SandroWeb Posted July 5, 2006 Report Posted July 5, 2006 El comune ga confermado che domenica sera i metti el maxi-schermo in Piazza Unità (fonte Tele4) Quote
SandroWeb Posted July 6, 2006 Author Report Posted July 6, 2006 Inoltre dovessi venir chiusa al traffico la zona limitrofa a Piazza Unità Quote
mula alabardata Posted July 6, 2006 Report Posted July 6, 2006 WOW!!! siiiiii :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: notiziona!! Quote
trert Posted July 6, 2006 Report Posted July 6, 2006 bene!! festazza mi e av gavemo za dito che brusemo auti e cassonetti per far festa, sia che vinzemo sia che perdemo.. iniziemo prima del termine dela partida.. giusto per esser come i altri! Quote
mula alabardata Posted July 6, 2006 Report Posted July 6, 2006 speremo che sia davvero maxi... con tutta quella gente che andarà... Quote
Giada Posted July 6, 2006 Report Posted July 6, 2006 perepepepepepepepepepeppeeppeeeeeee casiiinnn!!!! (e speremo ben!) Quote
Alabardato siciliano Posted July 7, 2006 Report Posted July 7, 2006 El comune ga confermado che domenica sera i metti el maxi-schermo in Piazza Unità (fonte Tele4) Spiacente, io ho già un appuntamento con amici... Quote
cucciola Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 mi son ancora indecisa:me piasessi vederla a casa perchè così la vedo per ben senza teste davanti e dopo me calo zò in città in motorin ma però visto che segnemo saria bel esploder de felicità inmezzo a tantissime persone. Xè sicuramente più emozionante.Voi cosa disè meio casa o in piazza? Quote
mula alabardata Posted July 9, 2006 Report Posted July 9, 2006 mi son ancora indecisa:me piasessi vederla a casa perchè così la vedo per ben senza teste davanti e dopo me calo zò in città in motorin ma però visto che segnemo saria bel esploder de felicità inmezzo a tantissime persone.Xè sicuramente più emozionante.Voi cosa disè meio casa o in piazza? no so cosa dirte... mi go el tuo stesso dilemma!! la partida voio vedermela, e BEN!! però esultar in tanti (o soffrir in tanti) xe meio... però forsi la piova ne aiuta.... però spero che la piova no rompi le scatole x eventuali in piazza!! Quote
giuli Posted July 9, 2006 Report Posted July 9, 2006 Sperando che anche la nostra piazza si riempia come le altre d'Italia non resta che dire un ultimo FORZA AZZURRI!!!! Quote
AFABIO Posted July 9, 2006 Report Posted July 9, 2006 Mi riprendo il "nostro"... FORZA ITALIA !! (...senza alcun becero nazionalismo, ma con tanto orgoglio). Fabio (Stony Brook,N.Y.) Quote
cucciola Posted July 9, 2006 Report Posted July 9, 2006 che casin che iera zo in città troppo figoooooo ma el maxischermo non iera poi tanto maxi :bon che la go vista a casa e poi zo a far festa Quote
trert Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 eh si! iera casoto.. maxischermo grande diria.. Quote
molly Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 si el maxi schermo non iera sai grande ma per lo scopo ga servi lo stesso eheh Quote
SandroWeb Posted July 10, 2006 Author Report Posted July 10, 2006 eh si! iera casoto.. maxischermo grande diria.. Scusa ma...ti te ga vardado la partida? Quote
Giada Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 alla fine go varda la partida al Dadaumpa alle Torri (figo, ogni tavolo con la sua tv!!!!) e dopo me go cala in piazza... e mio moroso ga perso el cell novo però chissenefrega cellulari sarà che noi no saremo CAMPIONI DEL MOOOONDOOOOOOOOOOOOOO Quote
trert Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 eh si! iera casoto.. maxischermo grande diria.. Scusa ma...ti te ga vardado la partida? mi iero solo a brusar auti e cassonetti.. giusto per sentirme come tutti i altri Quote
SandroWeb Posted July 10, 2006 Author Report Posted July 10, 2006 mi iero solo a brusar auti e cassonetti..giusto per sentirme come tutti i altri Ti sì che te ga el senso civile che te scorri nelle vene :s'ciopado: Quote
saretta Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 si el maxi schermo non iera sai grande ma per lo scopo ga servi lo stesso eheh in effetti non iera sai maxi... e bon.. pazienza in groppa a mio moroso le parti saliente le go viste lo stesso! Quote
tinuviel Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 mi la go vista in casa con amici, su sky (a parte i rigori, no saria stado bel sentir prima i urli che veder i gol!). E, dopo tutte le interviste de rito, zo in piazza! Quote
Delio Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 si el maxi schermo non iera sai grande ma per lo scopo ga servi lo stesso eheh in effetti non iera sai maxi... e bon.. pazienza in groppa a mio moroso le parti saliente le go viste lo stesso! E si che el iera el più grande che iera in region... Quote
Recommended Posts