Jump to content

Recommended Posts

Posted

devo dir che iero molto turbado ed insicuro nella scelta..

xe la 2 e la 3 le mie risposte..

se son in compagnia e all'aperto magno e spudo in giardin le semenze..

se son in cusina, no ga vitz spudar in piazzo.. quindi popopo :cesso:

Posted

mi go vota altro....quele poche volte che la magno cavo prima i osi in vista e la magno senza taiarla.

cmq come go leto el titolo me xè venuda in mente la barzeleta de cenerentola :censura::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Posted

:lol::lol: se troppo divertenti con sti sondaggi :lol:

mi amo l'anguria... in estate non magnasi altro che anguria... colazion, pranzo e zena solo anguria :lol: ovviamente non lo fazo :lol:

comunque tornando al sondaggio go vota la 1... mi son sai sofistica... coltellin, via tutti i semini e poi bocon grande :lol:

me veniva in mente non so che carton animato che xe el tipo che magna l'anguria e poi fa tipo mitraglietta spudando i semini :lol::lol:

Posted
ma mi son l'unico che magna anche le semenze??!?!?!?

:s'ciopado: :s'ciopado:

:D :D

Mi go votà 3...no me importa se magno o no i semi...l'importante è che prima o poi "escano" col popopopo :D

Posted

Go votà altro: uso el cortel ma fazo finta che i semi no esisti, cioè li magno, noi xè in quantità tale da darme fastidio.

E poi canto poo po po po poo poooo a squarciagola......

adasdadadsadasdasdasdadasda :D:grin:

Posted

Go votado altro perchè prima,se xè troppi semi nella fetta,li tiro via col cortel alla bona,poi metto la faccia nella fetta e magno tutto anche i semi ma non sempre i va zo tutti e allora quei che non rivo a buttar zò li sputazzo fora :lol::lol::lol:

Posted

Mi go votado altro.

Prima me taio la fetta.. dopo col cortel la separo dalla scorza e dopo taio a tochi, meto tutto nel piatto.. e magno prima i tochi laterali e dopo quei centrali.. e al 99% delle volte devo incazzarme con mia mamma che me ruba sempre, alla fine, el toco più bon che me lo gustavo dall'inizio! :D

Se son fora casa ovviamente niente piatto. Per quanto riguarda i semini.. certi li magno.. certi li spudo.. certi li.. pooooopppoooppoooo :D

:bye: