Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eccome..

go bisogno d'aiuto e no capiso unca de ste robe.. :D (son baba ah!)

Gavessi bisogno de un lettor divx e dvd e più robe xè meio xè..

..però gavesi de star attenta al portafoglio.. che ovviamente xè più svodo che pien.

Chi me dà una man?

:bye:

Posted

Credo Arlon abbia suggerito dei buoni prodotti :ehsi:

Comunque nei negozi si trovan apparecchi che ormai leggono quasi tutto anche a 39 euro... i prezzi si sono abbassati tantissimo ultimamente! :foracolcul:

Posted

Visto che se stà parlando de lettori divx, tegneria de conto anche el fatto che i gabi la possibilità de aggiornarghe el firmware, altrimenti, el giorno che entra sul mercato un novo protocollo (Divx6...7...etc.)và a finir che no posso più utilizzarlo per vederme i divx più novi.

Unica pecca xè che se parti da circa 120 euri. :disgust:

P.S. e per chi vol de più...ecco qua!!!! :DDDD

Posted
bei i kiss ma.. costa 

El model più semplice, ma che xè già completo come lettor, xè sui 120 euro.

Quel del link, che me speto che me massaggi i pie tra el primo e el secondo tempo del film, el vien tra i 350 e i 400.

Quel che intendevo dir xè che se go de cior un roba, spero che la me dura un pocheto, e el fatto de poderlo aggiornar xè un punto a favor.

• 2 years later...
Posted

Ola a todos!

Siccome gavevo punta un lettor dvd per un regalo e nel specifico el Sony rdrhx780b con hd de 160 uscita fino a 1080p e masterizzator, savè se sti lettori se pol tacar tramite la usb che i gà davanti al pc per riversar i dati? o xe solo per legger le ciavette usb in entrata?