assist Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 Vardando ieri el TG5, go visto un servizio che, in correlazione al gran caldo, parlava appunto de sta ultima bizzarria che deso par proliferar e tra i vips e tra i comuni mortali. Cosa ne pensè?Gavè mai provado? Mi onestamente me faria giusto un poco schifo caminar discalzo in giro e quindi go votado no Quote
M4st3r Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 secondo mi oltre a far schifo (immaginè el color che la pianta del pie assumesi dopo pochi passi ).... xè anche pericoloso. podesi camminar su un mozzicon acceso, su qualcosa de appuntido. E su una m***a de can??? adsadadad Quote
trert Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 no go mai pensado.. ma desso che so.. chissadio.. Quote
babatriestina Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 ni son quela che ga votado si.... me xe nato un Capodanno, con un per de scarpe che me fazeva mal, e ala fin andando verso la macchina ( ierimo a Aurisina) me le go cavade e finalmente go podudo caminar. Mi adoro caminar scalza, scalza sui prai xe una gioia, scalza su giarina xe dura. Sule strade però no lo rifaria, che xe pericoloso, no penso tanto ale cachette de cani, che se lava, ma se trovavo un toco de vetro? Quote
molly Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 l'altro giorno me fazeva cussi mal le scarpe che stavo per cavarmele... ma me fa schifo solo el pensier de camminar in città senza scarpe... troppo sporca... riscio de becar qualche microbo inveze in prà o sulla sabbia go za prova e me piasi un casin Quote
M4st3r Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 bu mi con le mie nike son sempre comodissimo ovunque Quote
Ghost Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 Come soluzione per il caldo è stupida... conq uel che sbrova l'asfalto cammina scalzi? A me piace camminare scalzo sulla sabbia o in casa ma fuori non lo farei. Schegge vetri puntine sempre in agguato. Quote
giuli Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 No,onestamente mi fa altamente schifo! W le scarpe da ginnastica! Quote
tinuviel Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 mi go risposto che me fa schifo...in realtà, me par pericoloso, soprattutto in estate con la temperatura dell'asfalto! E poi...se za caminando per casa go i pie neri (ferriera più smog xè micidiale) figuremose per strada! Quote
Stefano79 Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 conq uel che sbrova l'asfalto cammina scalzi? Appunto, semo mati? Me dovesi cavar le scarpe per el caldo, per dopo ustionarme i pìe sul'asfalto? E poi come gavè za dito xe el discorso igienico... Quote
mula alabardata Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 no! e me fa schifo!! no xe per niente igienico e pol esser anche pericoloso... Quote
cucciolina Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 Go visto anche mi el TG5 ieri sera e go sentido anche mi sta notizia. Go fatto sta faccia qua Che schifo ciò. Con tutto quel che ghe xe in terra...spudoni, pipì (umana e non), pupù , vetri, cicche...... :blearghh: Quote
M4st3r Posted July 21, 2006 Report Posted July 21, 2006 te va anche in acqua con le nike? doh! xè vero... beh cmq in acqua nudo, non cammino (hehe) Quote
iaga Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 Mah.. gavevo za sentido sta notizia per radio parecchio tempo fa.. e la trovo disgustosa e pericolosa. Quote
666 Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 bellissima idea sopratutto se .......te mondi su una me++a de can o anche de colombi o de gabbiani ... Quote
saretta Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 sinceramente me fa bastanza schifo... xè tante de quelle schifezze per terra che proprio non ghe penso.... dai non xè igienico.... Quote
Kiriranshelo Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 credo che sia de quelle notizie che i da solo per far parlar.. infatti ghe ne parla tutti Quote
MONTAG Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 Al tg5 s'incominciano ad avvertire i primi problemi dovuti al caldo? Non mi sembra ne pratico ne igienico. Quote
iaga Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 Come go scritto za prima, xè una roba vegnuda fora za tempo fa.. lanciada ovviamente dalle grandi star Quote
polpetta Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 go appena visto de aver votado ma non scritto la mia preferenza se non ricordo mal go vota NO, me fa schifo Quote
nankepel Posted August 1, 2006 Report Posted August 1, 2006 mah... se te cammini scalzo a trieste dopo 2 metri te pesti una me**a, dopo 5 te se sbusi i pie con una bottiglia rotta de qualche imbriagon, e se la te va ben dopo 20 te se toli su un lavoro in corso perchè te son imbriago... perche solo da imbriago penso che rivassi a far una roba del genere.. forsi... ma devo esser sai mal... ... no, penso che no rivassi... tutti scalzi allora? viva! Quote
Recommended Posts