saretta Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 Visto che in altra discussion, andando in OT xè venu fora che molti de noi sta ancora a casa, per svariati motivi, volevo i vostri pareri, su quando secondo voi xè el momento, l'età, giusta, per andar a farse una propria vita. Mi go 27 anni e son ancora casa, non son indipendente, anche perchè studio ancora e lavporo poco, e ciò non me permetti de esser autonoma. Non rivassi nianche a pagarme un affitto con i soldi che go o che ciapo dai lavoretti. Quote
tinuviel Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 mi no studio più, go 28 anni e me toca star a casa, perchè go sempre avudo lavori a termine come interinale, senza un minimo de sicurezza...anche se nei ultimi 2 anni go lavorado quasi sempre, stando a casa poco tempo, se gavessi affittado un appartamento (che, se no xè una necisdsità, lo vedo come buttar via soldi...), adesso che son senza lavor, me saria trovada in grosse difficoltà... se gavessi un lavor fisso, saria za fora de casa, più per una question de orgoglio che per el fato che no stago ben (per fortuna, con i miei vado d'accordo). No credo che esisti un'età giusta, xè la situazion che devi esser giusta. No capiso quei miei amici trentenni, che gaun posto fisso da 10 anni e che vivi ancora con i genitori...quel me par me strano! Quote
mula alabardata Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 No credo che esisti un'età giusta, xè la situazion che devi esser giusta. te me ga frega le parole de bocca!! Quote
cucciolina Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 No credo che esisti un'età giusta, xè la situazion che devi esser giusta. Quoto No xe un'età giusta. Te va fora de casa quando te ga la possibilità e se te lo vol. In America i muli lassa le case molto presto per andar al college. I se sposa a 20 anni, i se divorzia a 21 Parlando con dei miei amici americani xe venudo più volte fora sto argomento. A lori ghe sembrava strano che a 25 anni te stassi ancora in casa coi tuoi. Certo xe che stando solo te cressi. Te ga più responsabilità che sotto el tetto de mamma e papà e forsi saria giusto andar via per un fatto de vita. Boh, ma alla fine se ai tuoi ghe sta ben e se ti te sta ben vivi con lori anche tutta la vita. Perchè no? Quote
babatriestina Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 mi son restada coi mii fin che no i xe morti. Go fato ben? go fato mal? lavoro gavevo, ma no me vanzava bori e saria stado assurdo pagar do afitti , che po in casa stavo ben de dio e la casa iera grande, e col tempo gavevo cominciado a esser de aiuto in casa. Iero e son ancora single... e credo che go fato ben perchè li go assistidi fin in ultimo. Colpa loro, che i me ga tratado sempre ben e no i me ga fato vegnir voia de scampar. Oviamente, se gavessi messo su famiglia saria stado diferente, ma credo che saria andada via de casa apunto solo in caso de matrimonio. O magari de trasferimento per lavor, ma no iera el caso. Quote
M4st3r Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 eh, si, per giove, se la società ne desi + sicurezze noi giovani andasimo via de casa prima. Quote
iaga Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 Anche per mi non esisti un'età giusta, ma una situazion giusta. Go 23 anni, volesi la mia indipendenza, ma studio ancora. E anche se lavorassi, difficilmente se ga un lavor a tempo indeterminato o un contratto a tempo determinato con la sicurezza che vegni rinnovado. Nel momento in cui riverò a gaver un pochi de soldi per accender un mutuo per la casa.. beh.. non speterò che passi anni prima de levar l'ancora Quote
arska Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 xe sempre quel el problema, i soldi. per mi, come go za dito in un altro topic, se un ga le disponibilità a una certa età dovessi andar per le sue. Credo che la vita sia de un individuo, e andar per le proprie pol iutar a viverla mejo dopo: la società, le condizioni, ecc cambia, anca in poco tempo (nei anni 90 da quel che so jera za sai più facile): xe da dir che tanti preferissi gaver l'autin novo piutosto che far un sforzo e andar via de casa.. Quote
Stefano79 Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 Concordo con chi disi che no ghe xe un'età giusta. Go un lavoro a termine, le case costa una follia e andar in affitto no ga senso. Zerco de risparmiar per ciorme una casa in maniera da accender un mutuo più piccolo possibile (me vien mal a pensar a 25 anni de rate ), ma co rivo metter via 10 i prezi intanto xe salidi de 20 No so cosa farò...meditavo anche de andar all'estero. Quote
