triestinazza Posted December 3, 2006 Report Posted December 3, 2006 ciaooo muloni!!! me son appena registrada... i me ga ditto che el requisito principale xe parlar triestin... mi lo parlo ben!! no comunque me presento: claudia, 18 anni, de trieste logicamente... e bu altro cossa posso dir... chiedè voi :s'ciopado: <--- xe la faccina che preferisso in msn!!!! baci Quote
Kiriranshelo Posted December 3, 2006 Report Posted December 3, 2006 Ahahah ciao Cla. Ben rivada Quote
triestinazza Posted December 3, 2006 Author Report Posted December 3, 2006 tuti 2!!! e un go za come lìimpression de conosserlo.... hehe Quote
SandroWeb Posted December 3, 2006 Report Posted December 3, 2006 Ben rivada Claudia...divertite Quote
triestinazza Posted December 3, 2006 Author Report Posted December 3, 2006 grazie grazie muloni!!! Quote
triestinazza Posted December 3, 2006 Author Report Posted December 3, 2006 a quanti messaggi raggiungo almeno una stellina??? perche per inciso dovè saver che mi me piasi sai le stelle.... Quote
SandroWeb Posted December 3, 2006 Report Posted December 3, 2006 a quanti messaggi raggiungo almeno una stellina??? perche per inciso dovè saver che mi me piasi sai le stelle.... La prima stella a quota 10...e per le altre...beh te dovarà scoprirlo da sola (a meno che qualche pampel no te lo disi prima in sconto ) Quote
Kiriranshelo Posted December 3, 2006 Report Posted December 3, 2006 ahahah se te continui cussì te becherà presto tutte le stelle La prima stella a quota 10...e per le altre...beh te dovarà scoprirlo da sola (a meno che qualche pampel no te lo disi prima in sconto ) ahahah no son mi quel pampel.. lasemoghelo scoprir Quote
triestinazza Posted December 3, 2006 Author Report Posted December 3, 2006 SI SI VOJO SCOPRIR!!! son proprio curiosa!! Quote
trert Posted December 3, 2006 Report Posted December 3, 2006 SI SI VOJO SCOPRIR!!! son proprio curiosa!! basta che no te scrivi messaggi solo per sto scopo Quote
triestinazza Posted December 3, 2006 Author Report Posted December 3, 2006 :nono: tranquilli!!!! non spammo mi!!! Quote
sergio78 Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 Bennarrivada Claudia :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: Quote
triestinazza Posted December 4, 2006 Author Report Posted December 4, 2006 che coccoliiii!!! me gavè rispodto in tanti!!! Quote
Ghost Posted December 4, 2006 Report Posted December 4, 2006 Benvenuta. (arrivo sempre in ritardo per i saluti) Quote
Recommended Posts