iaga Posted August 2, 2006 Report Posted August 2, 2006 Eccome.. go bisogno d'aiuto e no capiso unca de ste robe.. (son baba ah!) Gavessi bisogno de un lettor divx e dvd e più robe xè meio xè.. ..però gavesi de star attenta al portafoglio.. che ovviamente xè più svodo che pien. Chi me dà una man? Quote
arska Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 me par che uno http://www.eplaza.it/Shop/Product.asp?IdSos=PBLDV001 e due http://www.eplaza.it/Shop/Product.asp?IdSos=THLDV023 gabi un bon raporto qualità/prezo. Se te vol spender de più, xe quei con Hard Disk come spiegado nel altro topic Quote
giuli Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 Credo Arlon abbia suggerito dei buoni prodotti Comunque nei negozi si trovan apparecchi che ormai leggono quasi tutto anche a 39 euro... i prezzi si sono abbassati tantissimo ultimamente! Quote
MadMax Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 Visto che se stà parlando de lettori divx, tegneria de conto anche el fatto che i gabi la possibilità de aggiornarghe el firmware, altrimenti, el giorno che entra sul mercato un novo protocollo (Divx6...7...etc.)và a finir che no posso più utilizzarlo per vederme i divx più novi. Unica pecca xè che se parti da circa 120 euri. P.S. e per chi vol de più...ecco qua!!!! Quote
MadMax Posted August 3, 2006 Report Posted August 3, 2006 bei i kiss ma.. costa El model più semplice, ma che xè già completo come lettor, xè sui 120 euro. Quel del link, che me speto che me massaggi i pie tra el primo e el secondo tempo del film, el vien tra i 350 e i 400. Quel che intendevo dir xè che se go de cior un roba, spero che la me dura un pocheto, e el fatto de poderlo aggiornar xè un punto a favor. Quote
iaga Posted August 4, 2006 Author Report Posted August 4, 2006 Eh.. ringrazio tutti.. adesso andarò a leggerme l'altra discussion per veder quei con hd.. Quote
b-chris Posted October 14, 2008 Report Posted October 14, 2008 Ola a todos! Siccome gavevo punta un lettor dvd per un regalo e nel specifico el Sony rdrhx780b con hd de 160 uscita fino a 1080p e masterizzator, savè se sti lettori se pol tacar tramite la usb che i gà davanti al pc per riversar i dati? o xe solo per legger le ciavette usb in entrata? Quote
Recommended Posts