Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dopo un po' torno a far un sondaggio :D

Alla luce de alcune mie situazioni personali, me xe venudo de far sta domanda. Con chi rivè meo a parlar tra i omini e le donne?

Mi adesso me sento de meter tutti e 2........anche se devo confesar che fin qualche tempo fa con mule no ciacolavo praticamente niente ( che poi voio ricordar che come scola poi, el volta no aiuta sai :pianto: ) un po per colpa mia, un po no :p .Ma nei ultimi tempi stago rivando a meterme in pareggio, anche grazie alle gentili e simatiche ragazzuole che se trova qua in sds :lol:

:bye:

Posted

Me piasi che te ga messo tra le opzioni "altro".... :D :D :D

Come te go za dito in privato, mi parlo più volentieri coi omini. Me trovo meio :)

El mio miglior amico xe un mulo e sulla rubrica del telefono go più numeri de muli :baba:

No so perchè ma xe cusì :unsure: Che sia un omo mancado? :lol:

Posted

Mi metto sempre altro......cusì se qualchedun ga una risposta al di fuori degli schemi, ga sempre posibilità de meterla :lol:

[Ma la verità xe che la metto cusì son parado se me dimentico qualche opzion :p:merodolodalrider: ]

Posted

NOn go preferenz a dir el vero, parlo sia con maschi che con femmine... Per dir molto spesso me confido con una persona, e xè maschio, con lui parlo de tutto senza problemi! ( anche se ultimamente non se vedemo sai)

Cmq posso dir che go molti più amici maschi che femmine alla fine...

Posted

Dipende dal discorso.

Per parlar di alcune cose mi trovo meglio con ragazze, per parlar di altre mi trovo meglio con ragazzi.

Con i ragazzi è più facile trovare complicità o comunanza di idee, gusti ed interessi.

Con le ragazze invece mi trovo molto meglio a parlare di cose un po più profonde e personali. Tendenzialmente sono molto più sensibili dei maschi. Ma soprattutto pensano in modo diverso, il che può essere utile talvolta.

Quando cerco consiglio o voglio fare confronto o discussione su un argomento non vado da chi ha le mie stesse idee ma cerco un punto di vista differente.

Posted

Come te go za dito in privato, mi parlo più volentieri coi omini. Me trovo meio :)

El mio miglior amico xe un mulo e sulla rubrica del telefono go più numeri de muli  :baba:

No so perchè ma xe cusì  :unsure: Che sia un omo mancado?  :lol:

fusimo in due alora..cara cucc..

go sempre avu un brutto rapporto con le mule...non so se per invidia o per cattivera o per mio carattere a volte un po debole... go avu poche amicizie femminili e alcune de lore le me ga fatto star anche mal.

Posted

effettivamente go più amici masci che femmine...

anche se ultimamente go conosu delle mule con le quali go subito simpatiza ...

xe che la maggior parte delle mule che conoso "se la tira" e ghe par sai de esser chissà chi e te varda dall'alto verso el basso ...

inveze i muli xe più alla bona...

parlo ovviamente per quei che conoso mi :D

Posted

beh, mi son portado più star vicin delle mule..

ciacolo e socializzo de più..

però poi certi discorsi no li posso far con tutte le mule e li fazo solo con i muli.

però son tandul e go votado no so xke "Femmine"

Posted

mi go votado tutti e due...

certi discorsi xè meio coi muli, altri con le mule, dipendi...E poi, dipendi dalla confidenza che te ga con le persone, go amici maschi e femmine allo stesso modo, certe volte aiuta confidarse con persone dell'altro sesso per aver un diverso punto de vista!

Posted

Mi go messo rigorosamente mas'ci.

La mia più grande delusion xè stada una mula, che diseva de esser mia amica.. gavevo più o meno 13 anni. La me ga ciolto pel cul non so quanto tempo.. ghe son stada mal.. e non ghe son più cascada. Ma iero picia.

Adesso go soltanto conoscenti femmine. (Anzi.. devo escluder una mula, che bonissima come el pan la me ga supportà e aiutà dalla quinta superiore ad adesso, in università!) Ma non go cmq nessun rapporto de amicizia al femminile con cui parlo dei miei problemi e ascolto quei delle altre.

Per quanto riguarda le amicizie al maschile.. beh.. a partir da The_Rock ghe ne go tanti altri con cui confidarme e ascoltar i problemi! Posso parlar de Starlite, come Sandro come el mio ex.. xè tutte persone tanto presenti e tutti maschi.. (?!?!) ..con cui me confido e ascolto i loro problemi..

:bye:

Posted

mi digo tuti e due, oviamente certi discorsi se fa mejo con le mule altri con i muli ma no poso dir cosa preferiso x ciacolar.

E po dipendi da ogni singola persona... :D con certe se pol parlar de tuto, con altre xe imposibile parlar de qualsiasi roba .. :D :D :D :D

Posted

mi go vota tutti e due

xkè de certe robe se ciacola più volentieri con le mule.. se se confida meio e se se scambia un pochi de consigli e opinioni...

ma me trovo ben, a volte forsi anche meio, a socializzar e a parlar con i muli...

poi dipendi, xe tutto un pò relativo: alla fin fine dipendi dal carattere della persona...

Posted
ascoltiamo meglio...

Forse. Ma spesso è semplicemente un discorso di empatia: mi fermo a costruire rapporti di amicizia con persone con cui non ho assolutamente nulla in comune perché... boh? :D

Posted

Secondo mi saria sta meio divider in 2 el sondaggio: "le mule con chi parla de +" e "i muli con chi i parla de +" :D, questo saria sta interessante.

Personalmente parlo de + coi muli, ma xè difficile dar spiegazioni de questa "preferenza", che poi preferenza forsi non xè xchè i miei amici amici xè tuti muli, quindi o parlo con lori o stago zito adsadasdsadasdds :p:D

• 1 month later...
Posted

Vivendo circondado da babe son più portado a ciacolar con femmine, anche se xe due robe diverse...coi muli me diverto e fazo scagaz, con le mule ciacolo e xe un modo de divertirse differente :rolleyes: