Jump to content

Nadal - Per Nadal fe:  

28 members have voted

1. 1. Per Nadal fe:

• L'albero
      6
    • El presepio
      1
    • Presepio e albero
      17
    • Niente
      4
    • Nadal? cosa xe sta roba?
      0

Recommended Posts

Posted (edited)

Mia piccia curiosità... visto che se avvicina el tempo de far l'albero e el presepio.. voi fe tutti due o solo l'albero o solo el presepio... per diversi motivi (religiosi o poca voia go senti che altri fa solo o un o l'altro)

mi fazo tutti e due

Edited by molly
Posted

Xè un per de anni che no fazo niente.Quando iero picio(nella notte dei tempi :p )fazevo tutti e due,dopo gavendo cambiado casa fazevo solo l'albero per questioni de spazio e adesso nianca più quel :ehno::ehno::ehno:

Posted

Tuti do, ma pici! el presepio xe quel ancora dei nonni, poche statuine grandi e l'albero lo farò picio che go poco posto. ma albero vero. quei finti me metti tristezza.

E el candario del avvento lo ga qualchedun? el kranz del avvento? el kranz sula porta?

però mi albero e presepio fazzo per Nadal , cioè al 24 la vigilia. No adesso che xe appena passado s Nicolò.

Posted

eh ne so qualcosa de animali e alberi... l'altro anno el mio cincillà xe salta sull'albero e me xe cascade zo giusto un do balette... meno mal che iera de plastica...

e co iero picia el gatto de mia zia (dormivo a casa sua) ga ribalta tutto l'albero... lo ga proprio zuca zo.. se vedi che za iera in bilico ...

mi albero e presepe li fazo verso el 20 e xe tradizion de famiglia far el presepe ad arte... cioè metter le luci nelle casette, el finto laghetto con le paperette sora, la finta cascata ecc ecc...

però mia mamma xe sai più brava de mi.. infatti la ciamo sempre che vegni iutarme :D

Posted

Mi fazo solo l'albero...ma xe special...è un albero cantante!!! e fa più o meno cossì...Ah Ah Ah merry cristmas e attacca a cantar ogni qual volta te ghe passi vizin. siamo troppo affezionadi , quando iera piccolo il mi figliolo trovavo sempre briciole de biscotti ai piedi dell'albero, finchè un giorno go trovà un plasmon intero ficcato nella bocca. Gli dava da mangiar...oggi che risate a ricordà sta cosa!! :D

Posted

mi go sempre fato el adventkalendar e el albero :D de picio anca presepe.

Desso che son in giro, me basta star un poco a casa, per nadal :D

Posted

Mi fazo, anzi mio marì, l'albero e el presepio de misura media l'albero, dela Val Gardena el presepio che per ragion de spazio atualmente el xe trasferì da Gerusalemme in montagna e el xe tuto bianco e senza casete ma con alberi, pastori e tante lucete.

Posted

Però mia mama ga messo do lucette in giardin, sul caco :D

i famosi cachi natalizi :D

mi fazo sia albero che presepio, anche se no son credente fin da picio me occupo della realizzazion del presepio :D

Posted

E el candario del avvento lo ga qualchedun? el kranz del avvento? el kranz sula porta?

però mi albero e presepio fazzo per Nadal , cioè al 24 la vigilia. No adesso che xe appena passado s Nicolò.

El calendario ghe lo go regalà alemie nipoti. Mi go el kranz dell'avvento e el kranz sula porta. E l'albero e el presepio lo faremo subito dopo che mio marì gaverà sistemà le foto delle luci natalizie in cità.

Posted

mi fazo sia albero che presepio, anche se no son credente fin da picio me occupo della realizzazion del presepio :D

Mi fazevo le piste dei autini :D che corse, muli! :D 3 secondi netti dal Bue al secondo pastor a destra, no xe miga da tuti :D

Posted

Se podessi metteria lucette ovunque :D adesso in Japan purtropo no xe verso, anche se la moda del Merry Christmas sta rivando anche qua un po' come Halloween da noi. Cmq se non altro go un albero de Nadal + presepe formato minuscolo che me ga spedido la mamma e che stasera addobberò insieme a Reina :D

Posted (edited)

l'albero lo fazo ogni anno.. xe una tradizion!

e poi anche el presepe no pol mancar mai! :noghesemo:

principalmente x un motivo religioso.. e che contemporaneamente xe tradizion! :ehsi::)

anche mi go ogni anno el calendario dell'avvento! quel con 24 cioccolatini! :DDDD

Edited by mula alabardata
Posted

.....appena finito....

come ogni anno.. albero e presepe xe pronti. Da quando son picia se trova una sera in cui semo tutti a casa e se fa l'albero, xe un bel momento per star insieme!! (con i tempi che corri xe tanto poderse veder!)