Jump to content

Pennichella

assist

Recommended Posts

In Giappone funziona così, non te ga orari e spesso te lavori anche de notte o de mattina presto... però la roba bella xe che el tuo capo non se incazza se ogni tanto te se ciapi 5 minuti e te spavi sulla scrivania... :D ovviamente con moderazione, ma anche più volte al giorno. Mi in genere me se incomincia a incrosar i oci e a serar le palpebre verso le due-tre de pomeriggio, in piena digestion.. e allora me butto con la fronte sulla scrivania e spavo un quarto d'ora. Me sveio che son più pimpante che se gavessi dormido 8 ore! Veramente, no podessi farne a meno :D

mi iera un periodo che dormivo tutti i pomeriggi ... ma se dormivo tropo poi stavo mal .. .iero tutta intontida insomma... inveze se tipo me buttavo quindici minuti ma senza dormir solo riposar allora stavo ben.. però go scoperto che se non dormo e dormo solo de notte xe meio de tutto...

per cui ultimamente o quindici minuti o niente :-)

Se podesi passassi tutto el giorno in leto a dormir :D

Però savendo che xè una perdita de tempo, e che se faria cusì i miei me ciapasi a calci nel popoci.. allora cerco de evitar.. ma co rivo a far el riposin dopo magnà son felicissima (tranne se dormo fin le 17 che dopo son rinco :D)

:bye:

no me piasi far la pennichella... :unsure:

un poco xkè me ga de veci.. e un poco xkè penso che se me buttasi un poco saria più rinco de prima! :chesonno: :chesonno:

se son stanca tegno duro e magari vado dormir prima la sera... :zzz: :zzz:

solo se fazo nottolada el giorno dopo spavo, ma xe proprio eccezioni anche xkè no rivasi a star sveia 48 ore! :D

• 1 month later...