arska Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 Me xe vignuda una idea: Chi che ga foto dela pall. Trieste dei anni pasai, a risoluzioni decenti (disemo min. 1024x768?), anca scanerizade (specialmente se vecie) le podesi postar su ImageShack, in modo de far una specie de archivio su zogadori, squadra, publico, momenti, derby...? Go pensado che una roba del genere saria sai interesante per mi e per i altri apasionai.. cossa ve par come idea? un ulterior paso vanti poderia eser cior le più bele e farghene dei sfondi per el desktop, fati come dio comanda (me ofro volontario) Quindi, chi che ghe ne ga, che le posti! credo che posi vignir fora una bela roba.. p.s: personalmente me interesa el periodo da Stefanel in poi, ma no xe limiti a quel che se pol rivar a reperir Quote
giuli Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 Bellissima idea... Io purtroppo di materiale ne ho assai poco, anzi quasi niente, però il progetto mi ispira! Quote
arska Posted October 8, 2006 Author Report Posted October 8, 2006 Io purtroppo di materiale ne ho assai poco, anzi quasi niente, però il progetto mi ispira! cossa xe quel quasi? posta, posta! :D Quote
polpetta Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 mi material dell'altro anno ne go qualcosa... ma spetemo cossa disi l'admin e i mod Quote
arska Posted October 8, 2006 Author Report Posted October 8, 2006 zonto che per un hosting "definitivo" poso pensarghe anche mi, una volta trovado el material.. Quote
tinuviel Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 mi go solo foto vece con i giogadori e qualcosa delle trasferte, ma del campo veramente poche poche.... Quote
trert Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 per mi xe figo.. podè far.. però se volè solo de trieste.. sposto in immagini della città.. se volè de pallacanestro, sposto in pallacanestro se volè un spritz bon per voi basta che me disè! Quote
tuxav Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 l'idea xe belisima! unica perplesita' xe apunto trovar el posto dove meter le foto xche sul sds se pol x motivi de spazio e su ishack no me piasi sai come idea... mejo saria trovar un hosting qua e la ... se quel in qualche modo rivemo a gaverlo iniziemo e magari creemo una discusion nela sez basket che linka le foto che xe in giro... mi purtropo no go nisun material .. x el spritz son sempre disponibile :D Quote
arska Posted October 8, 2006 Author Report Posted October 8, 2006 ishack xe temporaneo, intanto che se le trova. Dopo, come go za dito, no stago niente a far un minisito e hostarlo mi... Desso però xe de doprarse per trovarlo, sto material. Veramente nisun ga niente dei anni 90? Voi che se a Trieste, magari rivè a sparzer la vose tra familiari, ecc? Cmq Tinuviel, te pensi de gaverghene qualchiduna interesante de zogadori conossudi. se te pensi de gaverghene de cocole, o nel dubio, metile pur! Quote
Recommended Posts