SandroWeb Posted September 11, 2004 Report Posted September 11, 2004 Che cacchio de sconfitta! Se Pinzan no andava a farfalle dopo 3 minuti dall'inizio (Andrea mio, ma come te ga fatto a sbaiar quell'uscita, remengo tuo ) se podeva far punti a Cesena...pecà ! Non gavemo zogado ben, ma non meritavimo de perder a mio modo de veder (almeno per el secondo tempo che gavemo fatto) Per chi ghe interessa, QUA xe la cronaca Vado a spavar, notte Quote
Alabardato siciliano Posted September 12, 2004 Report Posted September 12, 2004 Pinzan sarà anche meglio di Pagotto, ma se abbiamo Agazzi potremmo utilizzare lui, no? Il portierino mi sembra dia molte più garanzie, altro che Pinzan... Quanto mi manca Campagnolo... Quote
SandroWeb Posted September 12, 2004 Author Report Posted September 12, 2004 Pinzan ha sempre difettato nelle uscite: o non le fa e resta in porta, o le fa e le sbaglia completamente...so che Andrea è un ragazzo volenteroso come pochi, ma purtroppo non bisogna nascondere il fatto che non è un portiere sicuro di sè. Aspettando il ritorno di Campagnolo (dovrebbe rientrare a metà ottobre) il discorso portieri è già un grosso problema nella Triestina: Agazzi è bravo ma non ha esperienza, non so se Tesser "rischierà " a farlo scendere in campo da subito... Quote
Alabardato siciliano Posted September 12, 2004 Report Posted September 12, 2004 Io, fossi in Tesser, rischierei Agazzi: ricordo che anche nel Parma, quando parava Bucci e Buffon era in panchina, c'era incertezza se fare esordire quel ragazzino giovane ed inseperto...E poi sappiamo tutti come è andata... Si deve avere il coraggio di fare una scelta: Agazzi in campo! Secondo me, sarebbe davvero la soluzione migliore. Quote
iaga Posted September 12, 2004 Report Posted September 12, 2004 ...Agazzi è bravo ma non ha esperienza, non so se Tesser "rischierà " a farlo scendere in campo da subito... Non voio esser cattiva e tirar via meriti a Pinzan (che ga sempre fatto dei paradoni quando no se trattava de uscite e che ga salvado più de una partida), ma no se tratta de rischiar anche con Pinzan? vedi col Cesena. Quote
saretta Posted September 12, 2004 Report Posted September 12, 2004 Purtroppo non go visto la partida, ma bon ... Me dispiasi un casin che gavemo perso.... e che Pinzan mio sia anda a farfalle....(disemo che non ga giustificazioni) Non gavemo comincia con el pie giusto dai, ma non stemo disperar! Semo all'inizio e la strada xè longa! FORZA UNIONE SEMPRE E COMUNQUE Quote
SandroWeb Posted September 12, 2004 Author Report Posted September 12, 2004 Secondo mi vegnerà fora 2 scuole de pensiero: la prima che ragiona sul fatto che Pinzan xe sempre stado un portier mediocre (e lo digo con tutto el ben che ghe voio) e che xe giusto buttar nella mischia Agazzi per farse i ossi; la seconda che ragiona sul fatto che se Tesser dovessi sostituir da subito el nostro numero 12, Pinzan perdi quel briciolo de sicurezza che ancora el ga... Considerado el fatto che Agazzi xe un investimento (per il futuro) e che Campagnolo fin a metà ottobre non torna in campo, la scelta xe ardua: rischiemo subito con un mulo dell'84 in porta, fazendo crollar el mondo addosso a Pinzan oppur continuemo con questo ultimo savendo a che rischi podemo andar contro? (che poi no xe dito che el farà OGNI PARTITA la stessa gaffe che ga fatto ieri sera...) Quote
Cor^ Posted September 12, 2004 Report Posted September 12, 2004 MA pu****a LA RANA!!! Nn go visto el gol cmq anche i migliori sbagliano, no??? Beh pezo de Pagoto in Triestina Vicenza due anni fa nn credo Quote
Guest Andrea Posted September 14, 2004 Report Posted September 14, 2004 secondo mi se riscia de fulminar tutti e due portieri ... me spiego .. 1 .se femo giogar el muletto ... Pinzan ciapa una mazzada a livel pisssssicologico che metà basta ! piu o meno come dir .. no te capissi una sega (no xe vero no el xe un campion ma nianche un m....) stà in panca e no far danni ! 2. risciemo de brusarse el muletto, l'impatto per un giogador cussi giovane che se trova ad affrontar una squadra de serie A al rocco ... mmmmm Alabardato siciliano fame una cortesia .. te ghe disi ai altri de no far paragoni sempi ... e dpo te me fà l'esempio de peruzzi e buffon ? Ghe sarà un motivo o no per cui BUFFON xe stà nominà miglior portier al mondo ? evidentemente anche sotto el profilo caratteriale el sarà un bestion cos te disi ? no xe tutti cussi ... bon dei in parole povere... MI SON PER FAR GIOGAR AVANTI ANDREA ... e se dopo el capelarà de novo se cioderà provvedimenti ... ma no FARLO FORA ALLA PRIMA ! Quote
Guest Andrea Posted September 14, 2004 Report Posted September 14, 2004 go letto de qualche parte che el bon amministrator de sto sito gioga a balon a sette .. de grazia sandro che torneo te fà ? Quote
SandroWeb Posted September 14, 2004 Author Report Posted September 14, 2004 go letto de qualche parte che el bon amministrator de sto sito gioga a balon a sette .. de grazia sandro che torneo te fà ? (OT) Zogavo l'altro anno nel "Città de Trieste" ma sto anno no zogo perchè go troppi impegni Quote
Recommended Posts