Starlite Posted June 12, 2006 Report Posted June 12, 2006 QUA, proprio QUA xe un articolo della BBC (qualchedun pensa che la BBC me paghi per segnalar sempre e che ogni tot clic ciapo pila ma no xe vero ) che xe molto interessante Xe in inglese, non me metto tradurlo, perche' merita leggerlo come che el sta Xe curioso, molto curioso Anche divertente Ma molto interessante. Riguarda una scoperta de come che xe fatto l'apparato riproduttivo femminile Merita legger Quote
cucciolina Posted June 12, 2006 Report Posted June 12, 2006 Porcaccia Chi gavessi mai pensado? No go capido tutto l'articolo ma la roba essenziale e xe quel che conta Ah sì....grazie google Quote
Ghost Posted June 12, 2006 Report Posted June 12, 2006 Gia mi aspettavo una articolo su una mula che gaveva due patate Ora che non possono più ricercar le staminali sti scienziati si sbizzarisscono con ricerche di dubbia utilità Mi domando se nella foto è così sorridente perchè orgogliosa della scoperta o per gli assidui studi e prove che ha dovuto eseguiree per arrivare a questa epocale scoperta Quote
Stefano79 Posted June 13, 2006 Report Posted June 13, 2006 Beh, ma in pratica cosa la ga scoperto? Che la "little hill" no xe tanto little come sembra e ga una struttura articolada all'interno? No so, ste robe me pareva de dominio pubblico Quote
ziaroberta Posted June 14, 2006 Report Posted June 14, 2006 a dir el vero anche mi me pareva de dominio publico go comussudo bambini "intersesso" con genitali ambigui,e in effetti questo vol dir che le grandi labbra xe gonfie e par due scrotini e el clitoride per un piccolo pene, e quallche volta te fa l'analisi degli ormoni e te scopri che ....... quel che pareve un maschio in realtà poi iera una femina sai svilupa e quel che pareva femina iera un maschio poco svilupado in efeti con le colleghe gavemo stabilì che esisti de sicuro una connession tra le dimensioni del pene del fio e le capacità intellettive del padre e questo prova che, xe vero, esisti le teste de ........... scusate le scurrilità, ma go cavà i tocchi meio Quote
rix Posted June 14, 2006 Report Posted June 14, 2006 Mi domando se nella foto è così sorridente perchè orgogliosa della scoperta o per gli assidui studi e prove che ha dovuto eseguiree per arrivare a questa epocale scoperta Quote
Recommended Posts