Jump to content

Condizionator a casa

Recommended Posts

In attesa dell'apertura della sezion apposita, ve propongo sto bel sondaggin estivo :D

Per quel che me riguarda, mio papà se ga deciso a cior un condizionator portatile, de quei con le riodele e el tubo esterno per intenderse.....Purtroppo no riva a rinfrescar tutta la casa, ma meo de niente :D

Deso spetemo la prima bolletta per trar le conclusioni :rolleyes:

si, lo go!! :s'ciopado: :s'ciopado:

fisso, un x camera!! :daghe: :daghe:

ma de solito impizemo solo nelle stanze in cui stemo.. cioè se son in studio taco in studio, co se magna tachemo in cusina.. e de sera un poco nelle stanze prima de andar a dormir!! :rolleyes:

e no mettemo tanto freddo, giusto un poco de fresco.. a una temperatura vivibile insomma!!

co go ciolto el apartamento novo, fra le tante robe che i gaveva messo iera za i condizionatori fissi in tute le camere. El primo giorno de estate che iero dentro, go impizzado tuto, e.. me xe saltada subito la corrente! :angry: go dovudo cambiar el contratto e metter più potenza. Cussì no tegno tuto verto, uno vizin dela zona soggiorno che bati el sol de matina, un in studio e un in camera de letto, tuto regolado a 27 gradi.. se respira, cussi.

bibita fresca xe stessa cosa de birra fresca? o no?

mi no go ...e dubito che metteremo, casa troppo grande, però la xe vecia e ga i muri sai grossi, cussi xe fresco! però solamente al pian terra tigningo tutto chiuso, le camere xe de soffrir..finestre verte tutta la notte e alle 4.30 comincia a entrar l'arietta fresca!

mi go quel che se porta in giro per la casa... ma go votà due.. perchè finchè el xe verto se senti fresco ma fa un casin della malora... sembra una lavatrice...

co lo spegno dopo neanche dieci minuti xe caldo come prima... e mi non son calorosa per fortuna :lol:

• 1 month later...