rix Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 L'età giusta xe una: quela dell'indipendenza economica...nonappena la riva, se pol 'ndar vievr soli..cmq un'età massima dovrbebbero esser i 28 anni..per come sn fatto mi.. Quote
saretta Posted July 8, 2006 Author Report Posted July 8, 2006 Concordo con chi disi che no ghe xe un'età giusta. Go un lavoro a termine, le case costa una follia e andar in affitto no ga senso. Zerco de risparmiar per ciorme una casa in maniera da accender un mutuo più piccolo possibile (me vien mal a pensar a 25 anni de rate ), ma co rivo metter via 10 i prezi intanto xe salidi de 20 No so cosa farò...meditavo anche de andar all'estero. non ocori andar sai lontan x trovar abitazioni a prezzi più bassi! per dir .. vicin Monfalcon, una casetta, e parlo de casetta con tanto de giardin, costa sui 130 mila euro, cosa che qua a Trieste, xè impossibile! Quote
giuli Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 Concordo con chi disi che no ghe xe un'età giusta. Go un lavoro a termine, le case costa una follia e andar in affitto no ga senso. Zerco de risparmiar per ciorme una casa in maniera da accender un mutuo più piccolo possibile (me vien mal a pensar a 25 anni de rate ), ma co rivo metter via 10 i prezi intanto xe salidi de 20 No so cosa farò...meditavo anche de andar all'estero. non ocori andar sai lontan x trovar abitazioni a prezzi più bassi! per dir .. vicin Monfalcon, una casetta, e parlo de casetta con tanto de giardin, costa sui 130 mila euro, cosa che qua a Trieste, xè impossibile! si,è verissimo! Anch'io son rimasto sorpreso quando ho visto villette in vendita a un prezzo così! Quote
Stefano79 Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 Si, so che costa meno. Ma deso sta aumentando anche là...La casetta xe el mio sogno, ma penso che sia più de 130keuro...a meno che no vado a star in un paesotto sperdù Quote
tommy781 Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 porto il mio esempio: lavoro sicuro e paga buona, 28 anni, perchè ancora a casa? - abitiamo in casa dell'ater, paghiamo in base al reddito, mia paga e pensione di mio padre da fame, affitto alto ed io sgancio 450 euro al mese ai miei - visto quanto sopra difficoltà a mettere qualcosa da parte - dover vivere e mantenere il mezzo - per comperare e non morire da fame o hai due paghe e vai tranquillo o i tuoi hanno soldi da parte e ti aiutano: non è il mio caso - in affitto? ci sto meditando anche se sembra assurdo pagare un affitto invece di un mutuo...però se qualcuno non ti aiuta è difficile comperare casa, gli affitti invece, per un appartamento da single-coppia li trovi a prezzi bassi non c'è un'età, o si ha la fortuna d'avere una famiglia con soldi che ti aiuta o si lavora in due, in assenza di queste condizioni andarsene da casa è molto ma molto difficile. dei miei amici gli unici che sono andati via avevano queste condizione di partenza: -appartamento ereditato dai nonni -appartamento non pagato e piccolo mutuo per rimetterlo a posto nessuno di quelli che conosco se ne è andato via con le proprie forze, tutti o ereditando o con cospicui aiuti dei genitori (liquidazioni) Quote
Ghost Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 Tutto è già stato detto mi pare. Dipende dalla situazione. Salvo problemi di grave incomprensione tra genitori e figli le motivazioni sono economiche.Bisogna farsi i conti in tasca e decidere cosa conviene. Una volta si buttavano fuori di casa i figli eprchè non si avevano soldi. Ora per lo stesso motivo ce se li tiene a casa. Prima i figli non possono manteneri da soli con lo stipendio. Poi sono i genitori a non esser più indipendenti per salute o pensione. Pagar due case quando si riesce a stare in una sola è delleterio a meno che alla famiglia non avanzino tanti soldi. Le famiglie allargate con gente che si sposa e fa figli giovani rendendo obbligatorio per questioni logistiche il traferimento sono piuttosto rare oggi. Quote
cucciola Posted July 8, 2006 Report Posted July 8, 2006 Mi go 25 anni al 30 luglio...go finido la scola a fine giugno 2000 ,a novembre go iniziado lavorar in un laboratorio come tecnico chimico (dove lavoro a tempo indeterminato da 6 anni) e a febbraio 2001 me dopo una bella litigada con i miei per via de orari impossibili tipo:tornar casa de sera alle 22.30 massimo il weekend e il resto della settimana non se esci,mai in vacanza con gli amici, cercar de gestir i miei soldi che guadagnavo su lavor (anche se davo soldi a casa)go deciso de andarmene e non son più tornada anche se dopo 2 mesetti go chiarido con i miei e andemo da amor e daccordo. Son in affito e per fortuna non pago tanto e la casa xè carina e prossimo mese mi e mio moroso andemo viver in casa nova comprada!! Mi vivevo una situazion pesante...il giorno del mio compleanno i me ga permesso de star fora fin mezzanotte...voi a che ora se tornai?posso immaginarlo...tutto questo per dirve che se e gavè la vostra libertà e ste ben a casa con mamma e papà , andè via el più in là possibile perchè quando se vivi da soli se vien catapultai in una realtà che xè mooolto diversa e sopratutto gaver un lavoro che te permetti de aver una sicurezza economica Quote
