzi...el nuovo presidente Dipiazza voleva far ingresso gratuito per tutti, ma le disposizioni della Lega Pallacanestro me par che vieti una roba del genere...cmq penso che savaremo novità quanto prima, visto che el campionato comincia a giorni Sicuramente sarà prezzi popolarissimi, altrimenti no vegnerà nisun a veder! Quote
tuxav Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 mi veramente no so.. no conoso nisun de quei che sto ano zoghera' trane quel poco che se legi in giro ma a parte questo el problema xe che xe tropo poco tempo che i se alena insieme... go paura a veder partide con passaggi fati ai aversari credo che dopo gennaio le robe migliorera sperando che pero' no vadi tropo mal e che i se buti zo de moral se no saria la fine ciau ciau! AV Quote
Recommended Posts