Cazzaballe Posted June 2, 2006 Report Posted June 2, 2006 Zerco una chitarra elettrica de quelle culose, son disposto a pagarla fin 50 euri circa, dopo dipendi dalle condizioni della chitarra. Se me la vende con amplificator posso rivar a 90-100 euri. Chiunque volesi sbarazzarse de una roba de sto genere posti una risposta..
Malto Posted June 3, 2006 Report Posted June 3, 2006 Mi go una Fender Squier fatta in Giappone, la ga una quindicina d'anni ma la xe in ottime condizioni, go rifatto tuti i collegamenti. Se te vol, 50 euro va benissimo. Se te son interessado dime che cusì te meto in contatto con mio papà che te la pol far veder (o se te vol te speti fin al 19 luglio che torno a Trieste). Amplificatori pici purtropo no go, stago vendendo uno ENORME ma non credo che te interessi.
Cazzaballe Posted June 3, 2006 Author Report Posted June 3, 2006 Mi go una Fender Squier fatta in Giappone, la ga una quindicina d'anni ma la xe in ottime condizioni, go rifatto tuti i collegamenti. Se te vol, 50 euro va benissimo. Se te son interessado dime che cusì te meto in contatto con mio papà che te la pol far veder (o se te vol te speti fin al 19 luglio che torno a Trieste). Amplificatori pici purtropo no go, stago vendendo uno ENORME ma non credo che te interessi. Cio saria ottimo.. Dame el modo per contattar el tuo babbo che volesi proprio vederla.. Se la xe davvero in bone condizioni come che te disi podesi anche ciortela. Trert, a quanto te me faria l'ampli?? Me basta anche un de 10-15 watt.. magari ga anche l'attacco 12 V?? Cusi scampo in rottamaio cior una batteria de auto.. se no la ga no xe importante.. Grazie a tutti e do.
Cazzaballe Posted June 6, 2006 Author Report Posted June 6, 2006 La chitarra la go trovada, deso cerco solo un ampli picio.. Grazie a Malto..
Cazzaballe Posted July 6, 2006 Author Report Posted July 6, 2006 Trovado anche l'amplificator, no me servi più niente.. Grazie a tutti!
Recommended Posts