assist Posted July 9, 2006 Report Posted July 9, 2006 Non esisti veramente un'età per uscir de casa.........basta solo che quando se lo fa, se ponderi seriamente la scelta. Mi per esempio, se no son sicuro che se lavora in 2 persone in maniera continuativa, non se ne parla. Quote
molly Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 gave za dito tutto voi non xe un'età giusta... dipendi sai se uno riva trovar un lavor decente che ghe permetti de mantener se stesso ... oppur se ga un partner con cui divider le spese ecc ecc... e soprattutto dipendi co un se senti ormai de troppo in famiglia... personalmente se gavesi avu soldi saria anda via a 23 anni... pecca che alla fin fine me ga tocca ndar star con mio moroso visto che non gavevo e no go bastanza soldi per ndar star sola.. ma stago zercando de rimediar... voio una casa miaaaaaaaa Quote
trert Posted July 10, 2006 Report Posted July 10, 2006 boh. mi sinceramente anche se lavoro, stago ben a casa, e finché no i me manda via, difficilmente andarò via mi! posso far quel che voio, fazo feste, torno casa quando che voio o no torno, e torno a casa x dormir+colazion (a volte anche a cena..) stando soli ghe saria solo spese e visto che economicamente ai miei no ghe peso.. vado vanti star la! Quote
basketteam Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 tiro fora della polvere sta vecia discussion ma me sento ciamà in causa... vivo con i miei, stago ben e de sicuro a lori no ghe rompo più de tanto... el fatto xe che da quando go cominciado a lavorar seriamente (4 anni) go comincià a far musina per cior casa... ovviamente i liquidi non basta e dovessi cmq far un mutuo abbastanza oneroso ma fortunatamente go una discreta paga e un lavor sicuro e posso anche permettermelo el fatto xe che trovar casa xe proprio difficile, o almeno trovarla come che digo mi (za son difficile de mio e poi se digo compro casa devo esser sicuro de quel che compro perchè no xe noccioline ma stemo parlando de soldini e anche tanti) così guardo, valuto, rifletto ma de vere occasioni ghe ne go viste davvero poche voio andar via al più presto e no perchè no stago ben, anzi, ma proprio perchè xe giusto così... no me par corretto viver a scrocco dai miei solo perchè "xe più comodo", voio prenderme le mie responsabilità e svolar fora del nido... poi dopo, per come che son fatto so che la mia casa diventassi un ostello e passassi tanta de quela gente che i vicini me cercassi de eliminar fisicamente dopo 2 settimane... ma questi xe problemi che risolveremo... intanto daghe de mercatino e leggi tutti i annunci!!! Quote
Nona Picia Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 OT: chi me sa dir dove che xe sagre a TS ogi? Grazie ciao ciao Quote
Cazzaballe Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 Mi voio finir presto l'università per andar via de casa.. Se fosso anda lavorar forsi vivevo za da solo, alla fine se va viver soli co se trova un lavoro fisso.. Quote
Matt Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 Esisti troppe "variabili" Studio-lavor-famiglia. Per mi in base alle scelte che un fa, vien fora l'età per andar via de casa. Se voio studiar, resterò a casa qualche annetto in più, quei necessari per finir de studiar e almeno un paio per cominciar a lavorar e metter via qualcossa.Quindi diria fin 28 anni. Se comincio a lavorar subito(19-20 anni) convien metter da parte piu che posso per esser indipendente bastanza presto, ma qui poi bisogna veder cossa un vol far, se el mio obiettivo xe vagar per festini e far casin ogni sera allora un "pol" star a casa fin 40 anni, xe un vol metter su famiglia l'età torna come per i studiosi. La terza opzion, dipendi da cossa decido nelle prime due! personalmente mi andarò via de casa pochi giorni dopo gaver compiudo 21 anni Quote
basketteam Posted August 16, 2006 Report Posted August 16, 2006 beato ti... no perchè te va a viver solo che xe una scelta personale quindi più o meno condivisibile ma perchè se vedi che no te ga problemi de dove andar a star e con la crisi de alloggi che xe in giro xe gran manna!!!! Quote
Recommended Posts