babatriestina Posted December 24, 2006 Report Posted December 24, 2006 Mi son in crisi de albero: no me piasi i alberi finti ,e no oso impizzarghe candele vere de cera, che per mi se no no xe Nadal, ma no so cossa far del albero vero: butar via no xe facile, salvar cole radise , a mi in estate i me moriva...sto anno go un picio finto ma non son soddisfatta Quote
Stefano79 Posted December 24, 2006 Report Posted December 24, 2006 Mi go sempre el stesso albero finto da una vita L'albero vero xe sicuramente più bel, ma stando in appartamento xe difficile conservarlo per el futuro e cior ogni anno un novo costa Quote
molly Posted December 24, 2006 Report Posted December 24, 2006 finto per diversi motivi. 1 go prova un anno a cior el vero in vaso sperando che el se conservi inveze el xe morto dopo poco tempo finide le feste e me ga dispiaso sai... 2 i aghi che cascava sporcava dappertutto 3 anche se so che li coltiva apposta me dispiasi per tutti i poveri alberi che vien taiadi. Quote
tuxav Posted December 24, 2006 Report Posted December 24, 2006 Vero! el finto me meti tristeza.... Quote
cucciolina Posted December 24, 2006 Report Posted December 24, 2006 Mi go l'albero finto però xe bellissimo Ghe go tacado sora anche gli happy hippo Quote
babatriestina Posted December 24, 2006 Author Report Posted December 24, 2006 el mio de sto ano xe cussì picio che go votado Nissun dei due.. gavevo un finto che me pasavo per qualche anno, e lo go regalado al momento del trasloco. per mi albero finto xe ricordo dei anni che qualchedun iera malado, e alora no se gaveva voia de far albero vero. e albero vero me ricorda de picia coi cugini , a casa dei nonni, che verso la fin dele feste se divertivimo a tirar zo i aghi e far battaglia a aghi de pino, immagino con gran gioia de nona! Ma una volta iera cussì bel, se taiva el albero in tochi e se lo brusava in stua! Quote
trert Posted December 24, 2006 Report Posted December 24, 2006 mi go stressado per anni i miei per cior un albero vero e magari piantarlo in giardin.. ma no ghe piasi i abeti xke el stile del giardin no ga sempreverdi ma solo alberi tipo da frutto quindi i me ga dito de no più volte e desso vedo el mio albereto cancerogeno belissimo Quote
Nona Picia Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 Noi gavemo de tanti anni l'albero finto, el xe sai bel, ma lo stesso no xe come l'albero vero che gavevimo co i fioi iera pici. Purtro no sempre el durava ben e a un certo punto no gavevo più posto in giardin, perchè tra i nostri e quei de mia mama, semo rivai a averne 6 e adesso xe rimasti 2. Quote
Starlite Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 Una volta se cioleva ogni anno un vero, un per de volte gavemo prova' ciorlo in pianta, ma iera uguale. Cusì da qualche anno gavemo un finto, che xe uguale de quei veri che ciolevimo, anche perchè per un vero bel ghe vol spender ssai, e questo finto xe meio de quei veri che ciolevimo Quote
giacomin Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 (edited) Mi go un finto che el par...... finto ma co te ghe impichi le balete no se vedi la diferenza Sto anno pero, visto che me son intopà con la scatola dei gingili in man niente balete Giacomina no la ga perso l'ocasion de dirme che son el solito rompi...gingili ma, dopo la remenada familiare, lo gavemo carigà de condorelli e altri dolcetti vari e el xè venudo ancora meio ...... però penso che al 6 gennaio resterà solo le lucette Edited December 25, 2006 by giacomin Quote
polpetta Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 finto e ormai 16icennale!! a meno che non se lo tegni ben el vero e poi subito dopo impiantarlo in qualche bosco.. preferisso el finto Quote
mula alabardata Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 finto!! chissà quanti anni che el ga.. taantiii.. xe de tradizion ormai! Quote
babatriestina Posted December 25, 2006 Author Report Posted December 25, 2006 (edited) ogi vardavo el finto dei mii amici: cocolo, cole lucette colorate.. ma no xe el albero de Nadal come che intendo mi: sti finti cole lucette colorate me ga.. de quei de bar, che se vedi drio i vetri! ve fazo veder un vero de un per de anni fa, picio, modesto... Edited December 25, 2006 by babatriestina Quote
cucciolina Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 Mi go un finto che el par...... finto ma co te ghe impichi le balete no se vedi la diferenza Sto anno pero, visto che me son intopà con la scatola dei gingili in man niente balete Giacomina no la ga perso l'ocasion de dirme che son el solito rompi...gingili ma, dopo la remenada familiare, lo gavemo carigà de condorelli e altri dolcetti vari e el xè venudo ancora meio ...... però penso che al 6 gennaio resterà solo le lucette Buahahahhahahahahahhahahah Mamma mia...ogni volta che te legio, Giacomin, me vien le lagrime de rider Quote
babatriestina Posted December 25, 2006 Author Report Posted December 25, 2006 Giacomin, Giacomin, vaghe pian coi alberiii!!! Quote
polpetta Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 Mi go un finto che el par...... finto ma co te ghe impichi le balete no se vedi la diferenza Sto anno pero, visto che me son intopà con la scatola dei gingili in man niente balete Giacomina no la ga perso l'ocasion de dirme che son el solito rompi...gingili ma, dopo la remenada familiare, lo gavemo carigà de condorelli e altri dolcetti vari e el xè venudo ancora meio ...... però penso che al 6 gennaio resterà solo le lucette Buahahahhahahahahahhahahah Mamma mia...ogni volta che te legio, Giacomin, me vien le lagrime de rider grandissimo giacomin!!!! Quote
Maurizio72Ts Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 (edited) Mamma mia...ogni volta che te legio, Giacomin, me vien le lagrime de rider Concordo x quanto riguarda el sondagio...nissun dei due, perchè gavemo un de quei piiiiiiiiici e za pronti de tuto (tanto x el presente ). Co iero picio (come za dito da altra parte) se fazeva l'albero vero e presepio, ma ala fine te se ritrovavi i aghi del albero anca in tel leto . Edited December 25, 2006 by Maurizio72Ts Quote
giacomin Posted December 25, 2006 Report Posted December 25, 2006 (edited) [OT] Grazie, son sempre contento se a una putela ghe vien le lagrime per quel che digo, me seca de più se la pianzi co la me varda Comunque le lagrime le gavevo anche mi co Giacomina me ga fato scovar i tochi [OT] Edited December 25, 2006 by giacomin Quote
tinuviel Posted December 26, 2006 Report Posted December 26, 2006 albero finto, ma solo per comodità e mancanza de spazio. El mio sogno de bambina saria un albero vero, enorme, che riva fin sul plafon, e metterghe sotto tutti i regaletti de Nadal. Presente quei bei film americani dei anni 50? Tipo la Vita è una cosa meravigliosa ? Molto de atmosfera :D Quote
Starry Night Posted December 26, 2006 Report Posted December 26, 2006 Ho votato per il finto perchè è il più comodo, utile e bellino... Ma deve essere simile al vero... cioè di un bel verde e bello folto! Io ne ho avuto uno vero... in seguito piantato in giardino... e in seguito anke abbattuto perchè era diventato un qualcosa di enorme!! Quote
Recommended Posts