Cazzaballe Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 Ciao muli.. Siccome xe tanti che me disi de taiarme i cavei e tanti me disi de no, ve chiedo voi.. Xe el caso che me li taio?? Quote
SandroWeb Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 Xe che con quella franza che te se ritrovi, no te rivi a zogar ben a bowling Basta una scurtada e via, senza dover per forza far a bala de biliardo Quote
trert Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 mi se fussi in ti me lasseria come michael angelo Quote
molly Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 mi go vota no te sta ben cussi... ciò co devo dir la verità la digo Quote
mula alabardata Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 sì... ma poco! xkè la franza te sta ben! :ok: Quote
iaga Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 sì... ma poco! xkè la franza te sta ben! :ok: Quoto. Quote
saretta Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 Siccome non te go mai visto ... non so cosa dir... Te ga i cavei lunghi????....bhe mi x dir te diria de no... i muli con i cavei lunghi ga un certo fascino... Quote
basketteam Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 per mi va ben cussì cazzaballe for president Quote
giacomin Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 .......te se podessi petinar con la riga in mezo, come go mi te assicuro che no te gavessi i cavei sui oci e te diventassi campion a bowling Quote
cucciolina Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 Mi go votado..."solo un pochetin" cusì no te ga caldo come ieri al bowling Se no, gavessi messo "te son bel cusì" Quote
polpetta Posted August 25, 2006 Report Posted August 25, 2006 te go visto solo una volta.. ma una scurtadina non pol farte mal dei Quote
Cazzaballe Posted August 26, 2006 Author Report Posted August 26, 2006 .......te se podessi petinar con la riga in mezo, come go mi te assicuro che no te gavessi i cavei sui oci e te diventassi campion a bowling Una volta li gavevo ma no me stava sai ben.. Quote
giacomin Posted August 26, 2006 Report Posted August 26, 2006 Una volta li gavevo ma no me stava sai ben.. Perchè no te la gavevi laaaarga come che la go mi Quote
tifone Posted August 28, 2006 Report Posted August 28, 2006 Taili un poco sul davanti cussì te vedi meio la partida no Quote
Cazzaballe Posted August 29, 2006 Author Report Posted August 29, 2006 Per la cronaca.. Go deciso de seguir el vostro consiglio visto che comincio a no veder più na banana.. Ve tegnerò informai su quando li taio.. un de sti giorni quando meno ve l'aspette.. Quote
giuli Posted August 29, 2006 Report Posted August 29, 2006 Per la cronaca.. Go deciso de seguir el vostro consiglio visto che comincio a no veder più na banana.. Ve tegnerò informai su quando li taio.. un de sti giorni quando meno ve l'aspette.. Te vol che ciamo Studio Aperto per riprender l'evento? Quote
Cazzaballe Posted August 29, 2006 Author Report Posted August 29, 2006 Per la cronaca.. Go deciso de seguir el vostro consiglio visto che comincio a no veder più na banana.. Ve tegnerò informai su quando li taio.. un de sti giorni quando meno ve l'aspette.. Te vol che ciamo Studio Aperto per riprender l'evento? No no go za ciama Emilio Fede che lo manda in mondovision col satellite.. Quote
Recommended Posts