assist Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Allora vedemo come gli utenti se poni dinnanzi alla pennichella.....mi devo dir che me piasi farla, ma con moderazione, magari la domenica dopo pranzado, se son casa, quell'oretta ghe sta de dio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Ehm...manca un'opzion fondamentale Lavoro 8 ore al giorno e no go tempo per farla. Quando posso la fazo, ma con moderazion, tipo venerdi pomeriggio...ma volesi eliminar anche quela. El sonno xe tempo rubado alla vita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 La pennichella???? Ma daaaaaaaaaiiii, xe roba da veci :s'ciopado: No digo che la fazo ogni giorno ma poco via Se podessi la faria più volte al giorno tanto dove che me pozo me indormenzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 non ne ho bisogno A parte le battute non mi piace dormire di pomeriggio..mi tronca la giornata e una volta alzato son in uno stato comatoso che non mi gusta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 se posso, evito. Ma se me metto e riposar al dopopranzo, magari con un libro in man, el libro me casca dele man e me indormenzo un poco. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 mi no go tempo xke lavoro ogni pome.. però se son casa e me meto a studiar (rigorosamente distirado sul leto..) parto in tre secondi.. e quindi son a favor!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 mi go risposto "no me servi" ... no son mai sta abitua' a dormir de dopopranzo e xe una roba che no soporto tempo perso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Sì me piasi ciaparme quelle 2 orette il pomeriggio se non lavoro,xè una question de stanchezza,se un dormi poco de notte il recupera con la pennichella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 In Giappone funziona così, non te ga orari e spesso te lavori anche de notte o de mattina presto... però la roba bella xe che el tuo capo non se incazza se ogni tanto te se ciapi 5 minuti e te spavi sulla scrivania... ovviamente con moderazione, ma anche più volte al giorno. Mi in genere me se incomincia a incrosar i oci e a serar le palpebre verso le due-tre de pomeriggio, in piena digestion.. e allora me butto con la fronte sulla scrivania e spavo un quarto d'ora. Me sveio che son più pimpante che se gavessi dormido 8 ore! Veramente, no podessi farne a meno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Dopo el turno de mattina(6-14), me butto un'ora e mezza. Che bel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 mi iera un periodo che dormivo tutti i pomeriggi ... ma se dormivo tropo poi stavo mal .. .iero tutta intontida insomma... inveze se tipo me buttavo quindici minuti ma senza dormir solo riposar allora stavo ben.. però go scoperto che se non dormo e dormo solo de notte xe meio de tutto... per cui ultimamente o quindici minuti o niente :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Se podesi passassi tutto el giorno in leto a dormir Però savendo che xè una perdita de tempo, e che se faria cusì i miei me ciapasi a calci nel popoci.. allora cerco de evitar.. ma co rivo a far el riposin dopo magnà son felicissima (tranne se dormo fin le 17 che dopo son rinco ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 ..bellissimo far la pennichella così la sera son più vispo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 go messo altro per el semplice motivo che non son una da pennichella... poche volte dormo al pomeriggio.... e co capita vol dir che son sai stanca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 beeellla la pennichella...... peccato che la rivo far saiiiii de rado.. e quando la fazo xe perche non me reggo piu in pie.. e i oci me se sera ogni passo che fazo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 no me piasi far la pennichella... un poco xkè me ga de veci.. e un poco xkè penso che se me buttasi un poco saria più rinco de prima! :chesonno: se son stanca tegno duro e magari vado dormir prima la sera... :zzz: solo se fazo nottolada el giorno dopo spavo, ma xe proprio eccezioni anche xkè no rivasi a star sveia 48 ore! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Gaver tempo per farla la faria + volte al giorno.. Non troppo però perchè saria el caso de viver anche un poco.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 No, non la faccio perchè non mi viene più. Nella pausa pranzo faccio mille cose, ma prima o poi passerà anche questa fase d'iperattivismo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 No la fazo perchè xe una roba de veci (vero cucc? ) . A parte i scherzi, no go mai avudo quela de far el riposin pomeridian, anche perchè dopo (come la maggior parte, credo) son mezo rinco per el resto dela giornada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 no me servi, finche go le mie 6-7 ore de sonno per notte, me basta...raramente capita, ma co se fa nottolade o simili...ma allora xe recupero notturno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Se capita, è più un crollo fisico per sonno arretrato. Non mi metto mai volutamente a fare il sonnellino pomeridiano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigits Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 se c'è bisogno di recuperare perchè no... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 no rivo, no rivo, no rvo a dormir de dopopranzo, anca se volessi sai (a meno che no go fato notolada, eh!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts