Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vardando ieri el TG5, go visto un servizio che, in correlazione al gran caldo, parlava appunto de sta ultima bizzarria che deso par proliferar e tra i vips e tra i comuni mortali.

Cosa ne pensè?Gavè mai provado? Mi onestamente me faria giusto un poco schifo caminar discalzo in giro e quindi go votado no :down:

Posted

secondo mi oltre a far schifo (immaginè el color che la pianta del pie assumesi dopo pochi passi :D).... xè anche pericoloso. podesi camminar su un mozzicon acceso, su qualcosa de appuntido. E su una m***a de can??? adsadadad

Posted

ni son quela che ga votado si.... :D me xe nato un Capodanno, con un per de scarpe che me fazeva mal, e ala fin andando verso la macchina ( ierimo a Aurisina) me le go cavade e finalmente go podudo caminar.

Mi adoro caminar scalza, scalza sui prai xe una gioia, scalza su giarina xe dura. Sule strade però no lo rifaria, che xe pericoloso, no penso tanto ale cachette de cani, che se lava, ma se trovavo un toco de vetro?

Posted

l'altro giorno me fazeva cussi mal le scarpe che stavo per cavarmele... ma me fa schifo solo el pensier de camminar in città senza scarpe... troppo sporca... riscio de becar qualche microbo :lol:

inveze in prà o sulla sabbia go za prova e me piasi un casin :lol:

Posted

Come soluzione per il caldo è stupida... conq uel che sbrova l'asfalto cammina scalzi?

A me piace camminare scalzo sulla sabbia o in casa ma fuori non lo farei. Schegge vetri puntine sempre in agguato.

Posted

mi go risposto che me fa schifo...in realtà, me par pericoloso, soprattutto in estate con la temperatura dell'asfalto! E poi...se za caminando per casa go i pie neri (ferriera più smog xè micidiale) figuremose per strada!

Posted
conq uel che sbrova l'asfalto cammina scalzi?

Appunto, semo mati? O|

Me dovesi cavar le scarpe per el caldo, per dopo ustionarme i pìe sul'asfalto?

E poi come gavè za dito xe el discorso igienico...

Posted

Go visto anche mi el TG5 ieri sera e go sentido anche mi sta notizia. Go fatto sta faccia qua O|

:D

Che schifo ciò. Con tutto quel che ghe xe in terra...spudoni, pipì (umana e non), pupù :lol: , vetri, cicche...... :blearghh: :blearghh: :blearghh:

Posted

bellissima idea sopratutto se .......te mondi su una me++a de can o anche de colombi o de gabbiani

... :down:

• 2 weeks later...
Posted

mah... se te cammini scalzo a trieste dopo 2 metri te pesti una me**a, dopo 5 te se sbusi i pie con una bottiglia rotta de qualche imbriagon, e se la te va ben dopo 20 te se toli su un lavoro in corso perchè te son imbriago...

perche solo da imbriago penso che rivassi a far una roba del genere.. forsi...

ma devo esser sai mal...

...

no, penso che no rivassi...

tutti scalzi allora? :p

viva!