Jump to content

Recommended Posts

Posted

QUA, proprio QUA xe un articolo della BBC (qualchedun pensa che la BBC me paghi per segnalar sempre e che ogni tot clic ciapo pila ma no xe vero :D) che xe molto interessante :D

Xe in inglese, non me metto tradurlo, perche' merita leggerlo come che el sta :D

Xe curioso, molto curioso :D Anche divertente :D Ma molto interessante.

Riguarda una scoperta de come che xe fatto l'apparato riproduttivo femminile :D

Merita legger :D

Posted

Gia mi aspettavo una articolo su una mula che gaveva due patate :)

Ora che non possono più ricercar le staminali sti scienziati si sbizzarisscono con ricerche di dubbia utilità :)

Mi domando se nella foto è così sorridente perchè orgogliosa della scoperta o per gli assidui studi e prove che ha dovuto eseguiree per arrivare a questa epocale scoperta :)

Posted

Beh, ma in pratica cosa la ga scoperto? Che la "little hill" no xe tanto little come sembra e ga una struttura articolada all'interno? No so, ste robe me pareva de dominio pubblico :D

Posted

a dir el vero anche mi me pareva de dominio publico

go comussudo bambini "intersesso" con genitali ambigui,e in effetti questo vol dir che le grandi labbra xe gonfie e par due scrotini e el clitoride per un piccolo pene, e quallche volta te fa l'analisi degli ormoni e te scopri che ....... quel che pareve un maschio in realtà poi iera una femina sai svilupa e quel che pareva femina iera un maschio poco svilupado

in efeti con le colleghe gavemo stabilì che esisti de sicuro una connession tra le dimensioni del pene del fio e le capacità intellettive del padre e questo prova che, xe vero, esisti le teste de ...........

scusate le scurrilità, ma go cavà i tocchi meio :mescondo:

Posted
Mi domando se nella foto è così sorridente perchè orgogliosa della scoperta o per gli assidui studi e prove che ha dovuto eseguiree per arrivare a questa epocale scoperta :)

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider: