Stefano79 Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 In attesa dell'apertura della sezion apposita, ve propongo sto bel sondaggin estivo Per quel che me riguarda, mio papà se ga deciso a cior un condizionator portatile, de quei con le riodele e el tubo esterno per intenderse.....Purtroppo no riva a rinfrescar tutta la casa, ma meo de niente Deso spetemo la prima bolletta per trar le conclusioni Quote
giuli Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Non l'abbiamo,ma ci stiamo facendo un pensierino! Quote
mula alabardata Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 si, lo go!! :s'ciopado: :s'ciopado: fisso, un x camera!! :daghe: ma de solito impizemo solo nelle stanze in cui stemo.. cioè se son in studio taco in studio, co se magna tachemo in cusina.. e de sera un poco nelle stanze prima de andar a dormir!! e no mettemo tanto freddo, giusto un poco de fresco.. a una temperatura vivibile insomma!! Quote
babatriestina Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 co go ciolto el apartamento novo, fra le tante robe che i gaveva messo iera za i condizionatori fissi in tute le camere. El primo giorno de estate che iero dentro, go impizzado tuto, e.. me xe saltada subito la corrente! go dovudo cambiar el contratto e metter più potenza. Cussì no tegno tuto verto, uno vizin dela zona soggiorno che bati el sol de matina, un in studio e un in camera de letto, tuto regolado a 27 gradi.. se respira, cussi. Quote
mula alabardata Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 co go ciolto el apartamento novo, fra le tante robe che i gaveva messo iera za i condizionatori fissi in tute le camere. eh si.. anche mi!! x questo li go in tutte le camere!! i xe de serie, ecco!! Quote
trert Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 mi no lo go e no me interessa.. verzo le finestre e fazo giro de aria. se go caldo o doccia o birra fresca. Quote
assist Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Siiiiiiiii.....a casa lo gavemo! Sia lodato l'inventore de questo magnifico prodotto! Quote
cucciolina Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Mi go due Uno per la zona giorno e uno per la zona notte. Ma lo uso sai de rado. Stago ben con 40 gradi mi Quote
iaga Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 Non lo go.. e no penso che lo ciogheremo perchè la casa xè grande.. e per rinfrescar tutto no voio pensar alla bolletta! Vivo de giro d'aria, doccia e bibita fresca anche mi! Quote
Matt Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 bibita fresca xe stessa cosa de birra fresca? o no? mi no go ...e dubito che metteremo, casa troppo grande, però la xe vecia e ga i muri sai grossi, cussi xe fresco! però solamente al pian terra tigningo tutto chiuso, le camere xe de soffrir..finestre verte tutta la notte e alle 4.30 comincia a entrar l'arietta fresca! Quote
tinuviel Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 mi no go e invidio un casin chi che lo ga...xè una vita che zerco de convinzer i miei, ma lori dormi in una camera tutto sommato fresca, no come la mia, in cui ghe batti sol dall'una de pomeriggio in poi... Quote
Maurizio72Ts Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 mi no lo go e no me interessa.. verzo le finestre e fazo giro de aria. se go caldo o doccia o birra fresca. a parte l'ultimo punto quoto tuto quanto Quote
polpetta Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 votado NO, go el solito ventilator... e giro d'aria se esisti una possibile brezza. Quote
M4st3r Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 ne go 4 in casa ... anche in camera mia ovviamente click.... zvvvvvvvvv xè poco de far... el condizionator gasa! Quote
Ghost Posted July 19, 2006 Report Posted July 19, 2006 non ce l'ho è non mi interessa un gran che. Quote
molly Posted July 20, 2006 Report Posted July 20, 2006 mi go quel che se porta in giro per la casa... ma go votà due.. perchè finchè el xe verto se senti fresco ma fa un casin della malora... sembra una lavatrice... co lo spegno dopo neanche dieci minuti xe caldo come prima... e mi non son calorosa per fortuna Quote
Guest Andrea Posted July 20, 2006 Report Posted July 20, 2006 Mi go due Uno per la zona giorno e uno per la zona notte. IDEM Quote
giuli Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 In sti giorni abbiam fatto la predisposizione ----> dal prox anno lo gaverò anche mi!!! Quote
assist Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 In sti giorni abbiam fatto la predisposizione ----> dal prox anno lo gaverò anche mi!!! Te migliora la giornata el condizionator, ben fatta! Quote
gufo805 Posted August 24, 2006 Report Posted August 24, 2006 In sti giorni abbiam fatto la predisposizione ----> dal prox anno lo gaverò anche mi!!! Te ga fato ben xkè son convinto ke anke el prossimo anno farà caldo come ke xe sta el mese passà. Quote
Recommended Posts